Joup!
Hommasin viime viikolla iPhonen ja olen tullut katumapäälle (!), onko puhelimesta "mahdollista päästä eroon"...tarkoittaen että voinko esim. myydä sitä jollekin (ostin puhelimen suoraan, eli en maksa sitä kk erissä..)...puhelin on 16g versio (musta)...tietty soneralla joudun oleen 2v...(tuskin purkavat sopimusta/vaihtavat luuria toiseen) mutta olen soneran asiakas ollut aina muutenkin joten se ei ole ongelma...p#r###e! olis pitäny ostaa se sony ericsson c905 mitä meinasin...!?
iPhonesta eroon?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhonesta eroon?
Viesti Kirjoittaja tomii »
-
Re: iPhonesta eroon?
Viesti Kirjoittaja mylman »
Ikävää kun tuolta tuntuu. voisit laittaa sen postissa mulle. tai myydä jollekkin. Helpolla siitä pääsee myös eroon kun ottaa tähtäimeen sotkan ja kalauttaa tajuttomaksi. toisaalta se Will it blend?-äijä youtubessa vois tarvita testivehkeitä. tai kokeile ite. niinnojoo, voishan sen jättää vaikka johonkin. otat simmin pois ja katot nurkalta kuka sen vie. tai sitten voit antaa sen mulle. ainiin sanoinkos mää sen jo, vai sanoikos mää se ääneen? Kukkuuuuuuuu....tomii kirjoitti:Joup!
Hommasin viime viikolla iPhonen ja olen tullut katumapäälle (!), onko puhelimesta "mahdollista päästä eroon"...tarkoittaen että voinko esim. myydä sitä jollekin (ostin puhelimen suoraan, eli en maksa sitä kk erissä..)...puhelin on 16g versio (musta)...tietty soneralla joudun oleen 2v...(tuskin purkavat sopimusta/vaihtavat luuria toiseen) mutta olen soneran asiakas ollut aina muutenkin joten se ei ole ongelma...p#r###e! olis pitäny ostaa se sony ericsson c905 mitä meinasin...!?
iPod 4G | iPhone | iPhone 3Gs | iPad | MacBookPro | iMac 21.5"
-
Viesti Kirjoittaja inkogn »
Myyt sen jollekkin jolla on telefinlandin/soneran liittymä.. Siinä se.. pyydä sen verran rahaa et saat maksettua sitä kk-maksua.. En tiedä kelpaako soneralle jos siirrät samantien koko 24x summan. Kysy.
-
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
Anna sille aikaa niin se kasvaa suhun kiinni=) Oli itselläkin totuttelemista 15v nokia rupeaman jälkeen. Nyt en ainakaan vanhoja nokialaisia huolisi.
Mutta jos oikeasti haluat siitä luopua niin laita ilmoitus huuto.nettiin tai tänne ompun myyntipalstalle
Mutta jos oikeasti haluat siitä luopua niin laita ilmoitus huuto.nettiin tai tänne ompun myyntipalstalle
Millainen oikein
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
-
Viesti Kirjoittaja Le App »
Ei hitsinpitsi mistä näitä tulee? Perehdy, tutki, lue, mieti, äläkä osta sitä mitä hype käskee. Heitä h3l3v3ttiin koko pa5ka ja ala haukkua Applea.
Mac-käyttäjä vuodesta 1990
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Kato ku on sellasii ihmisii kenellä on liikaa rahaa tai sit niiden isillä on rahaa ja ne haluu uusimmat ja kivoimmat vehkeet vaikka ei ne sit ookkaan niin kivoja :SLe App kirjoitti:Ei hitsinpitsi mistä näitä tulee? Perehdy, tutki, lue, mieti, äläkä osta sitä mitä hype käskee. Heitä h3l3v3ttiin koko pa5ka ja ala haukkua Applea.
Monta juttuu
-
Surullinen ketju.
-
Viesti Kirjoittaja blaza »
Veikkaan ettet oo ainoa, joka on pettynyt iPhonen ominaisuuksiin, vaikka sitä testannut olisikin kaupassa ensin ja vähän vilkaissut sieltä ja täältä arvosteluja. Itse en muuta huolisi, mutta tämän omistaminen kyllä myös vit**taakin. Liian paljon puutteita ja sen sellaisia. Softapätsi voisi korjata about kaiken joka tässä kapulassa pistää keittämään, mutta eipä taida Applen to-do listoilla olla kuitenkaan sen isompia.. tekevät kohta uuden mallin ja korjailevat ja lisäilevät siihen vähän taas kivoja juttuja. Tuttua huttua Nokian kehityksessä. Ei parane antaa liikaa ominaisuuksia tai olla liian tyytyväinen, voi vaikka käydä niin ettei asiakas osta enää ikinä uutta puhelinta, hui hui.
Laitan listan englanniksi kyllä noista asioista johonkin threadiin joku päivä, joita mielestäni puuttuu ja jotka pistää veden kiehumaan. ;<
Laitan listan englanniksi kyllä noista asioista johonkin threadiin joku päivä, joita mielestäni puuttuu ja jotka pistää veden kiehumaan. ;<
-
Viesti Kirjoittaja tomii »
Kiitos kaikille järkeville vastaajille! You know who you are! Ei järkeville: onko pakko heittää jotain urpo kommenteja?
-
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Senkun laitat myynti-ilmoituksen vaikka tänne hopeiseen omenaan, hyvin nuo Soneraankin sidotut luurit on kaupaksi käynyt.tomii kirjoitti:Joup!
Soneran kaupittelemat iPhonet on lukittu ainoastaan Soneran verkkoon, ei mihinkään tiettyyn SIM-korttiin. Ne kytky maksut joudut tietty maksamaan, mutta sen kytkyn osuushan ei ole kuin sen 2 euroa kuukaudessa, joten ei mikään kovinkaan paha rasti.
"Ei käkikään kiekumatta kuki."
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
En suostu hyväksymään itseäni tähän joukkoon. enkä ota kantaa aloitusviestin järkevyyteen. Mutta amaa voisin huhuilla paikalle antamaan näkemyksen tekstin asuun.tomii kirjoitti:Kiitos kaikille järkeville vastaajille! You know who you are! Ei järkeville: onko pakko heittää jotain urpo kommenteja?
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Jotkut tykkää äidistä toiset tyttärestä.
Ei mut ittellä reilun vuoden käytön jälkeen 2g ja 3g - niin ei voi muutakun sanoa että parasta mitä mun taskussa ollut ever. Puhelimia olen omistanut Nokiaa ja Sonyerkkiä - vuosittain tuli vaihdettua kännykkää kytkyjen upgraden houkuttelemana (Englannissa saa uuden puhelimen vuosittain kun vaan jatkaa sopparia) mutta koskaan en ollut tyytyväinen. iPhonen päiviitin siis ihan vaan sen takia että tuli eteen semmonen diili mistä ei tarvinnu kieltäytyy...muuten olisin vieläkin tyytyväinen 2Gn käyttäjä. Nyt en kuvittelis vaihtavani puhelinta toiseen - en mihinkään markkinoilla olevaan malliin, vaikka olis triljoonan megapixelin kamera....
Viimeinen Nokia oli N73 missä piti olla vaikka mitkä Internet ominaisuudet - paperilla vissiin vieläkin parempi kun iPhone 2G mutta ei niitä satoja toimintoja köpöyden takia tullu käytettyä... puhelimet on iPhoneen asti olleet mulla vaan puhelimia. iPhonen myötä käytöstä on tullut tietokonemaisempaa eikä tuo puhelin meinaa taskussa pysyä kun kokoajan pitää sitä hiplaa - käyttää sen "vajaavaisia" ominaisuuksia. Netit yms. sosiaaliset kanssakäymiset hoituu niin bussista kuin wessan pöntöltä (ennen oli kannettava pöntöllä nyt iPhone)... eli asiakastyytyväisyys on täällä 99% ja ne pienet "vajaavaisuudet" ei kyllä haittaa ollenkaan. iPhone ei todellakaan kilpaile paperilla vaan erinomaisella käytettävyydellä - eipä pahemmin tullut leffoja kateltua Nokialaisen ruudulta tai surffattua sujuvasti netissä jne jne... ipodista puhumattakaan... mulla korvas Nanon kerrala.
Suomalaisena mielellään olisin nähnyt tämän Nokialta mutta valitettavasti Amerikkalainen firma teki asiat tälläkertaa paremmin... sit vaan odotetaan että muut matkivat / panevat paremmaksi - epäilen vahvasti että ihan heti. OSXää kun on aikas vaikea päihittää![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)

Ei mut ittellä reilun vuoden käytön jälkeen 2g ja 3g - niin ei voi muutakun sanoa että parasta mitä mun taskussa ollut ever. Puhelimia olen omistanut Nokiaa ja Sonyerkkiä - vuosittain tuli vaihdettua kännykkää kytkyjen upgraden houkuttelemana (Englannissa saa uuden puhelimen vuosittain kun vaan jatkaa sopparia) mutta koskaan en ollut tyytyväinen. iPhonen päiviitin siis ihan vaan sen takia että tuli eteen semmonen diili mistä ei tarvinnu kieltäytyy...muuten olisin vieläkin tyytyväinen 2Gn käyttäjä. Nyt en kuvittelis vaihtavani puhelinta toiseen - en mihinkään markkinoilla olevaan malliin, vaikka olis triljoonan megapixelin kamera....
Viimeinen Nokia oli N73 missä piti olla vaikka mitkä Internet ominaisuudet - paperilla vissiin vieläkin parempi kun iPhone 2G mutta ei niitä satoja toimintoja köpöyden takia tullu käytettyä... puhelimet on iPhoneen asti olleet mulla vaan puhelimia. iPhonen myötä käytöstä on tullut tietokonemaisempaa eikä tuo puhelin meinaa taskussa pysyä kun kokoajan pitää sitä hiplaa - käyttää sen "vajaavaisia" ominaisuuksia. Netit yms. sosiaaliset kanssakäymiset hoituu niin bussista kuin wessan pöntöltä (ennen oli kannettava pöntöllä nyt iPhone)... eli asiakastyytyväisyys on täällä 99% ja ne pienet "vajaavaisuudet" ei kyllä haittaa ollenkaan. iPhone ei todellakaan kilpaile paperilla vaan erinomaisella käytettävyydellä - eipä pahemmin tullut leffoja kateltua Nokialaisen ruudulta tai surffattua sujuvasti netissä jne jne... ipodista puhumattakaan... mulla korvas Nanon kerrala.
Suomalaisena mielellään olisin nähnyt tämän Nokialta mutta valitettavasti Amerikkalainen firma teki asiat tälläkertaa paremmin... sit vaan odotetaan että muut matkivat / panevat paremmaksi - epäilen vahvasti että ihan heti. OSXää kun on aikas vaikea päihittää
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka