iPhone 3G unlock lähellä!
-
iPhone 3G unlock lähellä!
Viesti Kirjoittaja elem3nt »
Lähteet:
http://blog.iphone-dev.org/
http://gizmodo.com/5068884/iphone-3g-ba ... ock-closer
-
Re: iPhone 3G unlock lähellä!
Viesti Kirjoittaja Mäggi »
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
-
Viesti Kirjoittaja eXplorer »
Toimineeko suomalaisissa 3g malleissa? Hinta ei nimittäin ole paha!
Maksoin tuon pyydetyn hinnan ja latasin ohjelman. Katsotaan miten käy...
-
Viesti Kirjoittaja aekl »
Kyseinen ja samantyyppiset saitit ovat mainostaneet tuota jo siitä lähtien kun 3g tuli kauppoihin että oma veikkaukseni on: Ässä arvalla on parempi voitto mahdollisuus.eXplorer kirjoitti:Onko kellään kokemusta seuraavasta: http://www.unlocksiphone.com/index.html
Toimineeko suomalaisissa 3g malleissa? Hinta ei nimittäin ole paha!
Maksoin tuon pyydetyn hinnan ja latasin ohjelman. Katsotaan miten käy...
Myönnettäköön, että en muista oliko juuri tällä saitilla (keräsin linkkejä kasan nippuun joskus kesällä) myönnetty, että 3g unlockia ei vielä ole, mutta jos mikään mac/iphone uutis sivusto kuten esim. http://iclarified.com/ ole uutisoinut asiasta niin en usko.
-
Tossa naamarissa on siis iPhone 3Gn kuvat silmien kohdalla = Puhelimissa lukee pienen pienellä iPWned!!!
http://ihazsupper.com/mask.pdf
... no ihan mielenkiintosta luettavaa siel kommenteissa... tutina on kova että sieltä se tulloon viikon sisällä for sure.
Katotaan miten lähelle menee veikkaus

-
Viesti Kirjoittaja mineu »

http://blog.iphone-dev.org/
-
Viesti Kirjoittaja jerppi_ »
Tuon mukaan lukituksen poistava ohjelma julkaistaan 31.12.2008.
(Itselläni ei ole sille tarvetta, joten toivottavasti apple kehittelee vasta iskuksi jotain TODELLA kettumaista.
Minun puolesta vaikka koko puhelin saisi levitä tuon jälkeen käsiin
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ostakaa ihmeessä valmiiksi sim-lukitsemattomat niin ei tarvitse tuollaista shittiä venailla.
-
Viesti Kirjoittaja Vikke »
Miks pitäis ostaa sim-lukitsematon ja miksi pitäisi unlockata?jerppi_ kirjoitti:http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/16337.cfm
(Itselläni ei ole sille tarvetta, joten toivottavasti apple kehittelee vasta iskuksi jotain TODELLA kettumaista.
Minun puolesta vaikka koko puhelin saisi levitä tuon jälkeen käsiin)
Ostakaa ihmeessä valmiiksi sim-lukitsemattomat niin ei tarvitse tuollaista shittiä venailla.
-
Viesti Kirjoittaja inkogn »
Jep. Tein huvikseni päivällä gsm-hintavertailun omalla käytölläni ja kappas, halvin oli juuri telefinland, juuri niillä paketeilla mitä minulla jo siinä onkin.Vikke kirjoitti:Miks pitäis ostaa sim-lukitsematon ja miksi pitäisi unlockata?jerppi_ kirjoitti:http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/16337.cfm

-
No ei se kaikilla aina soi
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Huumorintajuton on yhdyssana.jerppi_ kirjoitti:Viesti oli suunnattu lähinnä muille kuin teille huumorin tajuttomille sonera/telefinland asiakkaille.
No ei se kaikilla aina soi
Hei MODET! Mihin bittiavaruuteen kadotitte mun viestin? Pitäiskö noi kaikki muutkin viestit, mitkä sisältää tuon sh*tt* sanan poistaa?

P.S. Sun kallossa taitaa soida, anteeksi kumista, samalla tavalla kuin kirkonkellossa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mineu »
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=2449jerppi_ kirjoitti:http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/16337.cfm
Imperiumin vastaisku
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Halvemmalla selviää, kun odottelee tälläista shittii ja sen asennettuaan saa rakkaan saunalahden liittymänsä toimimaan

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tossa sanassa ei sinänsä ole mitään vikaa. Mutta viesti jonka ainut sisältö ja tarkoitus on toisen kirjoittajan haukkuminen joutaakin poistettavaksi.Nätti-Nikke kirjoitti:Hei MODET! Mihin bittiavaruuteen kadotitte mun viestin? Pitäiskö noi kaikki muutkin viestit, mitkä sisältää tuon sh*tt* sanan poistaa?
-
Joo jerpillä paistaa tossa aika selvästi ISOketutus kun on menny ostamaan operaattorivapaan puhelimen kauheeseen ylihintaan!mineu kirjoitti:http://iclarified.com/entry/index.php?enid=2449jerppi_ kirjoitti:http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/16337.cfm
Imperiumin vastaisku
Halvemmalla selviää, kun odottelee tälläista shittii ja sen asennettuaan saa rakkaan saunalahden liittymänsä toimimaan
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Niin tosta DFU-mode ongelmasta tuli mieleen sen verran että - mitä sillä moodilla tekee? Mä oon yrittäny monta kertaa DFU modella pumppaa custom-firmiksen sisään mut aina tullu se joku 1600errrori, paitsi kerran... 99% olen siis joutunu vetää normi restore moodilla siis sillä missä näkyy piuha ja itunesin kuvakkeet. Kysymys kuuluu että saako tota moodia 10.5.6sella päälle... jos saa niin mikäs siinä sitten....
-
Eikö siinä uutisessa sanota, et homma hoituu käyttämällä usb-hubia... Eli se siitä ongelmasta.kallekilponen kirjoitti:Tuossa voi tulla vähän mutkia matkaan:
http://www.macrumors.com/iphone/2008/12 ... ing-tools/
-
No, jos ihminen (jerppi_) päästelee tuollaisia suustaan, niin sitä mun mielestäni saakin vähän piikitellä. Enkä pidä sitä kovinkaan kummoisena haukkumisena, jos sanon, et voisi itse syödä sitä mitä muille toivoo.Anniel kirjoitti:Tossa sanassa ei sinänsä ole mitään vikaa. Mutta viesti jonka ainut sisältö ja tarkoitus on toisen kirjoittajan haukkuminen joutaakin poistettavaksi.Nätti-Nikke kirjoitti:Hei MODET! Mihin bittiavaruuteen kadotitte mun viestin? Pitäiskö noi kaikki muutkin viestit, mitkä sisältää tuon sh*tt* sanan poistaa?
-
Mahtaako onnistua custom-firmis ihan paketista vedettyyn ilman DFU:ta? En tiedä, kun en ole ikinä kokeillut, mut vahvasti epäilen.IIIMacci kirjoitti: Niin tosta DFU-mode ongelmasta tuli mieleen sen verran että - mitä sillä moodilla tekee? Mä oon yrittäny monta kertaa DFU modella pumppaa custom-firmiksen sisään mut aina tullu se joku 1600errrori, paitsi kerran... 99% olen siis joutunu vetää normi restore moodilla siis sillä missä näkyy piuha ja itunesin kuvakkeet. Kysymys kuuluu että saako tota moodia 10.5.6sella päälle... jos saa niin mikäs siinä sitten....

-
Kyl mä melkeen uskallan väittää että onnistuu - en tosiaan ole DFU modella onnistunut tekemään operaation kun kerran ja se ei kyllä mun mielestä ollu eka kerta - paketista vedetty....voi olla toki että muistan väärin mut vahvasti epäilenNätti-Nikke kirjoitti:Mahtaako onnistua custom-firmis ihan paketista vedettyyn ilman DFU:ta? En tiedä, kun en ole ikinä kokeillut, mut vahvasti epäilen.IIIMacci kirjoitti: Niin tosta DFU-mode ongelmasta tuli mieleen sen verran että - mitä sillä moodilla tekee? Mä oon yrittäny monta kertaa DFU modella pumppaa custom-firmiksen sisään mut aina tullu se joku 1600errrori, paitsi kerran... 99% olen siis joutunu vetää normi restore moodilla siis sillä missä näkyy piuha ja itunesin kuvakkeet. Kysymys kuuluu että saako tota moodia 10.5.6sella päälle... jos saa niin mikäs siinä sitten....

-
Jos joku koki viestini kettuiluksi/kutumiseksi niin tämä on kyllä lukijan ihan omaa vajautta/mielikuvituksen puutetta.
Ps. Ei tarvitse noita yhdyssana virheitä korjata vaan pidän ne ihan omana ongelmanani, mutta kiitos kuitenkin jollekkin TODELLA kirjaviisaalle henkilölle.
( Kyttäätkö muuten useinkin eri foorumeilla, käyttäjien kielellistä kirjoitus taitoa ja sen virheitä? )
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Vakuutun asiasta täydellisesti vasta, kun mainitset siitä kolmannenkin kerran.jerppi_ kirjoitti:…juu ja ei muuten potuta yhtään että hommasin tuon sim-lukittoman.
-
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Kirjoitustaitoa yhteen..jerppi_ kirjoitti: ( Kyttäätkö muuten useinkin eri foorumeilla, käyttäjien kielellistä kirjoitus taitoa ja sen virheitä? )
EDIT: Jottei mene täysin asiattomuuksiin kohdaltani: Tuolla säästetyllä sadalla eurolla saa jo aika paljon yrittää halvemmalla liittymällä kuroa eroa kiinni Soneran liittymään. Kukin toki tyylillään ja tärkeintä on onnistumisen tunne.
-
No, mulla on lukittu ja lukitsematon luuri...jerppi_ kirjoitti:No jopas alkaa nätti-nikellä perunat kiuhua, juu ja ei muuten potuta yhtään että hommasin tuon sim-lukittoman. Mielummin maksan noin 100e lisää kun venailein tuon kaltaista ohjelmaa noin kuusi kuukautta.
Jos joku koki viestini kettuiluksi/kutumiseksi niin tämä on kyllä lukijan ihan omaa vajautta/mielikuvituksen puutetta.![]()
Ps. Ei tarvitse noita yhdyssana virheitä korjata vaan pidän ne ihan omana ongelmanani, mutta kiitos kuitenkin jollekkin TODELLA kirjaviisaalle henkilölle.
( Kyttäätkö muuten useinkin eri foorumeilla, käyttäjien kielellistä kirjoitus taitoa ja sen virheitä? )
Aika selkeästi toivoit, et ihmiset hajottaisivat puhelimensa mahdollisen softaunlockin seurauksena. Vai oliko se mun mielikuvituksen tekosia.
Eikä mun perunat kiehu. En vain ymmärrä, miksi tuollaista päästelet suustasi. Mut ehkä sun hermot on mennyt jossain XP:en rekistereitä putsatessa ja tulit tänne purkamaan turhautuneisuuttasi...
-
Vai ruvetaan ottamaan nyt jo ulkopuolisia asioitakin pöydälle
Numero 1 - Koneessani on Vista home premium.
Numero 2 - Sata euroa on iso raha toiselle, toiselle ei.
Numero 3 -
Kyllä, olen todella tyytäväinen hankintaani.p-veli kirjoitti:Vakuutun asiasta täydellisesti vasta, kun mainitset siitä kolmannenkin kerran.jerppi_ kirjoitti:…juu ja ei muuten potuta yhtään että hommasin tuon sim-lukittoman.
Ps. Melko säälittävää pilkun pan*mis*a on tuo nätti-niken jauhaminen, mutta ymmärtäähän tuon kun ei muuten saa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka