Vielä en ole itsestäni irtisaanut niin paljoa että olisin tuon secondskinin hankkinut, mutta hankintalistalla on. Reppua ei ole vielä sellaista löytynyt että sen katsoisin käytännölliseksi itselleni.
Kiitoksia vastauksista tähän saakka! Kertokaa toki lisää tästä kumminkin voi toisillekkin olla apua
Mac Pro 2.8GHz Quad-Core|16Gt|1Tt|Ati 5870 1Gt |MB early(2007)|iPad Wi-Fi+3G 64Gb |iPhone 3G 8Gb
Itselläni on ollut vuoden päivät Haglöfsin InCase 15" ja en voi muuta kuin suositella. Siinä tulee mukana erillinen hyvin pehmustettu kantokassi, jonka ajaa hyvin asiansa, mutta joka on myös helppo korvata jos haluaa järeämpää suojausta. Ainut miinus tuossa repussa on hieman löysät olkahihnakiristimet, jotka löystyvät "itsestään" (ei iso onkelma).
Tuo InCase on nykyään nimeltään BackUp, muuten ihan sama reppu. Löytyy 13", 15" ja 17" sekä useita eri värejä. Toivottavasti toi hihnaprobleema on korjattu uuden mallinimen myötä.
Myydään eri urheiluliikkeissä ja partio/vaellusliikkeissä.
Ite oon urheilukaupassa töissä ja pistin just Backup 15" tilaukseen Haglöfsiltä
fozi kirjoitti:Itselläni on ollut vuoden päivät Haglöfsin InCase 15" ja en voi muuta kuin suositella. Siinä tulee mukana erillinen hyvin pehmustettu kantokassi, jonka ajaa hyvin asiansa, mutta joka on myös helppo korvata jos haluaa järeämpää suojausta. Ainut miinus tuossa repussa on hieman löysät olkahihnakiristimet, jotka löystyvät "itsestään" (ei iso onkelma).
Tuo InCase on nykyään nimeltään BackUp, muuten ihan sama reppu. Löytyy 13", 15" ja 17" sekä useita eri värejä. Toivottavasti toi hihnaprobleema on korjattu uuden mallinimen myötä.
Myydään eri urheiluliikkeissä ja partio/vaellusliikkeissä.
En hae reppua vaan tucano second skiniä niin vois kuljetta missä vaan laukussa. Mutta, mitä eroa näillä on. Paitsi hinta. Ja on tuo varmasti se sama tuo halvempi, ku ei siinä oo kuvaa?
Itse ostin tuollaisen Humacista.. Oon melko tyytyväinen tuohon.
Se istuu tukevan tuntuisesti ja jättää kaikki portit vapaaksi. Tietty reppu tuohon völjyyn ja se olikin jo olemassa Jansportilta. Muistaakseni on myynnissä myös Verkkokaupassa.
Ainoa vain, että kissat käytti sitä samantien huomaamattani kynsien teroittamiseen.
Yritin hakea keskustelua aiheesta, mutta en löytänyt. Eli olisiko teillä ehdotuksia repulle tai kantolaukulle kun kyseessä on 17":n kokoinen MacBook Pro? En haluaisi mitään kovin taiteellista (kukkakuvioita ja muita härpäkkeitä) vaan ihan peruslookilla varustetun näppärän setin, johon saa läppärin lisäksi myös virtajohdon ja hiiren.. ainakin :-).
Itse ostin 15,4" MBP:lle tuon Lausanne-laukun ja pitää sanoa, että parhaimman oloinen, tuntuinen ja näköinen kassi mitä koskaan omistanut. Siihen mahtuu myös 17" kone. Otin tuon isomman, kun usein on minulla aika ronskisti tavaraa ja tuonne mahtuu Second skin oikein hyvin.
Tosin nyt noita ei enää ole Tietoasemalla myymälöissä, niin ei pääse paikanpäälle käpistelemään. Sokkona ei kuitenkaan minusta kannata ostaa mitään kassia.
Multa pisteet be.ez LeBag for PowerBook 15” -repulle! Ei kovinkaan tilava reppu, pientä reppua etsivälle oiva vaihtoehto. Mukava kantaa ja muutenkin kaikinpuolin mukavan tuntuinen reppu. MBP 15,4" mahtuu omaan taskuunsa, myös second skinin kanssa, loistavasti.
MBP ja paljon muuta, jopa kaksikin konetta mahtuu, mutta ei silti näytä liikaa tietokonerepulta kiinnostaakseen ainakaan sen vuoksi:
Targus Campus Notebook Backpac
Linkki valmistajan sivuille: http://tinyurl.com/3s9tgg
Tuon kaveriksi Tucano Second Skin tai Tucano Guaina for Apple MacBookille tai MacBook Prolle vaikkapa Tucano Microfiber tai Tucano Second Skin Quadro for Apple... Hinnat näillä jossain 19-35 eur tietämillä.
Ps. Hintaa pelkälle repulle tullee 65-75 eur. (valmistajalta "ikuinen" takuu...)
Viimeksi muokannut macqmin, 14.12.2008 klo 21.55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Triidissä moneen kertaan mainittu ja kehuttukin Haglöfsin Backup on saanut myös oman huomioni etsiskellessäni sopivaa reppua 13" MacBookille. Onko kellään kokemuksia kyseisen repun 15" mallista juuri tuon kokoisen MacBookin yhteydessä, liekö turhan väljä?
Lisäksi otan mielelläni vastaan suosituksia mistä kyseisen repun saisi halvimmalla Helsingistä
Logitech Kinetic -reppu. Tosi jämäkkä reppu, jossa suojaa myös kaikille lisävarusteille. Macbookille ostamani tucanon scond skin on todella ohut rimpula verrattuna vanhaan iBookin tucanoon. Ei tämä uusi kyllä suojaa ku pölyltä ja naarmuilta. Hyödyllinen kapistus, mutta ei se laukkua korvaa. Alepan-muovikassi ajais melkeen saman asian.
itsellä on Macbook Pro:lla joku samsonite:n reppu, ostin käytettynä ja pakko todeta että en oo parempaa reppua koulukäyttöön löytänyt jos kuljettaa konetta koulussa päivittäin..
Itse omistanut pari vuotta Targuksen City Gear-repun http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=TCG650. Ja voin sanoa, että tyytyväinen olen ollut. Löytyy tasku läppärille, lapuille, papereille, kansioille, mp3-soittimelle, puhelimelle jne.. jne... Erittäin monipuolinen ja monikäyttöinen.
Mikä olisi paras reppu kun pitäisi saada Macbook, järkkäri ja pari putkea mahtumaan?
Plussaa olisi tietenkin se ettei heti arvaisi mitä reppu sisältää.. Niin ja tietenkin halpa hinta..
zemex kirjoitti:Mikä olisi paras reppu kun pitäisi saada Macbook, järkkäri ja pari putkea mahtumaan?
Plussaa olisi tietenkin se ettei heti arvaisi mitä reppu sisältää.. Niin ja tietenkin halpa hinta..
Kaikkia ei voi koskaan tyydyttää samalla vastauksella, mutta itse olen katsellut tällaista: Tamrac Aero 80
Pitäisi olla uutuustuote, mutta paikallinen myyjä ei saa sitä, kun maahantuoja väittää sen jo poistuneen myynnistä...
Hinta on jossain 120-130 € paikkeilla. Kannattaa katsoa muitakin Tamracin malleja.
zemex kirjoitti:Mikä olisi paras reppu kun pitäisi saada Macbook, järkkäri ja pari putkea mahtumaan?
Mikä tahansa ei-kamerareppu. Osta Tamrac ja kaikki tietävät sinulla olevan ainakin 1000 eurolla tavaraa. Itse olen suosinut Ospreyn reppuja (ei halpoja kyllä), kun ovat niin törkeän hyviä, mutta ulkonäkö on sitten jokaisen oma asia. Putket siis omissa pussukoissaan ja runko vaikka pienessä kameralaukussa sinne reppuun. Jos kamerareppua halajat, joka ei näytä kamerarepulta niin Burton tai Dakine ainakin on hieman erilaisia.
Tamracin reppuja oon tuossa katsellut. Yhden omistankin mutta sinne mahtuu vain kamera vermeet. Noissahan on juuri
varjopuolena se, että kaikki tietää mitä siellä repussa on..
Ihan hyvälle vaikutti national geographicsin laukku jonne mahtuisi kamera, pari putkea ja läppäri..
En tiedä sitten kuinka tympeä sitä on kannella..
dotsi kirjoitti:Triidissä moneen kertaan mainittu ja kehuttukin Haglöfsin Backup on saanut myös oman huomioni etsiskellessäni sopivaa reppua 13" MacBookille. Onko kellään kokemuksia kyseisen repun 15" mallista juuri tuon kokoisen MacBookin yhteydessä, liekö turhan väljä?
Itsekin mietin ihan samaa asiaa olisiko jollakin siis kokemuksia tästä?
Viimeksi muokannut Macco, 4.4.2009 klo 21.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Quote kuntoon