Mitä hittoa sinä horiset?? Kuka moisista lukemista on puhunut...tuplasit lukeman heti alkuunsa?Hemi392 kirjoitti: Hei herätys! Jos 2 litraisesta saa 600hp, niin kuinka kauan luulet koneen kestävän?
Jenkkien moottoritekniikka vain on aika jälkijättöistä...ei hyvin suunniteltu moottori käsiin hajoa vaikka siitä otetaan enemmän tehoa kuin museoon kuuluvasta amerikkalaisesta...Varmasti 5.7 :stakin saadaan tehoa niin paljon kuin kukkaro kestää, mutta siinä tulee aina käyttöikä vastaan. Järki käteen.
En...mutta väitän että tun hintaiset on tehty laadukkaammasta muovista...eli ei natise tai rämise...ja tuntuukin paremmalta.Meinaatkos etteivät tämän päivän eurot/japsit ova muovista valmistettuja?
Tuo uusi 300:nen on saanut hyvär arvostelut jopa Tuulilasin tai Tekniikan Maailman arvosteluissa, joka mielestäni jo on aika hyvä saavutus, sillä nekun yleensä eivät suostu edes koeajamaan ko. maassa valmistettuja autoja (taitaa juontaa juurensa 70-luvulta ?? ).
He ovatkin tottuneet testaamaan perheautoja, eivät urheiluautoja...ja GT:stä tuossa Chryslerissä on mukamas olevinaan kyse...
Tässä on kyse ajonautinnosta, ei tavarankuljetuksesta. Jos haluat kuljettaa tavaraa, osta Farmari. Ja jos nauttia ajosta, GT.Ja mihinkäs käyttöön tällainen GT on tehty, tavaran kuljetukseen vai? siis tosiaan, tuosta 300:sta on myös farmarimalli tehty täksi vuodeksi.
Arvatenkin säästääkseen rahaa (aivan väärästä paikastaJa sitä paitsi. DaimlerChryslerhän on ujuttanut tuohon 300:een Mercedes Benzin vaihteiston ja alustan..
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Lehden??? TopGear on TV-ohjelma. Siellä autoja testaavat kokeneet, urheiluautoihin perehtyneet, toimittajat.Kannattaisi varmaan käydä myös sinun kokeilemassa. EIkä luottaa sokeasti vain yhden lehden testituloksiin.
Kannattaisi katsoa. (Täällä saatavilla jaksot vuodesta 2003 lähtien.)