Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Jalkani alkoivat lyödä sensuuria..Salamijakk kirjoitti:kuvah1 ja kuvah2
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Ai joo, mut eikös se Kalja-Mikko kuallu jo...siis tarkotan, että kyseessähän ei ole varsinaisesti uusi uutinendarthmother kirjoitti:Nim mutta se olutmiihkali on kuallu
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Jaah kyllä sitä oltua tuli ja niin pois päin. Tässä pikkuhiljaa yms.amanita kirjoitti:Jaman piti lähteä Uudeksi Vuodeksi Baanalle, ei vaikuta siltä.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Pannaaks vauhtia? Mullakin oli kahvikuppi, ny on viskimukiki (näyttää ihan jaappanin sanalta).Carde kirjoitti:Hyi iltaviskiä! mulla on vaan kaffekuppi![]()
Tainnu eilettäin amatöörit hoidella itsensä täksipäiväksi huonoonkuntoon kun on niin hilijaasta
Pannaan vaan!amanita kirjoitti:Pannaaks vauhtia? Mullakin oli kahvikuppi, ny on viskimukiki (näyttää ihan jaappanin sanalta).Carde kirjoitti:Hyi iltaviskiä! mulla on vaan kaffekuppi![]()
Tainnu eilettäin amatöörit hoidella itsensä täksipäiväksi huonoonkuntoon kun on niin hilijaasta
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kiitos, hyvää onamanita kirjoitti:Tarjoon Maccolle Lagavulinia, ole hyvä, tää on aina hyvää.
Hetkinen seis?Macco kirjoitti:Kiitos, hyvää onamanita kirjoitti:Tarjoon Maccolle Lagavulinia, ole hyvä, tää on aina hyvää.Hmmm... hienoinen savun maku...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Niin, baarissa sitä tapahtuu... Mutta mehän ollaan herrasmiehiä,ei?KunkkuJ kirjoitti:Voitaisiinko me yhteisvastuullisesti vähän katsoa sen perää? 8)
Ei mun perää tartte kattoo, siä se o paikallaan. Skypeily loppu ny ainaski hetkeks, jaa juu, hei Kunkku, ot ny sääki hörppäsy, tekee hyvää kato tommoselle kauheelle hualestumiselle.Macco kirjoitti:Niin, baarissa sitä tapahtuu... Mutta mehän ollaan herrasmiehiä,ei?KunkkuJ kirjoitti:Voitaisiinko me yhteisvastuullisesti vähän katsoa sen perää? 8)
Sun varastot täällä esiteltyäsi pitänee päätellä niiden vajuneen kohtuullisesti, uskoakseen kommenttisi todeksi. Mutta minäpä haen toisenkin sentin tuota jaloa ainetta.Lihapipo kirjoitti:Hyi olkoon, kuka semmosta viskiä... yhh.
Ei kiitos, minusta et saa ryyppykaveria ja tekosyytä ottaa vielä pari itsekin...amanita kirjoitti: jaa juu, hei Kunkku, ot ny sääki hörppäsy, tekee hyvää kato tommoselle kauheelle hualestumiselle.
Hei mullakin on kirkkaat silmät ja avoimet ajatukset!...Vai millaisenyoli?KunkkuJ kirjoitti:Ei kiitos, minusta et saa ryyppykaveria ja tekosyytä ottaa vielä pari itsekin...amanita kirjoitti: jaa juu, hei Kunkku, ot ny sääki hörppäsy, tekee hyvää kato tommoselle kauheelle hualestumiselle.![]()
Minä aion pitää ajatuksen kirkkaana ja silmät auki. Ja aina välillä katsoa sinun perääsi. 8)