iTunes-musiikin synkkaus iPhonen kanssa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes-musiikin synkkaus iPhonen kanssa
Viesti Kirjoittaja tupellica »
Mistä johtuu että vaikka itunes musiikki kirjastoni koko näyttäisi olevan 10gt, kun painan päälle että synkkaa kaikki musiikki iphonen kanssa, tulee virhe ilmoitus, että kaikki musiikki ei mahdu iphoneen, kun vapaata tilaa on vain 12gt, ja synkkaus vaatisi 14,5gt??
-
Re: iTunes musiikin synkkaus iphonen kanssa
Viesti Kirjoittaja playmaitokaakao »
kysyisin samalla että voiko itunesia ihan normaalisti käyttää unlockatun iphone 2g:n kanssa? ettei se vain lukitsisi sitä automaattisesti?
-
Re: iTunes-musiikin synkkaus iPhonen kanssa
Viesti Kirjoittaja Jaakko-Pappa »
Podcastit,videot ja musiikkivideot? Eivät näy koneenpuolella musiikissa.
Tiedätkö mistä mä tiedän,että sä oot hölmö.
-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Musavideot näkyy musiikissa, muttei elokuvat, tv-ohjelmat, podcastit, ohjelmat (iPhone)...Jaakko-Pappa kirjoitti:Podcastit,videot ja musiikkivideot? Eivät näy koneenpuolella musiikissa.
---
-
wanders kirjoitti:Musavideot näkyy musiikissa, muttei elokuvat, tv-ohjelmat, podcastit, ohjelmat (iPhone)...Jaakko-Pappa kirjoitti:Podcastit,videot ja musiikkivideot? Eivät näy koneenpuolella musiikissa.
Tuuppa siihen viisastelemaan. =P
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Eihän tuossa ollut kuin tuo yksi kohta, don't worry.Jaakko-Pappa kirjoitti:wanders kirjoitti:Musavideot näkyy musiikissa, muttei elokuvat, tv-ohjelmat, podcastit, ohjelmat (iPhone)...Jaakko-Pappa kirjoitti:Podcastit,videot ja musiikkivideot? Eivät näy koneenpuolella musiikissa.
Tuuppa siihen viisastelemaan. =Pjoo oon hiljaa. ..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
---
-
Puhun nyt nimen omaan musiikin synkkauksesta, ens synkkaa podcasteja, tv-ohjelmia, musavideoita tai leffoja ollenkaan. ainoastaan ruksi kohtaan, jossa lukee kaikki biisit ja soittolistat.
tuon 10gt katsoin siis itunes kirjaston musiikki kohdasta. lisäksi itunes kansion album art kansioissa oli kuvia 120mb, mutta ei se selitä vielä 4,5gt eroa millään.
tuon 10gt katsoin siis itunes kirjaston musiikki kohdasta. lisäksi itunes kansion album art kansioissa oli kuvia 120mb, mutta ei se selitä vielä 4,5gt eroa millään.
-
Katos vielä ne podcastit onko niitä puhelimessa. Itelläkin meinas sinnikkäästi niitä tarjoilla. Nollaa softat. Esim. Jos jossain air sharigissa tai vastaavassa on tavaraa. Enempää en osaa nyt sanoa.
-
ei ole podcasteja. iTunesistahan näkee kuinka paljo mikäkin tavara vie tilaa iPhonessa, ongelma ei ole videot, ohjelmat tai muukaan, koska jos poistaisin kaiken niin kyllähän se 14,5gt musiikkia mahtuisi 16gt iphoneen.
Alkuperäinen ongelmahan on siinä, että iTunesiss se iPhonen kovalevyntila palkki näyttää että musiikkia olisi 14,5gt, kun taas iTunesin kirjaston musiikki kohta näyttää, että sitä olisi vain 10gt. Näin ollen podcastit, tai muut videot ei edes vaikuta asiaan (minulla siis ei ole tietokoneella muita kuin video podcasteja).
Alkuperäinen ongelmahan on siinä, että iTunesiss se iPhonen kovalevyntila palkki näyttää että musiikkia olisi 14,5gt, kun taas iTunesin kirjaston musiikki kohta näyttää, että sitä olisi vain 10gt. Näin ollen podcastit, tai muut videot ei edes vaikuta asiaan (minulla siis ei ole tietokoneella muita kuin video podcasteja).
-
Viesti Kirjoittaja Leonard »
Minulla on ongelma muusikin synkkauksen kanssa.
Puhelin on siis iPhone 3GS ja ongelma on seuraavanlainen:
Pari viikkoa sitten sain synkattua "checkaamani" biisit iTunesista puhelimeen. Biisit ovat siis ulkoisella kovalevyllä ja tässä välissä tulin sotkeneeksi jotain (puhelimen eri valintojen: "sync only checked songs and videos", "manually manage music and videos" ja music-välilehdeltä "sync music") ilman että kovo oli kytketty koneeseen.
Mitä minun pitää tehdä jotta saan "checkaamani" biisit iPhoneen? Olen kokeillut kaikia edellä mainittujen valintojen kombinaatioita ja jopa restorannut luurin. Alkaa hermot mennä kun en voi käsittää mitä pitäisi tehdä (luultavasti joku TODELLA yksikertainen toimenpide riittää...)
Mielestäni seuraavien toimenpiteiden pitäisi tuottaa haluamani lopputulos:
iPhone-valikko
Music-välilehti: "Sync music" valitsematta
Summary-välilehti: "Sync only checked songs and videos" valittuna
Library
Music-välilehti: Haluamani biisit "checked"
mutta ei niin ei...
kiitos jo etukäteen...
nimim. epätoivoinen
hahaha
Puhelin on siis iPhone 3GS ja ongelma on seuraavanlainen:
Pari viikkoa sitten sain synkattua "checkaamani" biisit iTunesista puhelimeen. Biisit ovat siis ulkoisella kovalevyllä ja tässä välissä tulin sotkeneeksi jotain (puhelimen eri valintojen: "sync only checked songs and videos", "manually manage music and videos" ja music-välilehdeltä "sync music") ilman että kovo oli kytketty koneeseen.
Mitä minun pitää tehdä jotta saan "checkaamani" biisit iPhoneen? Olen kokeillut kaikia edellä mainittujen valintojen kombinaatioita ja jopa restorannut luurin. Alkaa hermot mennä kun en voi käsittää mitä pitäisi tehdä (luultavasti joku TODELLA yksikertainen toimenpide riittää...)
Mielestäni seuraavien toimenpiteiden pitäisi tuottaa haluamani lopputulos:
iPhone-valikko
Music-välilehti: "Sync music" valitsematta
Summary-välilehti: "Sync only checked songs and videos" valittuna
Library
Music-välilehti: Haluamani biisit "checked"
mutta ei niin ei...
kiitos jo etukäteen...
nimim. epätoivoinen

-
Viesti Kirjoittaja Leonard »
löytyihän se vika...
piti siis valita music-välilehdeltä "sync all songs" ja summary-välilehdeltä "sync only checked music and videos"...
this is what happens when you loose your cool...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
piti siis valita music-välilehdeltä "sync all songs" ja summary-välilehdeltä "sync only checked music and videos"...
this is what happens when you loose your cool...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Re: iTunes musiikin synkkaus iphonen kanssa
Viesti Kirjoittaja pnp »
Voit, kunhan et hyväksy päivitys ehdotuksia.playmaitokaakao kirjoitti:kysyisin samalla että voiko itunesia ihan normaalisti käyttää unlockatun iphone 2g:n kanssa? ettei se vain lukitsisi sitä automaattisesti?
iPhone 15 pro Max
Mac Studio M1 Max 32Gb
Mac Studio M1 Max 32Gb
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka