Anniel kirjoitti:Odottelen Nukkumattia kylään...

Sais tulla jo
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Matti: No terve Pukki, kiva törmätä taas näin pitkästä aikaa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mitäs kuuluu?
- Pukki: No terve Matti, vanha kaveri
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No oikein mukavaa kuuluu kiitos. Muorin jätin keittelemään puuroa ja itse lähdin taas jakamaan lahjoja maailman lapsille. Mukavaa hommaa, vaikka vähän tietenkin välillä raskasta
- Matti: niin, kyllähän se ihan ymmärrettävää on, kun sitä työnsarkaa riittää, eikä tuuraajaakaan ole
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Vähän sama homma itsellä, kun kaikki maailman ihmiset pitää joka ilta nukuttaa
- Pukki, no näinhän se on, näinhän se on. Sinullahan sitä työtä tuppaa olemaan enemmän kuin meikäläisellä. On muuten nukkumisesta puheen ollen vähän mennyt talouskriisin myötä yöunet itseltä
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Kaikki rahat kun tuppaa menemään lahjoihin, eikä sitten itselle jää mitään. Muorikin siitä jaksaa koko ajan nalkuttaa, että "ikinä et mitään nättiä tuo mulle, mutta kaikenmaailman nuorille hempukoille käyt jakamassa kaikenlaista"
- Matti: niin se varmasti on, mutta sulla on sentäs eukko, minä en töiltäni ehdi sellaista edes kattella. Kun viimeiset saa nukutettua, niin pitää olla jo nukuttamassa taas sitä ensimmäistä porukkaa
- Pukki: No oo onnellinen ettei ole eukkoa. Sitä s**tanan nalkutusta saa kuunnella joka ilta. Eikä pelkästään rahasta, vaan pitäis olla solakka ja sheivattu, niinkuin nää nykyajan ratikkaseksuaalit, ttu mä mikään hinttari ole
- Matti: pukki, nyt me mennään baariin hukuttamaan murheemme tupposeen!
- Pukki: näin me teemme! Olkoot lahjattomat ilman yöuniaan!
Ja niin Anniel valvoi koko yön. Sen pituinen se.