Vaikuttas aika kivalta tämä HandBrake...mulla on/oli ongelmana saada Maximumin digiboxilta mainiot "Kitaraklubi"-pätkät normi DVD-muotoon, kuin myös leffoja on odottamassa, saan ne kyllä tallennettua pojan PuuCeehen ja toistettua VLC playerilla, MUTTA ihan periaatteesta en edes ala sillä niitä ediotimaan ja kopsaamaan, muunto-ohjelmia varmaan löytys pilvin pimein PuuCeelle
Eli työnkuva on tämä ; boxilta PuuCeehen, siitä DVD:lle, siitä Macciin ja HandBrakeen, siitä sitten Toastiin, näyttäs kokeilun perusteella toimivan.Toastin editori on kyllä aika onneton, pitää varmaan boxilla editoida mainokset yms veke.
Vaan on pirun hidasta, toki laitoin meneen ihan HandBraken default-asetuksilla, 40 min pätkä kesti melki kaks tuntia muuntaa...toisaalta tuon voi laittaa itekseen raksuttaan koska vaan, kun muksut on koulussa ja mä aika usein päivisin himassa, joten se ei ole iso ongelma.
Mutta pääasia että onnistuu, mitenkähän onnistus jos laittais Maximumiin ulkoisen levyn ja siihen siirtäis kerralla kaikki proggikset, saisko ne sitten Wintoosa muodosta Macille ja miten tuo levy pitäs alustaa?Ois kuitenkin VÄHÄN iisimpää kuin siirrellä DVD:n välityksellä...
Oisko muita hyviä ehdotuksia, Maximumin foorumeilta ei kovasti apua ole, toi kovalevyjutska oli jossain..
Niin siis mulla on Mac ihan eri huoneessa kuin Maximum, helppohan tuo ois siirtää jos sen sais toimiin ikäänkuin ulkoisena levynä Macin kaa...
Mites tuo simopeen EyeTv>DVD-softa pelaa, mä latasin senkin mutta en ole siihen vielä perehtynyt, vaikuttaa liian hankalalta meikäläiselle...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)