Vehnäolutta?Maza kirjoitti:Minä otan tänään kevyesti vain yhden tölkin olutta saunan päälle. Oikeastaan niin kevyesti, etten edes sauno.

Viesti Kirjoittaja darthmother »
Vehnäolutta?Maza kirjoitti:Minä otan tänään kevyesti vain yhden tölkin olutta saunan päälle. Oikeastaan niin kevyesti, etten edes sauno.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ou jee, tosa on semmosta mistä minäkin tykkään! Kovin moni ei vehnäkaljasta taida tykätä?Maza kirjoitti:Minä otan tänään kevyesti vain yhden tölkin olutta saunan päälle. Oikeastaan niin kevyesti, etten edes sauno.
[img]Nami-olutta][/img]
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
Justhan sut piffattiin taksilla kotiis nukkuun, mistä sää ny taas siihen tupsahdit, ja nokka solmussa taaskin. No kokeile tommosta vehnäkaljaa ja oo hiljaa.KunkkuJ kirjoitti:Mitäs porukkaa täällä oikein on?! Itse ryypätään vaikka mitä, ja sitten jos joku uusi tulee, niin sille ei annettaisi kuin limpsaa?![]()
Eikö kukaan uusi tulija saisi täällä yhtään rentoutua, häh?
Tuahan on sama kun keittäisi kahvit teenlehtipöönästäamanita kirjoitti: Ou jee, tosa on semmosta mistä minäkin tykkään! Kovin moni ei vehnäkaljasta taida tykätä?
EDIT: Jaa no sepäs tuli jo tossa ton Raakun toimesta julkikin...
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
On se jännää se Bramley wit, jota marketissa myydään. Jengille juotetaan kiljuhiivat kovaan hintaan, ja me kun kakaroina yritettiin parhaamme mukaan päästä siitä eroon. Tämän kun olisi silloin tiennyt, sano.darthmother kirjoitti:Tuahan on sama kun keittäisi kahvit teenlehtipöönästäamanita kirjoitti: Ou jee, tosa on semmosta mistä minäkin tykkään! Kovin moni ei vehnäkaljasta taida tykätä?
EDIT: Jaa no sepäs tuli jo tossa ton Raakun toimesta julkikin...
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Joku meni ja pussas sitä sammakkoa, ja tommonen siitä tuli. Syytön mää siihen oon.amanita kirjoitti:Eipäs onnistu! Juomat nautitaan baarissamme sivistyneesti ja hienostuneesti oikeansorttisista laseista!Lihapipo kirjoitti: Täällä me nautimme vain sherryä sinkkiämpäreistä. Muille laakista port-kielto.
Sun pipos jääny johki? Näytät ihan Koiviston Manulta ilman sitä.
Viesti Kirjoittaja Carde »
No päätin tulla vähän virkistäytymään, mutten arvannut, että täällä ollaankin näin tosikoina tänään. Ja mitään vehnäkaljaa minen lähde juomaan, se ainakin on varma! Enkä ymmärrä sitäkään, että pitäisi olla hiljaa!amanita kirjoitti: Justhan sut piffattiin taksilla kotiis nukkuun, mistä sää ny taas siihen tupsahdit, ja nokka solmussa taaskin. No kokeile tommosta vehnäkaljaa ja oo hiljaa.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Ethän vaan tarkota tuolla sanoa, että suukko, jonka tiainen lähetti kiitokseksi häntä äänestäneiden poskelle, olisi osunut Lihapipo-sammakon, silloisen, poskeen. Ei tarvitse vastata tuohon, eikä uskottaisi vaikka vastaisitkin, kumminpäin tahansa. Eikä sitäpaitsi ihan prinssiltä näytä tuo herrasmieskään, kun tarkemmin ajattelee,ennemmin ehkä hovimestarilta. Ja sitäpaitsi vielä lentosuukko voi poiketa suunnitellulta lentoreitiltä vaikka kuinkakin pahasti.Lihapipo kirjoitti:Joku meni ja pussas sitä sammakkoa, ja tommonen siitä tuli. Syytön mää siihen oon.amanita kirjoitti:Eipäs onnistu! Juomat nautitaan baarissamme sivistyneesti ja hienostuneesti oikeansorttisista laseista!Lihapipo kirjoitti: Täällä me nautimme vain sherryä sinkkiämpäreistä. Muille laakista port-kielto.
Sun pipos jääny johki? Näytät ihan Koiviston Manulta ilman sitä.
Talon viinikaapista löytyy vaikka mitä, rahat tiskiin ja valkkaamaan. Mun tarttee lähteä tonne kylille, luntakin näyttää tulleen kotitarpeiks. Koeta ny pärjätä paremmin kuin viime ehtoona!KunkkuJ kirjoitti:No päätin tulla vähän virkistäytymään, mutten arvannut, että täällä ollaankin näin tosikoina tänään. Ja mitään vehnäkaljaa minen lähde juomaan, se ainakin on varma! Enkä ymmärrä sitäkään, että pitäisi olla hiljaa!amanita kirjoitti: Justhan sut piffattiin taksilla kotiis nukkuun, mistä sää ny taas siihen tupsahdit, ja nokka solmussa taaskin. No kokeile tommosta vehnäkaljaa ja oo hiljaa.Sitä paitsi Aman kälkätys kuului ulos asti kun tulin, eiks senkin pitäis vaieta sitten jos täällä on joku hartausilta? Häh?
Onks täällä mitään moldovalaista viiniä?
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Ettei olis ollut oliiviöljyä? Ne pullot kun ovat niin samannäköisiä. Tai sitten sä oot vaan tosi pikkelssi etkä enää erota selvää päivää humalasta.Pasteur kirjoitti:Mikäköhän siinä muuten on että tequila ei nouse päähän? Kokkaillessa meni 10 annosta ja vaikutus on sama kuin tupla viskissä - ei edes kirjoitusvirheitä...
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Molemmat vaihtoehdot lienevät vähintäänkin todennäköisiä...Pis kirjoitti:Ettei olis ollut oliiviöljyä? Ne pullot kun ovat niin samannäköisiä. Tai sitten sä oot vaan tosi pikkelssi etkä enää erota selvää päivää humalasta.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se ostettiin Macromedian mukana...Jamac kirjoitti:Näyttäkää minulle Adoben ulkoasunörtti niin vetelen turpaan sitä niin että varmasti tietää hellän mielipiteeni.
Eikun nyt vaan jurppii se että ylävalikosta on osa menuista piilotettu ja ... ***tana mää otan nyt sen lopun maan ja katon telkkaa..Macco kirjoitti:Se ostettiin Macromedian mukana...Jamac kirjoitti:Näyttäkää minulle Adoben ulkoasunörtti niin vetelen turpaan sitä niin että varmasti tietää hellän mielipiteeni.
Viesti Kirjoittaja mercury »