Koneessa on tunnetusti pieni kovalevy, joten millaista kovalevytilaa olisi ostettavissa ja jokunen muistikampakin pitäis hankkie ehdotuksia ehdotuksia. Tekniset tiedot tulevat perjantaina ( huomenna ).
Hinta on kyllä kohdallaan, jos ei varsinainen rumilus ole. Jos on B-revaa, voi jo harkita Kymppiäkin. B:n erottaa A:sta siittä että siinä on kuuden eikä kolmen gigan kovalevy. Näytönohjain on myös parempi ja X-tuettu.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Kiintolevyn korkeus on käsittääkseni tuon mallin iBookeissa aikas tarkkaa, liian paksu palikka jättää näppäimistön pullottamaan, joka taas puolestaan hinkuttaa rasvaa ruutuun... Itse pohdin aikanaan isomman lätyn ostoa ja silloin jostain päin nettiä tuota luin, sitä suositeltavaa paksuutta en nyt kyllä muista.
Jos väri on tuo key lime niin prosessori on ainakin 366MHz ehkä jopa SE:n 466. Everymac.com tarjoaa sitten tarkempia speksejä kaikista iBookeista (ja muistakin maceista) mikäli haluat etukäteen spekuloida
Viimeksi muokannut amanita, 17.2.2014 klo 11.10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Palautetaan tämäkin kirjoittajan vastoin sääntöjä poistama viesti
Eikä kuva edes näytä miten radioaktiivisen vihreä vehje ihan livenä on. Tuolla kaapissa mulla makaa oma, siitä kun hävisi näytöltä kuva, samoin A/V-liitännästä. Eikä ole ollut rahaa korjata, maksaisi kuitenkin niin perkuleesti ettei enää jaksa Tai ehkä sitten joskus...
Viimeksi muokannut amanita, 17.2.2014 klo 11.11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tulikin mutka matkaan. Ne päättikin että ne ei myy niitä iBookkeja kenellekkään vaan nyt tulee vanha värillinen eMac tai vanha värillinen iMac.
Niistä tulee tiedot muutaman viikon sisällä.
Hyvään hintaan kyllä lähtee... ihan meinaa itku tulla sillä ostin samanlaisen koneen just joulun jälkeen "hiukka" kalliimmalla. Tosin mielestäni hinta oli hyvä ja olen sitä mieltä edelleenkin, tuo on vain aivan riivatun halpa. Kysyppä piruuttasi, jos kehtaat (pohjois-karjalaisittain ja ilman), haluavatko myydä muillekin, äippä tarvitsisi nettikonetta.
Viimeksi muokannut amanita, 17.2.2014 klo 11.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tómppu kirjoitti:Hyvään hintaan kyllä lähtee... ihan meinaa itku tulla sillä ostin samanlaisen koneen just joulun jälkeen "hiukka" kalliimmalla. Tosin mielestäni hinta oli hyvä ja olen sitä mieltä edelleenkin, tuo on vain aivan riivatun halpa. Kysyppä piruuttasi, jos kehtaat (pohjois-karjalaisittain ja ilman), haluavatko myydä muillekin, äippä tarvitsisi nettikonetta.
Nonniin. Sainhan ne tiedot! Koneen malli muuttu taas, nyt on iMac "350"
Prosessori: G3
Kovalevy: 6 GT
RAM: 256 MB
Käyttis: OS 9
Jaa enempää en tiiä vielä..
Siasko tohon isompaa kovalevyä mistään?
Nyt joku parempi muistinen sanoo että oliko se tämä 350 vai 333 MHz malli jossa oli kaikkien aikojen huonoin näyttö iMac-sarjassa? Itse en ole laatua nähnyt mutta jotain tuollaista olen kuullut kuiskuteltavan.
Kiintolevy nyt on ainakin aika nafti jos meinaa kymppiä käyttää ja muistiakin voi lisätä. Jos se näyttöjuttu ei ole liian paha niiin ei paha jos se hinta oli 50€, ei ollenkaan paha. Ihan se surffikoneeksi ainakin sopii, jos ei ala Mac Mini liikaa houkuttelemaan
Viimeksi muokannut amanita, 17.2.2014 klo 11.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
evermacista katoin osan tiedosta, siis nää kaikki, jotka ei muutu. Kymppiä ei tuu, kun en haluis maksaa 140€ käyttiksestä, eli melkeen kolminkertanen hinta koneesta.