Ite ostin telakan koneen viereen ja kuskaan sitä sovitinta ja vanhaa nanon piuhaa kassissa mukana... Mut en tiiä yhtään mitä noi lisäpiuhat maksaa jos joutuu ostaan.
Mitä etua tuon käytöllä on? Ihan saman kokoiselta mokkulalta näyttää kuin puhelimen mukanakin tullut.
Minulla ei ainekaan tullut kuin 1 usb johto puhelimen mukana. Tarkoitus on siis tätä pitää työmaalla jossa ei ole mahdollisuutta itunes/usb läppäri komboon/halua raahata johtoja mukana.
Mitä etua tuon käytöllä on? Ihan saman kokoiselta mokkulalta näyttää kuin puhelimen mukanakin tullut.
Minulla ei ainekaan tullut kuin 1 usb johto puhelimen mukana. Tarkoitus on siis tätä pitää työmaalla jossa ei ole mahdollisuutta itunes/usb läppäri komboon/halua raahata johtoja mukana.
Ach so. Tulisiko kuitenkin pelkkä USB-piuha halvemmaksi?
Eli ongelma on se että et halua kantaa mukanasi sitä piuhaa vaan haluat pitää sitä pysyvästi työmaalla. Asialla ei sitten varsinaisesti ollut mitään tekemistä USBin kanssa. Jos tarvitset/haluat toisen kappaleen latureita, kai sellainen on pakko ostaa.
Edit: noita ei-virallisia-Apple-lisävarusteita kuten tuo linkin iPhone-laturi saa halvemmalla suoraan Hong Kongista tilattuna esim. eBayn kautta.
En ollut varma kuuluko tämä ongelma tähän topicciin.
Itellä on jailbreakattu 2.1 firmis, puhelin on toistuvasti jäätyillyt joten ajattelin nollata sen. Konetta ei ollut lähellä joten nollasin puhelimen astukset/ yleiset/ ja nollaa kaikki asetukset ja tiedot. Puhelin rupesi tyhjentymään, (tuli omena ja valkoinen palkki) palkki meni ok, mutta sen jälkeen näytölle ilmestyi omena jonka päällä pyöri jonkinäköinen lataus ympyrä.
Ongelma on siinä että puhelin ei suostu enään muuta tekemään, omppu ja ympyrä on n.2min jonka jälkeen puhelin käynnistyy uudelleen ja aloittaa saman alusta.
Onko vinkkejä? Kiitoksia fiksuille jo etukäteen.
Onko kukaan törmännyt tuplaantuneisiin yhteystietoihin, tai pikemminkin tuplaantuneisiin kännykkänumeroihin?
Törmäsin tänään kyseiseen ongelmaan jo toistamiseen. Eli tarkoitus oli lähettää tekstiviesti, mutta yhteystiedoista valittua henkilöä ei voinut lisätä viestin saajaksi. Ihmettelin, että mistäköhän tämä johtuu ja rupesin tarkastelemaan kyseisen henkilön yhteystietoja ja sieltä huomasin, että samaiselle henkilölle oli tallennettu 2 matkapuhelin-yhteystietoa, molemmat samalla numerolla tosin.
Tekstaria ei siis voida lähettää henkilölle, jos hänen yhteystiedoissaan on 2 tai useampi samaa numeroa.
Onkohan mulla valittuna joku hämärä yhteystietojen synkkaus, kun se tällaista tekee? Itse en ole lisäillyt ihmisille tuplanumeroita, vaan tätä iPHone on tehnyt ihan itsekseen. Ja näitäkin tehdään vain harvojen ja valittujen kohdalle, todella outoa.
Toby One kirjoitti:Uusikshan se piti kirjoitella, olisikohan tuota millään softalla mahdollista toteuttaa?
Jailbreakattuna juu on niitä sms-softia..
Tämä rupee kyllä olemaan ihan naurettavaa, kaiken maailman vitkuttimia löytyy storen kautta mutta applen miehet ei saa koodattua kunnolla toimivaa tekstiviesti-ohjelmaa+muita. Itse olen joutunut alentumaan jailbreakiin että moderni iPuhelin pystyisi samaan mihin monet muut vuosia sitten jep ja sitten vielä tämä akku...
Enpä keksinyt hakusanaa, saattaa siis olla jo mainittu, mutta:
Paheksumaton, laillinen iPhone, ohjelmisto v. 2.2.
Kun lataan ohjelman suoraan iPhoneen, iTunes (yrittää) siirtää joka synkassa sen mäcciini. Aikaa kuluu, eikä synny kakkaakaan, eikä mitään siirry. Seuraavassa synkassa sama odotus.
Eli, ei ilmeisesti kannata ladata ohjelmia suoraan luuriin AappStoresta, vaan iTunesin kautta. Sillä tuosta odotuksesta pääsi.