Pitää paikkansa.Macco kirjoitti:...ja koska tämä ei ole "Mitä teit ensimmäistä kertaa elämässäsi"-ketjussa, voitanee tästä päätellä, että norsu on aiemminkin ollut raivon partaalla samasta syystä?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Pitää paikkansa.Macco kirjoitti:...ja koska tämä ei ole "Mitä teit ensimmäistä kertaa elämässäsi"-ketjussa, voitanee tästä päätellä, että norsu on aiemminkin ollut raivon partaalla samasta syystä?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ajelin ekaa kertaa pitkään aikaan kaupungilla´. Páska kaupunni, remontissa koko ajan.Macco kirjoitti:Kolmantena päivänä opin valitsemaan jo kauan ennen ko. kohtaa eri reitin.Erño kirjoitti:Kaupungilta. On taas tietyöt suunniteltu hyvin ja vaarallisesti liikenteen kannalta Hallituskadulla![]()
Miten musta tuntuu että keskusta on ollut tieremontissa jo 10 vuotta?Erño kirjoitti:Páska kaupunni, remontissa koko ajan.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Miten tää kuulostaa niin Hämeenlinnalta?mercury kirjoitti:Miten musta tuntuu että keskusta on ollut tieremontissa jo 10 vuotta?Erño kirjoitti:Páska kaupunni, remontissa koko ajan.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Et sit oo Turussa käynykkään?Macco kirjoitti:Kaikki kaupungit, joissa olen kesäaikaan käynyt, on olleet remontissa
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Onhan tuo Aurajokiranta aika myllättynä...amanita kirjoitti: Et sit oo Turussa käynykkään?
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Katos tottakai remontti on käynnissä, se merkitsee KEHITYSTÄ.amanita kirjoitti:Et sit oo Turussa käynykkään?Macco kirjoitti:Kaikki kaupungit, joissa olen kesäaikaan käynyt, on olleet remontissa
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä näen vain sen kauniisti ja rauhaisasti kohden meren aavoja ulapoita virtaavan veden.....vinouma kirjoitti:Onhan tuo Aurajokiranta aika myllättynä...amanita kirjoitti: Et sit oo Turussa käynykkään?
/V
Olen ainakin kahdesti (muistaakseni). Molemmilla kerroilla taisin viettää maassa pari tuntia.amanita kirjoitti:Et sit oo Turussa käynykkään?Macco kirjoitti:Kaikki kaupungit, joissa olen kesäaikaan käynyt, on olleet remontissa
Viesti Kirjoittaja Carde »
Mitä luki passissa kun leimasivat?Macco kirjoitti:Olen ainakin kahdesti (muistaakseni). Molemmilla kerroilla taisin viettää maassa pari tuntia.amanita kirjoitti:Et sit oo Turussa käynykkään?Macco kirjoitti:Kaikki kaupungit, joissa olen kesäaikaan käynyt, on olleet remontissa
Ei sitä voi kehitykseksi sanoa. Tai ehkä siellä on vaan joku väliaikanen kehitysvamma, joka on nyt sattumalta kestänyt vähän pidempään?Macchiavelle kirjoitti:Katos tottakai remontti on käynnissä, se merkitsee KEHITYSTÄ.amanita kirjoitti:Et sit oo Turussa käynykkään?Macco kirjoitti:Kaikki kaupungit, joissa olen kesäaikaan käynyt, on olleet remontissa
Pullanmurut tarttu ärsyttävästi kiinni. Tiedän tunteenmercury kirjoitti:Ajelin hetken aikaa kasvattamani parran pois. Sittenkin parempi näin.
Eli tuon?:mercury kirjoitti:Ajelin hetken aikaa kasvattamani parran pois. Sittenkin parempi näin.
Juuri sen.Macco kirjoitti:Eli tuon?:
Viesti Kirjoittaja wanders »
Vetäsit oikein pöydän levyyn reiän? Menee sitten pöytä kaupanpäällisinä puhelimen ostajalle?Vuti kirjoitti:Telakan (tein)
Viesti Kirjoittaja Vuti »
Turha sitä vähempään tyytyä. Nätisti sopii samaan telakkaan kaikki talouden ipoditkin.wanders kirjoitti:Vetäsit oikein pöydän levyyn reiän? Menee sitten pöytä kaupanpäällisinä puhelimen ostajalle?Vuti kirjoitti:Telakan (tein)
mercury kirjoitti:Laitoin saunan lämpiämään ja aloitin Gilmore Girls -putken pilotilla.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja _marge_ »