Tilasta tuli mieleeni, että pistin juuri kämpän uuteen uskoon. Tuli kivan näköinen ja tilaakin tuli lisää
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mun vaimo taas just on!amanita kirjoitti:Tosi kummallisen....kala-vihannes-suolakurkku-mozzarella-sopan. Se mozzarella meni hauskaksi purkaksi, mutta on silti tosi hyvää.Aina kun teen soppaa, sitä tulee ihan mahoton määrä?
Joo mää en oo ruoanlaittaja olleskaan.
Hmmm... monimutkaisen päättelyketjun ja pitkällisen harkinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että MacFinn ei ole Amanitan vaimo.MacFinn kirjoitti:Mun vaimo taas just on!amanita kirjoitti:Tosi kummallisen....kala-vihannes-suolakurkku-mozzarella-sopan. Se mozzarella meni hauskaksi purkaksi, mutta on silti tosi hyvää.Aina kun teen soppaa, sitä tulee ihan mahoton määrä?
Joo mää en oo ruoanlaittaja olleskaan.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jummi Macco, mahtavan terävää päättelyä, susta voi viä joskus tulla jotain!Macco kirjoitti: Hmmm... monimutkaisen päättelyketjun ja pitkällisen harkinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että MacFinn ei ole Amanitan vaimo.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Jonkun vaimo?amanita kirjoitti:Jummi Macco, mahtavan terävää päättelyä, susta voi viä joskus tulla jotain!Macco kirjoitti:Hmmm... monimutkaisen päättelyketjun ja pitkällisen harkinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että MacFinn ei ole Amanitan vaimo.
http://www.youtube.com/watch?v=BytyXtiyeDUmikastus kirjoitti:Jonkun vaimo?amanita kirjoitti:Jummi Macco, mahtavan terävää päättelyä, susta voi viä joskus tulla jotain!Macco kirjoitti:Hmmm... monimutkaisen päättelyketjun ja pitkällisen harkinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että MacFinn ei ole Amanitan vaimo.![]()
Viesti Kirjoittaja wanders »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Haluaisin sellaisen vain varmistaa, että onhan sinulla joku elävä ihminen siellä lähelläsi kun kohta alkaa huoltokatko. Nyt varmaan hölmöjä kirjoittelen, mutta vastaa kumminkin, jos ehdit tämän lukea.vinouma kirjoitti:Katsoin Last Days -leffan.![]()
/V
Mikä ihmeen huoltokatko?sinitiainen kirjoitti:Haluaisin sellaisen vain varmistaa, että onhan sinulla joku elävä ihminen siellä lähelläsi kun kohta alkaa huoltokatko. Nyt varmaan hölmöjä kirjoittelen, mutta vastaa kumminkin, jos ehdit tämän lukea.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Olen nähnyt ilmoituksen jo aiemmin ja äsken tuli eteeni jostakin Mirkon muistutus asiasta. Nyt en niitä löydäkään kun vasiten etsin. Tauko alkaa kuitenkin klo 20vinouma kirjoitti:Mikä ihmeen huoltokatko?sinitiainen kirjoitti:Haluaisin sellaisen vain varmistaa, että onhan sinulla joku elävä ihminen siellä lähelläsi kun kohta alkaa huoltokatko. Nyt varmaan hölmöjä kirjoittelen, mutta vastaa kumminkin, jos ehdit tämän lukea.![]()
/V
Muokkaus: pitäisi ehkä lukea noita tiedotteita ahkerammin...
Viesti Kirjoittaja mylman »