Taitaa suomineidolla olla vain pahansorttinen tyrä, mutta äkkiäkös tuon pois leikkaa.ER kirjoitti:Ooh. Suomineito onkin ... mies!Jone kirjoitti:[img]
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Taitaa suomineidolla olla vain pahansorttinen tyrä, mutta äkkiäkös tuon pois leikkaa.ER kirjoitti:Ooh. Suomineito onkin ... mies!Jone kirjoitti:[img]
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hetkinen seis!Jone kirjoitti:Kyllä Josella oli ihan idistä, mutta kuten aina niin noilla isoilla herroilla tahtoo karata mopo käsistä ja lopputulos ihan muuta kuin se mitä se alkuperinen "hyvä idis" minkä hänkin sai pienessä krapulassa upseerikerholla. Nii ja jos multa ois kysytty niin kyllä se luovutettava alue ois lähteny ihan jostain muualta ku täältä meidän suunnalta ja lapista. Suunnilleen näin kuten kuvassa. Itse asiassa laitoin just Puuttinille sähköpostia että jos sitä enää innostaa niin voitas kyllä vaihtaa. Annetaan vielä välirahana Johanna Tukiainen.Carde kirjoitti: Tarkoittaakos toi Jone nyt sitä että, Josef oli tekemässä hyvää työtä mutta homma jäi pahasti kesken?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Vois kai ne luovuttaa muutenkin, vaikka "hyväntahdon"-eleenä. Voisivat tosin ottaa ttuiluna ja julistaa sodan...Carde kirjoitti:Ja tuo Johanna Tukiainen joutaa kyllä mun puolesta. Jos ne huolii sen välirahana. Henna Kalinainen vois mennä samassa kaupassa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Määhän sanosisisisisin, että nää tienoot ovat kovin maskuliinisia, Turku näyttää osaltaan vielä jotenkin...pystymmältä. Jossain se kartta on, tuokaa ny se tänne ihailtavaksi, minen löydä millään hakukanalla mistään hakukoneesta.ER kirjoitti:Ooh. Suomineito onkin ... mies!Jone kirjoitti:[img]
Viesti Kirjoittaja The-M »
Viesti Kirjoittaja ER »
Turkkilainen sapeli? Joutaa luovutukseen.amanita kirjoitti:No niin , siinähän SE!
Viesti Kirjoittaja Lare »
Näyttää jotenkin agressiiviselta syövän esiasteelta.amanita kirjoitti:No niin , siinähän SE!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Jone »
En kestä jakkaralladarthmother kirjoitti:Löytyip kuva särjetystä Turulinnasta.. nyp harmittaa vietävästi että ne faijan ottamat kuvat tuhoutui
kun olivat paljon hienompia
Mutta kyllä tämäkin naurattaa![]()
[img]sikahienokuva[/img]
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Tuo suorastaan onnen kyyneleet silmälihaksistoon.darthmother kirjoitti:Löytyip kuva särjetystä Turulinnasta.. nyp harmittaa vietävästi että ne faijan ottamat kuvat tuhoutui
kun olivat paljon hienompia
Mutta kyllä tämäkin naurattaa![]()
[img]Catch_the_Moment[/img]
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Ama on selvästi noussu huonommalla jalalla !! OIsko se käkättäjä jalka ??amanita kirjoitti:Ihmettelen eräiden kanssakulkijoiden sairasta huumorintajua, senkin käkättäjät!
Minä olen aina hyvällä tuulella, paitsi milloin tuulee....no vaikkapa idästä ja koillisesta esmers...hezzuhopo kirjoitti:Ama on selvästi noussu huonommalla jalalla !! OIsko se käkättäjä jalka ??amanita kirjoitti:Ihmettelen eräiden kanssakulkijoiden sairasta huumorintajua, senkin käkättäjät!
Katsoin vain ensimmäisestä tänään kirjoittamastasi !! Oli heti käkätystä ja mäkätystäamanita kirjoitti:Minä olen aina hyvällä tuulella, paitsi milloin tuulee....no vaikkapa idästä ja koillisesta esmers...hezzuhopo kirjoitti:Ama on selvästi noussu huonommalla jalalla !! OIsko se käkättäjä jalka ??amanita kirjoitti:Ihmettelen eräiden kanssakulkijoiden sairasta huumorintajua, senkin käkättäjät!
Sehän se oli !! Näkiköhän Ama unta jossa se käveli jossain karibian rannikolla ja nyt sitä ärsyttää herätä kylmään suomeen !! Oishan sitä siellä karibialla pitempäänkin kävellä !!darthmother kirjoitti:^Se on se, kun herää ja tajuaa edelleen olevansa Turus.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Vaatii kyllä nyt pienen tarkennuksen, kylmään Turkuun siis tarkoittanet varmasti..hezzuhopo kirjoitti:Sehän se oli !! Näkiköhän Ama unta jossa se käveli jossain karibian rannikolla ja nyt sitä ärsyttää herätä kylmään suomeen !! Oishan sitä siellä karibialla pitempäänkin kävellä !!darthmother kirjoitti:^Se on se, kun herää ja tajuaa edelleen olevansa Turus.
Joo SInne sinnePikkuroope kirjoitti:Vaatii kyllä nyt pienen tarkennuksen, kylmään Turkuun siis tarkoittanet varmasti..hezzuhopo kirjoitti:Sehän se oli !! Näkiköhän Ama unta jossa se käveli jossain karibian rannikolla ja nyt sitä ärsyttää herätä kylmään suomeen !! Oishan sitä siellä karibialla pitempäänkin kävellä !!darthmother kirjoitti:^Se on se, kun herää ja tajuaa edelleen olevansa Turus.![]()
Btw, tulipa taas löydettyä logicin radio soundsit, hauskoja
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Jos mie nyt het uamusta väettäsin olevan pöhheikön piällysmies, nii uskositteka työ vai ruppeisitteko huastammaan jottai? Mie en tiijä.amanita kirjoitti:Palvelemme kaikilla suomen kielen murteilla, osasimmepa tahi emme. Tällä kertaa näemmä emme. 8)ER kirjoitti:Minä luulin olevani suomenkielisellä foorumilla.