Kuka rakastaa pehmolelua?
-
Re: Kuka rakastaa pehmolelua?
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Itse tapasin aikoinaan Ruotsissa ja oikeastaan Tukholmassa nämä UFOjen laittamat roskapöntöt. Oli yksi ja kaksisilmäistä lajia ,vihreetä ja mustaa.
Mutta kun nämä pehmot viestittää sillä emotiaanisella tasolla, johon nuo roskikset ei pysty! Ja tietysti miten se liittyy evoluutioonkin. Minusta nämä pehmot ovat kuin Yoda. Ainakin minun. Tosin se kärsii dementiaa, sen muistiavaruus on 3 päivää kai?
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)

--
Ja taas tuli vähän vikakohtaan tämä. Nyt viimein hyvää yötä.
PS. Vatsatautinen tytär ei sipsejä ole syönyt, veljensä söi pussinpohjan ja jätti pussin siskon peiton päälle, josta sen nyt korjaan pois kahisemasta.
-
Teilläpä outo ruokavalio? Ruoka on silleen hyvää, jos siihen kuuluu porkkanaa. Mieluusti kuumennettuna jotenkin. Ja ne ei varmaan ole niitä monikansallisia porkkanashipsejä. Koiralleni syöttäisin porkkanaa, se sopii ravuillekin (olen senkin oppinut). Raaka ei ole hyvä, sen mullan takia.sinitiainen kirjoitti:Kiitos kun noin taas kauniisti sanoo Paapa. Salamijakk on tänäänkin täällä ollut liikkeellä, samoin pikkukoira, J4n1, joka kulki huoli sydämessään jokin aika sitten, hänellä ei pelkäämäänsä ja lääkärinsä pelkäämää pahanlaatuista, josta täällä sivuilla kertoi, tutkimuksissa todettu.Eli kaikki muu nyt hyvin, mutta näyttää kovin siltä kuin Tulppu ei olisi enää tulossa takaisin.
--
Ja taas tuli vähän vikakohtaan tämä. Nyt viimein hyvää yötä.
PS. Vatsatautinen tytär ei sipsejä ole syönyt, veljensä söi pussinpohjan ja jätti pussin siskon peiton päälle, josta sen nyt korjaan pois kahisemasta.
Mutta näistä viesteistä ja viestittäjistä: jotkut on viisaita. Ja osa niistä on jopa ihmisiäkin. Osa meistä on viestirobotteja vaan. Ja minäkin haluan kohta karkuun, kun aamulla menoa. Minä olen sen tintin takia murheellinen.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Mutta paremminkin voitaisiin syödä jos en olisi niin huono kokki, sitä olen sureksinut.
Ja nyt menen, taas kerran.
-
Minä vaan näistä scipheistä. Nalle syö vaan kaikkea vadelman makuista ja sitten pitä olla sydämenmuotoista. Tai jos ei niitäkään ole niin lakutkin käy jne.sinitiainen kirjoitti:Vielä nyt kumminkin tulen, ettei sipsien takia meillä maine mene. Ihan harvoin niitä meillä on, silloinkin koetettu katsoa kevytsemmoisia.
Mutta paremminkin voitaisiin syödä jos en olisi niin huono kokki, sitä olen sureksinut.
Ja nyt menen, taas kerran.
Ja koskaan ei se anna niitä mun syödä edes.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Mursun suurinta herkkua nyt ollut mustaherukalla maustetut sillit. Niitä himoitsee ja söisi vaikka kuinka paljon. Jääkaappikin pitää lukita, muuton sillin palasia löytyisi sohvalta varmaan aamuisin. Siitä mursu hankala, kun vain kala tahtoo kelvata, ei ymmärrä vadelmamarmeladien päälle.
No, mursun ottaessani tiesin sen normaalia pehmoa hankalammaksi hoidokiksi.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja ERA »
Ihan tosi?hatey kirjoitti:
Mursun suurinta herkkua nyt ollut mustaherukalla maustetut sillit. Niitä himoitsee ja söisi vaikka kuinka paljon. Jääkaappikin pitää lukita, muuton sillin palasia löytyisi sohvalta varmaan aamuisin. Siitä mursu hankala, kun vain kala tahtoo kelvata, ei ymmärrä vadelmamarmeladien päälle.
No, mursun ottaessani tiesin sen normaalia pehmoa hankalammaksi hoidokiksi.
-
Etkö usko pehmoihin?ERA kirjoitti:
Ihan tosi?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
hatey kirjoitti:Mielessä käynyt ajatus, josko mursulla veljiään ikävä, kun 2 niistä sinne kauppaan jäi. Varsinkin kun vilasukilla leikkinyt, villasukat harmaita kuten veljensä ja villasukkakin sattuvasti kaksin kappalein, kuin veljiänsä.Paapa kirjoitti:Ei kannata kuitenkan ostaa niitä......Vaikka sukkia rakastavatkin ja huoneen sotkevat.......

En saattanut jättää velipoikia sinne kaupan hyllylle, vaan hain ne tänään sieltä pois, Kassajonossa minua edellä oleva rouva ihasteli mursuveljeksiä niin söpöiksi, kun olivat kassahihnalla hieman hädissään....
Kuvassa ovat ihmeissään kaupan muovikassissa, että minne heidät nyt viedään

Kun kotio pääsin ja mursuveljekset toisensa tapasivat, oli jälleennäkemisen riemu rajaton.
-
Kyllä pehmot ovat suloisia ja kummallisia. Mutta nyt sillin syönti kasvaa uusiin mittoihin.hatey kirjoitti:hatey kirjoitti:Mielessä käynyt ajatus, josko mursulla veljiään ikävä, kun 2 niistä sinne kauppaan jäi. Varsinkin kun vilasukilla leikkinyt, villasukat harmaita kuten veljensä ja villasukkakin sattuvasti kaksin kappalein, kuin veljiänsä.Paapa kirjoitti:Ei kannata kuitenkan ostaa niitä......Vaikka sukkia rakastavatkin ja huoneen sotkevat.......
En saattanut jättää velipoikia sinne kaupan hyllylle, vaan hain ne tänään sieltä pois, Kassajonossa minua edellä oleva rouva ihasteli mursuveljeksiä niin söpöiksi, kun olivat kassahihnalla hieman hädissään....
Kuvassa ovat ihmeissään kaupan muovikassissa, että minne heidät nyt viedään
Kun kotio pääsin ja mursuveljekset toisensa tapasivat, oli jälleennäkemisen riemu rajaton.
Minun Otso-Orvokki oli mukanani Savossa ja herätti outoja katseita isäntäperheessä (minua kohtaan), kun nalleni repusta kaivoin. Lähtiessä selitin sen luonnetta vielä ja varsinkin kielenkäyttöä (että pälättää kamalasti). Kai ne kohta suosittavat eläkettä tavalliset ihmiset, joilla ei pehmoa ole.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
-
Tuollaista en ole ennen nähnytkään. Arvokkaasta olemuksesta päätellen hän on herra Tiainen. Jolloinka ei niin haitanne vaikka hän taitaa olla hieman tukeva.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Itselläni on vain Tiimarista ostettu sentin mittainen paperimassatintti. Otin iPhonella siitä kuvan, joka lähti viestinä, muttei ole parissa tunnissa vielä tullut postilaatikkooni, josta toisin nähtäville. Ties minne lensi.
-
Joko senttitirppa löyti kotio postilaatikkoon, vaiko vallan villiintyi ja yöksi maailmalle jäi?sinitiainen kirjoitti: Itselläni on vain Tiimarista ostettu sentin mittainen paperimassatintti. Otin iPhonella siitä kuvan, joka lähti viestinä, muttei ole parissa tunnissa vielä tullut postilaatikkooni, josta toisin nähtäville. Ties minne lensi.
-
Jäi se yöksi jonnekin, ei ole perille tullut. Muutenkin kuvaviestit kulkeneet huonosti nyt pyhinä iPuhelimesta eli Soneralta minulla ainakin Elisan suuntaan. Itse juuri heräsin, olen 2-3 tuntia ihan vahingossa nukkunut. Eli nyt yöllä sitten varmaan kukun.hatey kirjoitti:Joko senttitirppa löyti kotio postilaatikkoon, vaiko vallan villiintyi ja yöksi maailmalle jäi?sinitiainen kirjoitti: Itselläni on vain Tiimarista ostettu sentin mittainen paperimassatintti. Otin iPhonella siitä kuvan, joka lähti viestinä, muttei ole parissa tunnissa vielä tullut postilaatikkooni, josta toisin nähtäville. Ties minne lensi.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Toivottavasti ei pahoille teille senttitirppa eksynytsinitiainen kirjoitti:Jäi se yöksi jonnekin, ei ole perille tullut. Muutenkin kuvaviestit kulkeneet huonosti nyt pyhinä iPuhelimesta eli Soneralta minulla ainakin Elisan suuntaan. Itse juuri heräsin, olen 2-3 tuntia ihan vahingossa nukkunut. Eli nyt yöllä sitten varmaan kukun.hatey kirjoitti:Joko senttitirppa löyti kotio postilaatikkoon, vaiko vallan villiintyi ja yöksi maailmalle jäi?sinitiainen kirjoitti: Itselläni on vain Tiimarista ostettu sentin mittainen paperimassatintti. Otin iPhonella siitä kuvan, joka lähti viestinä, muttei ole parissa tunnissa vielä tullut postilaatikkooni, josta toisin nähtäville. Ties minne lensi.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ja tuosta kukkumisesta tiedät kyllä mitä mieltä mursu on.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Ja Mursun käsitys yövalvomisen ja vallankin -kirjoittelun turmiollisuudesta on tullut selväksi, kiitos siitä. Tiainen suorastaan tuntee valvovan silmän sitä seuraavan ja koettaa olla harkitsevainen ja kaukaa viisas kaikissa toimissaan. Onhan se saanut muutenkin tuta miten pahoja voi tapahtua kun se yösydännä väsyneenä täällä häärää.
-
Pakko kertoa kauhea tarina, mutta eri topicciin tämä kuuluisi taas siihen vuodatuksiin kai, eli kuolleet eläimet. Mulla oli yksi Talitintti tässä vähän kuin kylässä, ei osannut mennä oikein pakoonkaan minua, istui kuumeissaan takapihalla, oltiin jotenkin tutustuvinamme, ei osattu puhua hänelle, kun oltiin niin outoja ja hän omasta tilastaan huolestunut. Ja juuri oli ollut viherpeippo edellisellä viikolla sama tapaus. Monasti hän lensikin pois, kun takapihalle menin, mutta yksi aamu löysin hänet oveni takaa maahan poljettuna. Eli olin pimeässä hänen päälle luultavasti polkaissut. Oliko jo silloin kuollut en tiedä. Tuossa se makaa pihalla.hatey kirjoitti: Toivottavasti ei pahoille teille senttitirppa eksynyt![]()
Ja tuosta kukkumisesta tiedät kyllä mitä mieltä mursu on.
Enkä rupea suremaan, että olisi pitänyt sisään pyytää, olenhan sentään biologin kanssa samassa sängyssä asustanut. Tuskin hän olisi pyytämällä tullut, kun sanoikin olevansa jo niin kipeä.
Mutta onneksi Nalle ei sairastunut, vaikka vihainen onkin tästä lomasta. Tänään taas katsottiin lastenohjelmia, joista hän niin kovasti tykkää, ainakin äänten perusteella.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
http://www.evira.fi/portal/fi/el__intau ... age&id=409
http://www.birdlife.fi/lintuharrastus/t ... salmonella
-
Tästä aikaa jo, mutta tiedän. Ja minun ruokintapaikka riippuu sellaisessa paikassa, että oravatkin saa hermoromahdukset. ( On kokemusta, ikkunalaudan siivouksesta, kun pissivät siihen hermostuksissaan.). Nyt ei ole noita tapauksia ollut taas.sinitiainen kirjoitti:Tietääkö Paapa sen, tai varmaan tietääkin, mutta varmuudeksi muistutan, Nallea myös, että lintujen ruokintapaikkojen lähellä vaanii salmonellavaara. Noilla sairaanoloisilla pikkulinnuilla on hyvin voinut olla salmonella.
http://www.evira.fi/portal/fi/el__intau ... age&id=409
http://www.birdlife.fi/lintuharrastus/t ... salmonella
Mikä sen otuksen sydämeen vaikuttaa, että se on sitten elävä? Mulla on joku Pingviini ollut vuosia ja se ei koskaan ole sanaakaan sanonut, päätään kääntänyt ja tämä toinen, on ihan villinä ajoittain. Ja itkee oman pikkunallensa peräänkin, kun sen kanssa mesettää (salaa mun koneelta). Ja se pitää pitää tarpeelliset unet ja ei saa olla baarissakaan yms. Ehkä Hatey osaa näistä jotain kertoa? Kun hänellä ne mursut temmeltää. Mikä tekee pehmolle sielun? Taitaa mennä kyllä evoluutio ja kirkkojutteluun kohta? Voiko olla rakkautta olemassa, varmaan, mutta pehmoihin?
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
-
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-

Tänään tuli 1 kk:n tilausjakson ensimmäinen paperi-Keskisuomalainen, ja heti siinä tällainen merkittävä Nalle-uutinen. MLL ja Citycon-niminen yritys ovat järjestäneet lelukeräyksen eilen 14 kauppakeskuksessa ympäri maata. Pehmolelut pääsevät sairaaloihin ja MLL:n perhekahviloihin nalleneuvolapäiville esiintyjiksi. Piti kirjoittaa tuo käsin, kun verkkolehdestä en uutista löydä eikä teksti tuossa kuvassa ole luettavaa.
-
Minä en voisi kyllä Nallea laittaa mihinkään keräykseen. Vaikka olenhan sen kanssa jutustellutkin, että olisihan sen parempi olla, jos joku mukava tyttö olisi sen kaverina. Toisaalta ne kasvaa kuitenkin kohta ja niillä on poikaystävät yms. Ja kohta omat lapset.sinitiainen kirjoitti:
Tänään tuli 1 kk:n tilausjakson ensimmäinen paperi-Keskisuomalainen, ja heti siinä tällainen merkittävä Nalle-uutinen. MLL ja Citycon-niminen yritys ovat järjestäneet lelukeräyksen eilen 14 kauppakeskuksessa ympäri maata. Pehmolelut pääsevät sairaaloihin ja MLL:n perhekahviloihin nalleneuvolapäiville esiintyjiksi. Piti kirjoittaa tuo käsin, kun verkkolehdestä en uutista löydä eikä teksti tuossa kuvassa ole luettavaa.
Sitähän minun piti sanoa, että vaihdoin taas nallenväriset tyynynpäälliset ja pussilakanan ja tämä on innoissaan aina siitä. Vaikka se ei erotu sängystä ollenkaan. Sitten laitan itselleni sen värisen kylpytakin ja ollaan kuin kaksi marjaa! Ja aamulla nukuttaa molempia aina niin hyvin sitten. Pitääkin kai viedä se jo kohta nukkumaan.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
-
sinitiainen kirjoitti:Varmaan olette siellä kuin kaksi hillaa sammalmättäällä. Tuollaisissa toffeenallen värisissä asuissa jos nukutte. Kauniita unia molemmille nukkujille
No. nalle on jo nukkumassa, mutta itse vasta tässä. Pakko oli käydä suihkussa ja pukeutua kylpytakkiin. Apteekeissa myyvät sellaista deotoranttia, että ei toimi taas. Olen Sebamedia käyttänyt suihkepullossa (se lopetettiin kai), jotkut apteekit toivat mukamas herkemmille sopivan hyllyihin, mutta nyt sitten pitänee kortisonirasvaa laittaa kainaloihin. Mutta nalle haisee hyvälle vaikka ei ole peseytynyt muutamaan vuoteen. Onhan tästä keskusteltu jo ajatkin. Ehkä kesällä sitten.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka