Juuri taloon tulleessa Gigabit Ethernet 2x450MHz -harrastekoneessa on 128-megaisia kampoja, jotka vaihtaisin mielelläni isompiin,
168-pinnistä SDRAMmia. Samaan koneeseen menisi myös ATA-levy, 120 gigaa olisi varmaan optimikoko.
Edullinen vanhan koneen piristys siis haussa. YV, email tai ketjuun. Tänks.
OSTETTU: Wanhaa PC-100-muistia ja levy
Muut kuin Applen valmistamat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
OSTETTU: Wanhaa PC-100-muistia ja levy
Viesti Kirjoittaja MVi »
Hopeinen Omena -tuotteet: http://hopeinenomena.net/shop
-
Re: O: Wanhaa PC-100-muistia ja levy
Viesti Kirjoittaja Carde »
Täältä saattaisi löytyä PC-133 256mb kampa/kampoja jos on tarvetta. Ollut tuossa sigun DA:ssa.
Yksi löytyy ainakin ja muistaakseni pitäisi olla toinenkin jossain. Ne kai pitäisi olla alaspäin sopivia? luulen.
Yksi löytyy ainakin ja muistaakseni pitäisi olla toinenkin jossain. Ne kai pitäisi olla alaspäin sopivia? luulen.
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...
-
Viesti Kirjoittaja full »
kyllä ne on alaspäin yhteensopivia.Carde kirjoitti:Täältä saattaisi löytyä PC-133 256mb kampa/kampoja jos on tarvetta. Ollut tuossa sigun DA:ssa.
- iPad Air 2 - 3Dfx
-
Viesti Kirjoittaja -wk- »
Seagaten 120gt kovalevy löytyisi. Malli ST3120022A
Tässä SiSoftware Sandran antamat tiedot: http://www.aijaa.com/v.php?i=3267769.jpg
Tarjoa jotain jos kiinnostaa, katson sitten myynkö vai pidänkö itsellä mahdollista myöhempää käyttöä varten, on kyllä ainakin nyt ihan ylimääräinen.
2 x 256mb PC133 kampoja löytyisi myös, mutta siitä en tiedä miten hyvin Macit hyväksyy noita, ovat vielä eri merkkisiä, Spectek ja VM.
PS: Löytyis myös Philipsin DVDR1660/00M polttava DVD-asema joka oli minulle tulleessa Gigabit Ethernet-koneessa, joten lienee yhteensopiva (ymmärtääkseni kaikki asemat eivät vanhemmille PowerMac koneille kelpaa, vai?). En tuota ostamaani PowerMacia koskaan kuitenkaan toimintakuntoon asti pystynyt fiksaamaan joten en ole sitä moisessa masiinassa testannut, lienee kuitenkin yhteensopiva kun joku tuon on keksinyt moiseen laittaa. Asema on ollut suurimman osan ajastaan käyttämättömänä, pari levyä olen joskus polttanut ja eri käyttisten asennukseen tuota käyttänyt, eikä muistaakseni ole ollut mitään ongelmia mutta takuuta en tuolle asemalle anna![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tässä SiSoftware Sandran antamat tiedot: http://www.aijaa.com/v.php?i=3267769.jpg
Tarjoa jotain jos kiinnostaa, katson sitten myynkö vai pidänkö itsellä mahdollista myöhempää käyttöä varten, on kyllä ainakin nyt ihan ylimääräinen.
2 x 256mb PC133 kampoja löytyisi myös, mutta siitä en tiedä miten hyvin Macit hyväksyy noita, ovat vielä eri merkkisiä, Spectek ja VM.
PS: Löytyis myös Philipsin DVDR1660/00M polttava DVD-asema joka oli minulle tulleessa Gigabit Ethernet-koneessa, joten lienee yhteensopiva (ymmärtääkseni kaikki asemat eivät vanhemmille PowerMac koneille kelpaa, vai?). En tuota ostamaani PowerMacia koskaan kuitenkaan toimintakuntoon asti pystynyt fiksaamaan joten en ole sitä moisessa masiinassa testannut, lienee kuitenkin yhteensopiva kun joku tuon on keksinyt moiseen laittaa. Asema on ollut suurimman osan ajastaan käyttämättömänä, pari levyä olen joskus polttanut ja eri käyttisten asennukseen tuota käyttänyt, eikä muistaakseni ole ollut mitään ongelmia mutta takuuta en tuolle asemalle anna
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Löytyy 512 Mt PC 133 168-pinnistä SDRAM kampaa yksi kappale. Nyt joulun pyhinä ollaan kyläilemässä ja mahdollisimman vähän koneella. Mutta jos kiinnostaa tuo kampa niin se lähtee 10 eurolla.
Speksit ja muut tiedot voidaan vertailla ennen kauppaa. ![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
, , , , , , , , , , , , , , ,,,
-
Viesti Kirjoittaja Hene »
Moikka
Meillä jäi ylimääräseks 256mb kampa. Laita mulle mailia.
Meillä jäi ylimääräseks 256mb kampa. Laita mulle mailia.
-
Viesti Kirjoittaja MVi »
Kiitoksia kaikille tarjonneille,
muutaman YV:n laitoin; aloitan poimimalla tarjonnasta ensin 512 megan kammat ja sitten pienempiä siihen lisäksi.
Lähestyn YV:llä muitakin sikäli kun slotteja on vielä tyhjinä.
muutaman YV:n laitoin; aloitan poimimalla tarjonnasta ensin 512 megan kammat ja sitten pienempiä siihen lisäksi.
Lähestyn YV:llä muitakin sikäli kun slotteja on vielä tyhjinä.
Hopeinen Omena -tuotteet: http://hopeinenomena.net/shop
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ostetaan muuta tietotekniikkaa”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka