![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://www.feralinteractive.com/game/legoindy
Viesti Kirjoittaja Macfly »
Viesti Kirjoittaja jukke »
Viesti Kirjoittaja jukke »
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Näinpä muistelisin itsekin, että demossa sain ainakin valita paremmat grafiikat. Nyt saan 24" näytölleni heikommat arvot. Sinänsä sillä ei ole väliä, koska pelaan videotykillä. Koneessa ja näyttiksessä on potkua kyllä riittävästi. Tällaiset max.asetukset saan:jukke kirjoitti:Nyt on koko peli käsissä. Raiders of the lost arkia olen pelannut yksinäni vähäsen. Huomattavasti mukavampaa on ollut pelata tyttöystävän kanssa kaksinpeliä. Kamera zoomaa ja toimii loistavasti ja pelisuorituksiin nähden muuttuva vaikeustaso on myös hyvä kun toinen pelaaja ei ole vielä omaksunut liikkumista kunnolla pelimaailmassa.
Itse pelaan 1680x1050 resoluutiolla (tämä ja monia muita resoluutioita on todella valittavissa, Macfly) ja 2x anti-aliasingilla. Käytössä on 2.16 GHz kone ja Ati 1600 ja peli pyörii hyvin. Ainoastaan kun kamera zoomaa kauemmas saattaa välillä tökkiä mutta pelin luonteesta johtuen se ei haittaa minua.
Varsin kiva peli, jossa on viitteitä ja tapahtumia leffoista.
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja jiipeer »
Noniih. Minusta nämä lego pelit ovat nuorille suositeltavampia kuin monet muut pelit, koska yksityiskohtainen teloittaminen ja veren roiskuminen on jätetty tarkoituksella pois.jiipeer kirjoitti:Meillä poika sano.... mieletön!! Demo pelattu parikertaa läpi ja nyt haluu kuulemma synttäri lahjaksi koko pelinkatsotaan, katsotaan.
Viesti Kirjoittaja jiipeer »
Niinpä, mutta kun ne on muutenkin tarpeeksi koneella.MACFLY kirjoitti:Noniih. Minusta nämä lego pelit ovat nuorille suositeltavampia kuin monet muut pelit, koska yksityiskohtainen teloittaminen ja veren roiskuminen on jätetty tarkoituksella pois.jiipeer kirjoitti:Meillä poika sano.... mieletön!! Demo pelattu parikertaa läpi ja nyt haluu kuulemma synttäri lahjaksi koko pelinkatsotaan, katsotaan.
Hjuumori ja kekseliäisyys kunniaan. Eimuutaku kaupan kautta
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”