Annielin kommentti liittyy nyt jo poistettuihin viesteihin.
Siivosin turhan kommentoinnin pois ketjusta tämän aiheen vakavuuden johdosta.
Pyydän foorumilaisia lukemaan ketjun aloittajan viestit ennen kuin kirjoitatte tänne yhtään mitään.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Vähän outoa?amanita kirjoitti:
Annielin kommentti liittyy nyt jo poistettuihin viesteihin.
Siivosin turhan kommentoinnin pois ketjusta tämän aiheen vakavuuden johdosta.
Pyydän foorumilaisia lukemaan ketjun aloittajan viestit ennen kuin kirjoitatte tänne yhtään mitään.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Jos asia hämmentää, saa minulta selityksen yv:nä. Paapa, Kamu ja Sinitiainen saaneet.Paapa kirjoitti:Vähän outoa?amanita kirjoitti: Siivosin turhan kommentoinnin pois ketjusta tämän aiheen vakavuuden johdosta.
Asia ehkä ymmärretty. Käsittääkseni.amanita kirjoitti:Jos asia hämmentää, saa minulta selityksen yv:nä. Paapa, Kamu ja Sinitiainen saaneet.Paapa kirjoitti:Vähän outoa?amanita kirjoitti: Siivosin turhan kommentoinnin pois ketjusta tämän aiheen vakavuuden johdosta.
Ei enää, lähetä-painike jäi käyttämättä.sinitiainen kirjoitti:Tiaisen saapuneitten laatikko on tyhjillään vielä
Oli kyllä nyt viesti, mutta ei Amanitaltaamanita kirjoitti:Ei enää, lähetä-painike jäi käyttämättä.sinitiainen kirjoitti:Tiaisen saapuneitten laatikko on tyhjillään vielä
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Et ole. Itsellenikin tulee. Olen niin monta kertaa hyvästellyt ja tullut aina takaisin. Nyt en enää tule. Ei kuitenkaan tarvitse kenenkään ottaa huolta minusta, lopetan vain tänne kirjoittamisen, jolla olen niin paljon aiheuttanut vuoden mittaan sekaannusta eri puolilla täällä.EvilPet kirjoitti:^ Olenko ainoa jolle tulee voimakkaat deja vu fiilikset?
Viesti Kirjoittaja mylman »
pah. etkä ole. piste.sinitiainen kirjoitti:Et ole. Itsellenikin tulee. Olen niin monta kertaa hyvästellyt ja tullut aina takaisin. Nyt en enää tule. Ei kuitenkaan tarvitse kenenkään ottaa huolta minusta, lopetan vain tänne kirjoittamisen, jolla olen niin paljon aiheuttanut vuoden mittaan sekaannusta eri puolilla täällä.EvilPet kirjoitti:^ Olenko ainoa jolle tulee voimakkaat deja vu fiilikset?
Viesti Kirjoittaja hatey »
No ethän lopeta. Täällon jo ihan tarpeeksi porukkaa lopettanut.mylman kirjoitti:pah. etkä ole. piste.sinitiainen kirjoitti:Et ole. Itsellenikin tulee. Olen niin monta kertaa hyvästellyt ja tullut aina takaisin. Nyt en enää tule. Ei kuitenkaan tarvitse kenenkään ottaa huolta minusta, lopetan vain tänne kirjoittamisen, jolla olen niin paljon aiheuttanut vuoden mittaan sekaannusta eri puolilla täällä.EvilPet kirjoitti:^ Olenko ainoa jolle tulee voimakkaat deja vu fiilikset?
just ni. mää lopetan nää hommat nyt ja luen pelkästään homppua! Tintille vaan tiedoksi että tekstisi eivät millään tavalla ole riittävä peruste lopettamiselle!hatey kirjoitti:sinitiainen kirjoitti:Et ole. Itsellenikin tulee. Olen niin monta kertaa hyvästellyt ja tullut aina takaisin. Nyt en enää tule. Ei kuitenkaan tarvitse kenenkään ottaa huolta minusta, lopetan vain tänne kirjoittamisen, jolla olen niin paljon aiheuttanut vuoden mittaan sekaannusta eri puolilla täällä.EvilPet kirjoitti:^ Olenko ainoa jolle tulee voimakkaat deja vu fiilikset?
No ethän lopeta. Täällon jo ihan tarpeeksi porukkaa lopettanut.
Viesti Kirjoittaja pikkukari »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
No tuota hain hieman takaa... jos ei ole mitään suuntaan tai tarvetta pyrkiä mihinkään mystiseen maaliin, niin ehkä voimme vain hengähtää ja pyrkiä olemaan onnellisia ja luomaan sitä myös ympärillemme. Tai ehkä tuokin on jo hieman turhan suuri tavoite... ehkä tyytyväisyyden saavuttamisessakin on meille tarpeeksi.sinitiainen kirjoitti:Pasteur kirjoittaa näin: Elämällä ei ole mitään suuntaa - ei mitään tarkoitusta.
Voisiko elämän tarkoitus yksinkertaisesti olla tuottaa onnea ja iloa toisille ihmisille ja pyrkiä parhaansa mukaan keventämään toisten taakkaa.
Viesti Kirjoittaja Jone »