EDIT: Ja niinhän siinä kävi, että tuo "Locked SIM" meinaa suomeksi, että kortissa on pin-koodin kysely päällä. Selvisipähän sekin
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Legge »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Tällainen tuli tänään postissa eikä maksanut postituskuluineen kuin 2,5 dollaria. Ja toimii.madmike kirjoitti:Minulla ei ainekaan tullut kuin 1 usb johto puhelimen mukana. Tarkoitus on siis tätä pitää työmaalla jossa ei ole mahdollisuutta itunes/usb läppäri komboon/halua raahata johtoja mukana.matteus/2 kirjoitti:Mitä etua tuon käytöllä on? Ihan saman kokoiselta mokkulalta näyttää kuin puhelimen mukanakin tullut.madmike kirjoitti:Tämmösen löysin ja ajattelin tilata; http://www.klc.fi/products.php?p=8054f9
Viesti Kirjoittaja Llama »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Mikäli on hyvä syy kytkysopimuksen purkuun ja reklamoi.Llama kirjoitti:Pystyykö soneran sim-lukituksen poistaa "laillisesti" eli soneran kautta tai vastaavaa? Ettei takuu mene umpeen.![]()
-Oscar
Mikä tälläinen syy voisi olla?Pis kirjoitti:Mikäli on hyvä syy kytkysopimuksen purkuun ja reklamoi.Llama kirjoitti:Pystyykö soneran sim-lukituksen poistaa "laillisesti" eli soneran kautta tai vastaavaa? Ettei takuu mene umpeen.![]()
-Oscar
Viesti Kirjoittaja Pis »
Vakavat puutteet Soneran verkon kuuluvuudessa esim asuinalueellasi tai työpaikallasi.Llama kirjoitti:Mikä tälläinen syy voisi olla?Pis kirjoitti:Mikäli on hyvä syy kytkysopimuksen purkuun ja reklamoi.Llama kirjoitti:Pystyykö soneran sim-lukituksen poistaa "laillisesti" eli soneran kautta tai vastaavaa? Ettei takuu mene umpeen.![]()
-Oscar
Viesti Kirjoittaja hyxal »
Viesti Kirjoittaja harri »
Myös omistajan kuolema tai muutto ulkomaille kelvannevat :-)Pis kirjoitti:Vakavat puutteet Soneran verkon kuuluvuudessa esim asuinalueellasi tai työpaikallasi.
Viesti Kirjoittaja Pis »
Molemmat aika radikaaleja ratkaisuja, mutta eihän sitä tiedä..melko intohimoisesti väki tuntuu inhoavan kytkyjä.harri kirjoitti:Myös omistajan kuolema tai muutto ulkomaille kelvannevat :-)Pis kirjoitti:Vakavat puutteet Soneran verkon kuuluvuudessa esim asuinalueellasi tai työpaikallasi.
-Harri
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Lukemalla manuskaa löytyis helposti, mutta tässä...hyxal kirjoitti:Saanko jostain tarkistettua, kuinka paljon dataa olen lähettänyt ja vastaanottanut?
Kiitos.. Vielä kun noihin muihin saisi mahdollisesti vastausta.Molto bene kirjoitti:Lukemalla manuskaa löytyis helposti, mutta tässä...hyxal kirjoitti:Saanko jostain tarkistettua, kuinka paljon dataa olen lähettänyt ja vastaanottanut?
Settings-General-Usage
Viesti Kirjoittaja Pis »
Onko muka Hotmail-tileille olemassa imap- tai pop-palvelinasetukset?hyxal kirjoitti:Toinen kysymys koskee mailin hakua puhelimeen. Minulla on hotmail-tili ja yrittaessani ottaa sitä asetuksista käyttöön alkaa puhelin herjaamaan jotain yhteysongelmista. Mikä siis avuksi?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Free-hotmailille ei ole. Maksulliselle on.Pis kirjoitti:Onko muka Hotmail-tileille olemassa imap- tai pop-palvelinasetukset?hyxal kirjoitti:Toinen kysymys koskee mailin hakua puhelimeen. Minulla on hotmail-tili ja yrittaessani ottaa sitä asetuksista käyttöön alkaa puhelin herjaamaan jotain yhteysongelmista. Mikä siis avuksi?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Free-hotmailille ei ole. Maksulliselle on.Pis kirjoitti:Onko muka Hotmail-tileille olemassa imap- tai pop-palvelinasetukset?hyxal kirjoitti:Toinen kysymys koskee mailin hakua puhelimeen. Minulla on hotmail-tili ja yrittaessani ottaa sitä asetuksista käyttöön alkaa puhelin herjaamaan jotain yhteysongelmista. Mikä siis avuksi?
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
How to Access Free Windows Live Hotmail in iPhone MailPikkuroope kirjoitti:Free-hotmailille ei ole. Maksulliselle on.Pis kirjoitti:Onko muka Hotmail-tileille olemassa imap- tai pop-palvelinasetukset?hyxal kirjoitti:Toinen kysymys koskee mailin hakua puhelimeen. Minulla on hotmail-tili ja yrittaessani ottaa sitä asetuksista käyttöön alkaa puhelin herjaamaan jotain yhteysongelmista. Mikä siis avuksi?
Saa käyttää päätä ja laittaa googleen "Hotmail iPhone" niin johan alkaa valkenemaan vaihtoehdot.
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Paketin kuvauksen mukaan siihen pitäisi kuulua kaikki kuukauden data-liikenne. Huhun mukaan rajana olisi 3 gigatavua, mutta jos tuommoinen raja on olemassa, ja se tulee täyteen, niin kyllä silloin voi aiheesta tehdä valituksen. Tosin aika sissi saa kyllä olla, jos saa iPhonella tuon 3 gigatavua täyteen kuukaudessa.hyxal kirjoitti: Onko Soneralla mitään rajaa dataaiirron määrässä kun on valinnut kk paketin? Voinko siis ihan rauhassa selailla nettiä ilman että tarvitsee miettiä siirretyn datan määrää?
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Lisäksi rajoitus pätee vain suomessa. Ulkomailla roaming-palvelussa on aivan toiset (tähtitieteelliset) hinnat.Hiljaisuus kirjoitti:Paketin kuvauksen mukaan siihen pitäisi kuulua kaikki kuukauden data-liikenne. Huhun mukaan rajana olisi 3 gigatavua, mutta jos tuommoinen raja on olemassa, ja se tulee täyteen, niin kyllä silloin voi aiheesta tehdä valituksen. Tosin aika sissi saa kyllä olla, jos saa iPhonella tuon 3 gigatavua täyteen kuukaudessa.hyxal kirjoitti: Onko Soneralla mitään rajaa dataaiirron määrässä kun on valinnut kk paketin? Voinko siis ihan rauhassa selailla nettiä ilman että tarvitsee miettiä siirretyn datan määrää?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Voitko laittaa linkin missä tuo lukee, en meinaan itse ole löytänyt, vaikka olen yrittänyt sitä etsiäkin.TheKraken kirjoitti:Soneran sivuilla lukee aivan selkeästi tiedoissa 3 Gt. Ei ole mitään salatieteitä
Aika ronskisti saa kyllä surffata, että tuon saa täyteen. Mahdollista toki. Varsinkin, jos kotoa ei wlania löydy.
Vastaan itselleni, nyt löytyi. Sonera matkapuhelinpalveluiden PDF-hinnastosta, alaviitteestä, jotka on koottu loogisesti hinnaston viimeiselle sivulle.Hiljaisuus kirjoitti: Voitko laittaa linkin missä tuo lukee, en meinaan itse ole löytänyt, vaikka olen yrittänyt sitä etsiäkin.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Löytyy täältäkin:Hiljaisuus kirjoitti:Vastaan itselleni, nyt löytyi. Sonera matkapuhelinpalveluiden PDF-hinnastosta, alaviitteestä, jotka on koottu loogisesti hinnaston viimeiselle sivulle.Hiljaisuus kirjoitti: Voitko laittaa linkin missä tuo lukee, en meinaan itse ole löytänyt, vaikka olen yrittänyt sitä etsiäkin.
Itse olen ymmärtänyt, että lähinnä tarkoitetaan vastaanotettua (koska kaikki muutkin hinnastot tarkoittaa vastaanotettua), mutta uskoisin että mikäli lähetät yli 3 Gt, niin siitäkin joku voisi älähtäähyxal kirjoitti:Onkos tuo sitten niinku lähetetylle datalle vai vastaanotetulle? Siis tuo 3Gt
Viesti Kirjoittaja penamurse »
Viesti Kirjoittaja crime »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”