Hei!
Olen käyttänyt tämän ongelman kanssa jo kahdeksan tuntia eikä ratkaisua löydy.
Aiemmin iPhone toimi loistavasti pc:n kanssa, kun iPhonen liitti USBiin, kuvat tulivat automaattisesti esille. Nyt kone ilmoittaa että "kamera on käytössä" joten en pääse kuviin käsiksi. Ajuriahan tässä ei ole jonka voisi päivittää, Windowsiin päivitin service packin, poistin iPhonen käytöstä, testasin eri USB-portteja, ei auta.
Olisikohan kellään kokemusta ongelmasta tai jopa mahdollisesti ratkaisua?
Kuvat iPhonesta PC:lle
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kuvat iPhonesta PC:lle
Viesti Kirjoittaja Meikämandoliini »
-
Re: Kuvat iPhonesta PC:lle
Viesti Kirjoittaja LameX »
Onko jotain muistikuvaa, mitä olisit saattanut tehdä, jos nyt ei toimi? Sitähän kautta ongelmaan parhaiten pääsee pureutumaan...
Ja ennen tuli automaattisesti? Eli jos nyt ei tule, niin olethan siis varmasti tutkinut "Oman tietokoneen" ja tutkinut löytyykö sieltä "iPhone -kansiota"?
Ja ennen tuli automaattisesti? Eli jos nyt ei tule, niin olethan siis varmasti tutkinut "Oman tietokoneen" ja tutkinut löytyykö sieltä "iPhone -kansiota"?
When Google can't find something, it asks Jack Bauer for help.
-
Viesti Kirjoittaja Meikämandoliini »
Olen tutkinut oman tietokoneen ja tämä kertoo saman, eli kamera on käytössä.
Olen viime kerran jälkeen tiputtanut puhelimen lattiaan jolloin lasi meni osittain rikki mutta puhelin on toiminut tätä lukuunottamatta moitteettomasti. Ja tosiaan, kuvien siirto onnistuu työpaikan macilla täydellisesti eli pc:n ajureissa tms. vika. Raivostuttaa kun tuo pc ilmoittaa että "Luetan kuvan tietoja" jonka jälkeen antaa virheilmoituksen. Jos tää kone ei ees osaa suomea niin ostan pian sen macin jokatapauksessa kotiin.
Jossain ulkomaisessa foorumissa jollain oli sama ongelma ja joku toinen varoitti että älä vaan ikinä boottaa pc:tä silloin kun iPhone on kiinni, voi tulla ongelmia. Tämän olen mahdollisesti tehnyt ennen kuin tämän tiesin.
Hänellä ongelma oli ratkennut siten että oli päivittänyt kaikki mahdolliset tietokoneen ajurit. Itse en tätä osaa saati uskalla tehdä.
Olen viime kerran jälkeen tiputtanut puhelimen lattiaan jolloin lasi meni osittain rikki mutta puhelin on toiminut tätä lukuunottamatta moitteettomasti. Ja tosiaan, kuvien siirto onnistuu työpaikan macilla täydellisesti eli pc:n ajureissa tms. vika. Raivostuttaa kun tuo pc ilmoittaa että "Luetan kuvan tietoja" jonka jälkeen antaa virheilmoituksen. Jos tää kone ei ees osaa suomea niin ostan pian sen macin jokatapauksessa kotiin.
Jossain ulkomaisessa foorumissa jollain oli sama ongelma ja joku toinen varoitti että älä vaan ikinä boottaa pc:tä silloin kun iPhone on kiinni, voi tulla ongelmia. Tämän olen mahdollisesti tehnyt ennen kuin tämän tiesin.
Hänellä ongelma oli ratkennut siten että oli päivittänyt kaikki mahdolliset tietokoneen ajurit. Itse en tätä osaa saati uskalla tehdä.
-
Viesti Kirjoittaja LameX »
Takuun piikkiin sitten vain...
When Google can't find something, it asks Jack Bauer for help.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka