Itse ammnun
-ekokranuja
-Tankkeja
-Thunderkingejä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-Joku kärkkäsen halpis paketti
+muuut romut !!
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE HOMPPULAISILLE !!
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja zemex »
Mun mielestäkin löytyy rahalle muutakin käyttöä.. Kuten ruoka ja juoma..Macco kirjoitti:Rahan tuhlausta.
Ja suosittelen muuten pohjoisessa asuvia jättämään ilotulitukset tänään väliin. Myrsky ja kova tuuli tekevät ilotulitteista arvaamattomia ja vaarallisia.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja iCook »
Juu kyllä Oulussa tänään lentää silmiä ja suolenpätkiä jos raketteja ihmiset uskaltavat ampua. Ja tietääpä sen, varmasti uskaltavat kun rohkaisua otetaan tarpeeksi. Itse en ammu, tyydyn ehkä röhkimään tai määkimään.Macco kirjoitti:Rahan tuhlausta.
Ja suosittelen muuten pohjoisessa asuvia jättämään ilotulitukset tänään väliin. Myrsky ja kova tuuli tekevät ilotulitteista arvaamattomia ja vaarallisia.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tuuli on kova ja nyt oisi otollista saada joku puukirkko tuleen moisella touhulla.iCook kirjoitti:Juu kyllä Oulussa tänään lentää silmiä ja suolenpätkiä jos raketteja ihmiset uskaltavat ampua. Ja tietääpä sen, varmasti uskaltavat kun rohkaisua otetaan tarpeeksi. Itse en ammu, tyydyn ehkä röhkimään tai määkimään.Macco kirjoitti:Rahan tuhlausta.
Jone se sitten etsii asioista aina positiivisia puolia?Jone kirjoitti:Tuuli on kova ja nyt oisi otollista saada joku puukirkko tuleen moisella touhulla.iCook kirjoitti:Juu kyllä Oulussa tänään lentää silmiä ja suolenpätkiä jos raketteja ihmiset uskaltavat ampua. Ja tietääpä sen, varmasti uskaltavat kun rohkaisua otetaan tarpeeksi. Itse en ammu, tyydyn ehkä röhkimään tai määkimään.Macco kirjoitti:Rahan tuhlausta.
Varmasti vaikuttaa. Tosin ei näytä täällä päin ihmiset sitä ymmärtävän.iCook kirjoitti:Pitää sen verran lisätä edelliseen, että juuri tuuli tempaisi katolta tiilen matkaan. Painaa useamman kilon ja lensi ihan komeasti kymmenen metrin päähän talosta. Pitäisi mennä laittamaan paikalleen, mutta ehkäpä jätän suosiolla huomiseen.
Mahtaa tällainen tuuli tosiaan kohtalaisesti vaikuttaa rakettien lentoon.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Piipaata en ole vielä itse kuullut, mutta raketteja paukkuu joka puolella. Ei oikein uskaltais työntää nokkaa pihallezemex kirjoitti:Varmasti vaikuttaa. Tosin ei näytä täällä päin ihmiset sitä ymmärtävän.
Paukkuu koko ajan raketteja ja lentävät mihin sattuu.. Liekkö joku jo loukkaantunut
kun kuului jo piipaa auton ääni..
Viesti Kirjoittaja Jone »
Joo ku näet tuli asuttua joskus ihan kirkon kupeessa ja seurattua ku kännijannut ampuili siinä kirkon avarassa pihassa niitä raketteja. Monesti jo paukahteli raketit peltikattoon, mutta jospa tänä vuonna saisivat jo ammuttua niin että raketti juuttuisi puurakenteeseen ja suihkuaisi/räjähtäisi vasta siellä.Carde kirjoitti:Jone se sitten etsii asioista aina positiivisia puolia?Jone kirjoitti: Tuuli on kova ja nyt oisi otollista saada joku puukirkko tuleen moisella touhulla.
Sen verran uhkarohkeata hommaa ampua nyt rekettaja, että eikö oo samaMacco kirjoitti:Piipaata en ole vielä itse kuullut, mutta raketteja paukkuu joka puolella. Ei oikein uskaltais työntää nokkaa pihallezemex kirjoitti:Varmasti vaikuttaa. Tosin ei näytä täällä päin ihmiset sitä ymmärtävän.
Paukkuu koko ajan raketteja ja lentävät mihin sattuu.. Liekkö joku jo loukkaantunut
kun kuului jo piipaa auton ääni..
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Juu ei mullakaan ole varaa. Tämän illan ainoa raketti mulla mahtaa olla tuo Remy Martin V.S.O.P.Paapa kirjoitti:En ammu koskaan, kun ei ole varaa edes konjakkiakaan joka päivä juoda.
Nyt täytyy tunnustaa etten osaa lukea viestiä ymmärrettävästi.?hezzuhopo kirjoitti:Vaahtosammutin tulin haettua takettien jos vaakasuorassa sisälle tulee
Liikaa konjamiinia? En minäkään saa tolokkua.Carde kirjoitti:Nyt täytyy tunnustaa etten osaa lukea viestiä ymmärrettävästi.?hezzuhopo kirjoitti:Vaahtosammutin tulin haettua takettien jos vaakasuorassa sisälle tulee
Viesti Kirjoittaja MacFinn »