Kun olen asentanut Photoshopin ja se pitäisi aktivoida niin ei onnistu. Tulee ilmoitus, että
on jo käytössä. Onhan tämä tuolla pöytä koneella mutta pitäisihän tämän pystyä asentaan kahteen koneeseen?
Voisiko johtua siitä, että eräästä koneesta unohdin ottaa aktivoinnin pois ennen kuin
tyhjensin kovalevyn? Kuinka ratkaista ongelma ja onko adobella suomenkielinen asiakaspalvelu?
"Photoshop CS3" -ongelma
Kuvankäsittely, taitto ja typografia
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
"Photoshop CS3" -ongelma
Viesti Kirjoittaja zemex »
-
Re: Photoshop CS3 ongelma
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Eikö tämä nyt ole ilmiselvä juttu, aktivoitu kahdesti eikä kolmas onnistu.
Sun pitää ottaa yhteyttä Adoben tukeen ja poistaa toinen aktivointi. Ja ainakin ennen oli suomalainen tuki.
Sun pitää ottaa yhteyttä Adoben tukeen ja poistaa toinen aktivointi. Ja ainakin ennen oli suomalainen tuki.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Kiitoksia!
Näinhän se oli ja soitto Adobelle auttoi..![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Näinhän se oli ja soitto Adobelle auttoi..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Opa »
zemex kirjoitti:Kiitoksia!
Mulla varmaan edessä sama tilanne. Oli nimittäin CS3 myös kotikoneella, jonka levy taannoin jouduttiin formatoimaan.
Joku Adoben numero mullakin on, mutta se menee "into english"-tukeen, josta toki suomalainen auttaja odottaessa löytyy.
Eli kiinnostaa onko onko Adobella ihan Suomessa joku numero jossa näitä voi hoitaa? Jokunen vuosi sitten muistan sarjanumeroasioissa tälläiseen itsekin soitelleeni, mutta olen hukannut numeron.
-
Minä soitin sellaiseen numeroon kuin: 09 693 796 72Opa kirjoitti:zemex kirjoitti:Kiitoksia!
Mulla varmaan edessä sama tilanne. Oli nimittäin CS3 myös kotikoneella, jonka levy taannoin jouduttiin formatoimaan.
Joku Adoben numero mullakin on, mutta se menee "into english"-tukeen, josta toki suomalainen auttaja odottaessa löytyy.
Eli kiinnostaa onko onko Adobella ihan Suomessa joku numero jossa näitä voi hoitaa? Jokunen vuosi sitten muistan sarjanumeroasioissa tälläiseen itsekin soitelleeni, mutta olen hukannut numeron.
Sieltä vastasi sitten vähän väsyneen kuuloinen setä suomeksi.
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ihan kauhean luovaa googlausta ei relevanttien numeroiden läytäminen vaadi http://www.adobe.com/fi/support/contact/ sieltä sitten arpomaan sopivaa.Opa kirjoitti:Mulla varmaan edessä sama tilanne. Oli nimittäin CS3 myös kotikoneella, jonka levy taannoin jouduttiin formatoimaan.
/---
ap
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Re: "Photoshop CS3" -ongelma
Tulipa tässä samalla mieleen yksi kysymys.
Kun koneessa on 4gb muistia niin voiko huoletta Photoshopin asetuksista lykätä
sille käyttöön 3 gigaa? Sehän suosittelee käyttöön 1689-2211 MB. Tuleeko tästä sitten
jotain ongelmaa esim. kaatuiluja?![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
sille käyttöön 3 gigaa? Sehän suosittelee käyttöön 1689-2211 MB. Tuleeko tästä sitten
jotain ongelmaa esim. kaatuiluja?
-
Viesti Kirjoittaja Opa »
Kukin taaplaa tyylillään sanoi jo mummo vainaani.gramdel kirjoitti: Ihan kauhean luovaa googlausta ei relevanttien numeroiden läytäminen vaadi http://www.adobe.com/fi/support/contact/ sieltä sitten arpomaan sopivaa.
/---
ap
Ja zemexille kiitokset relevantista numerotiedosta. Soittelen sinne maanantaina.
-
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Tuskin se siihen nyt ainakaan kaatuu ellei ole ihan päin sanonko mitä koodattu. Tulee ihan ysi mieleen kun pitää laittaa käsin et paljonko mikäkin softa saa käyttää muistiazemex kirjoitti:Tulipa tässä samalla mieleen yksi kysymys.
jotain ongelmaa esim. kaatuiluja?
Mulla jostain syystä photari näkee vain 3 gigaa ja oletuksena se ottaa siitä 70%. Vaan eipä se muisti loppunut ennenkään kun oli vain 2 gigaa.
-
Mulla se näkee myös vain 3 gigaa. Johtuu varmaan jostain bittisyys hommista..dogmulder kirjoitti:Tuskin se siihen nyt ainakaan kaatuu ellei ole ihan päin sanonko mitä koodattu. Tulee ihan ysi mieleen kun pitää laittaa käsin et paljonko mikäkin softa saa käyttää muistiazemex kirjoitti:Tulipa tässä samalla mieleen yksi kysymys.
jotain ongelmaa esim. kaatuiluja?![]()
Mulla jostain syystä photari näkee vain 3 gigaa ja oletuksena se ottaa siitä 70%. Vaan eipä se muisti loppunut ennenkään kun oli vain 2 gigaa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No annan olla tuon asetuksen kun en tiedä onko mitään hyötyä..
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka