Lähti ne sukatkinamanita kirjoitti:Macco tais ehtiä riisuutua sukkia lukuun ottamatta
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Lähti ne sukatkinamanita kirjoitti:Macco tais ehtiä riisuutua sukkia lukuun ottamatta
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja spn »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Olen sitä joskus juonut ja muistaakseni oli "OK" minun skaalallani. Ei hassumpaa. Minen niin hardcode ole, mutta jos kokista joku sekaan laittaa niin liitän vihamiehiin. 8)ER kirjoitti:Onkos residenteillä uiskiharrastajilla näkemystä Balveniesta, esim. siitä peruskaksitoistaisesta - olikos se Double Wood? .
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Tuota samaa ostin Jouluksi, kun ei isolle porukalle raaski parastaan pistää pöytään. Sen verran moninaista jouluruoka ettei oikein mikään suositus pure. Seurahan on meidän suvussa semmosta että prosentteja kuitenkin kaivataan... kuivakan happamaan seuraan sopii eläväinen viini.Aperture kirjoitti:Lasi punaviiniä - kiitos. Castillo De Molinaa pahvipurkista. Loppuillasta voi olla Mölinääkin.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja septic »
Viesti Kirjoittaja valvoja »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mulle yks Elämän Eliksiiri.valvoja kirjoitti:Tilaan itselleni appelsiinimehun ja muille kierros piikiini!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tänx! Yksi glögi, kiitos. Terästettynä, tiätty.valvoja kirjoitti:Tilaan itselleni appelsiinimehun ja muille kierros piikiini!
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kiitosta, mutta mitä siihen piikkiin laitetaan.valvoja kirjoitti:Tilaan itselleni appelsiinimehun ja muille kierros piikiini!
Viesti Kirjoittaja septic »
Viesti Kirjoittaja darthmother »