![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nyt asennellaan iPhotoa uusiksi, jospa tuo tulostusongelmakin ratkeaisi...
edit: iPhoton (ja teemojen) uudelleen asennus ratkaisi aiemmin mainitsemani ongelman iPhotosta tulostamisessa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja rok93 »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Kuulostaa aikakoodivirheeltä, mutta pitäisi tietää enemmän, Onko mukana joitain muita laiteita vai vaan oma kone ja luurit, silloin ei ole varmaan siitä kyse.rok93 kirjoitti:mikä imacin kuulokeliitännässä voi olla kun suht uudet sennheiserit napsuu ja piippaa ja kuuluu kaikkia härskejä, korkeita ääniä?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Omaan korvaan taas kuulostaa ihan normaalilta integroidulta äänipiiriltä. Olen kuullut noita ääniä ihan jokaisessa Macissani jonka omistanut (sekä myös PC:ssä).Paapa kirjoitti:Kuulostaa aikakoodivirheeltä, mutta pitäisi tietää enemmän, Onko mukana joitain muita laiteita vai vaan oma kone ja luurit, silloin ei ole varmaan siitä kyse.rok93 kirjoitti:mikä imacin kuulokeliitännässä voi olla kun suht uudet sennheiserit napsuu ja piippaa ja kuuluu kaikkia härskejä, korkeita ääniä?
Viesti Kirjoittaja iikka »
Viesti Kirjoittaja mercury »
iSight on ollut Intel-malleista alkaen eli 2006 alusta. Mikki löytyy jo ikivanhoista malleista.iikka kirjoitti:Mistä läppäreistä lähtien on ollut sisäänrakennettu iSight -kamera ja mikki?
Viesti Kirjoittaja Heissuli »
Vähän sama ongelma, eli miten saan vaihdettua takasin englanniksi oikeinkirjoituksen tarkistuksen, kun nyt on suomeksi?Paas kirjoitti:Toinen päivä menossa tuoreena Mac-omistajana, aiemmin siis tullut oltua PC-puolella. Olen tässä parhaani mukaan koittanut tutustua tähän laitteeseen(MacBook) ja upeahan tämä on.Mutta eräs asia ihmetyttää. Safarissa ja Mailissa oikeinkirjoituksen tarkistus näyttäisi olevan englanniksi, koska se alleviivaa ihan kaiken suomeksi kirjoitetun tekstin. Miten saan tämän muutettua?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ylävalikosta Muokkaus/Oikeinkirjoitus —> Oikeinkirjoitus... (Tai paina Komento-shift ja .)Heissuli kirjoitti:miten saan vaihdettua takasin englanniksi oikeinkirjoituksen tarkistuksen, kun nyt on suomeksi?
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Mulla on tässä iBookissa ainakin mikki niin varmaan on ollu jo clamshelleissä !! Siis ainakin 2001 jälkeen mikki on löytynytmercury kirjoitti:iSight on ollut Intel-malleista alkaen eli 2006 alusta. Mikki löytyy jo ikivanhoista malleista.iikka kirjoitti:Mistä läppäreistä lähtien on ollut sisäänrakennettu iSight -kamera ja mikki?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jeps, kyllä mikki on löytynyt jo 90-luvun puolella. Pikainen malliselaus näyttäis että eka sisäinen mikki on ollut PowerBook 140:ssä vuonna 1991.hezzuhopo kirjoitti:Mulla on tässä iBookissa ainakin mikki niin varmaan on ollu jo clamshelleissä !! Siis ainakin 2001 jälkeen mikki on löytynyt
Viesti Kirjoittaja Ave »
Viesti Kirjoittaja Jukava »
Viesti Kirjoittaja letired »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Voi, mutta ei se järin suositeltavaa, koska TM omii koko levyn aina lopulta itselleen ja tällöin sitten ne sinun roinat on siellä "tiellä" etkä pysty sinne mitään lisäämään.Pikkuroope kirjoitti:Voiko Time Machine -taltiolle heittää muutakin kamaa sekoittamatta sitä?
Joo näin mietin iteki, tackarTheKraken kirjoitti:Voi, mutta ei se järin suositeltavaa, koska TM omii koko levyn aina lopulta itselleen ja tällöin sitten ne sinun roinat on siellä "tiellä" etkä pysty sinne mitään lisäämään.Pikkuroope kirjoitti:Voiko Time Machine -taltiolle heittää muutakin kamaa sekoittamatta sitä?
Eli siis läjän jotain staattista tavaraa sinne voi laittaa, mutta jotain mihin lisäilet hissukseen jotain ei oikein ole sopivaa.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Ainakin mulla iPodin kanssa resetointi on auttanut asiaan.letired kirjoitti:Touchi kiinni koneessa mutta mitään ei tapahdu? Normaalisti siis iTunes avautuu ja iPod näkyy siellä, nyt ei. Touchi kyllä latautuu. Mulla on synkattu tää kahden koneen kanssa, ennen on kyllä toiminut molemmissa... nyt en pääse kokeilemaan pöytäkoneelle, kun olen matkalla. Mistäs saisin tän näkyviin, että pääsee siirtelee biisejä?
EDIT: Aijoo, se näkyy kyllä iPhotossa.
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Veikkaus 120Gt ?Crimson kirjoitti:Kuinka isoa kovalevyä Power Mac G4 Cube osaa hyödyntää?
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
128Gt, eli vaikka laitat isomman, niin se tunnistaa vain 128Gt. Olikohan tuohonkin olemassa jokin ohjelmallinen ohitus, en enää muista. Koneet (Power Mac G4 (Mirrored Drive Doors), Xserve, Power Mac G5) vuodesta 2002 >>> ymmärtävät isompien lättyjen päälle.Crimson kirjoitti:Kuinka isoa kovalevyä Power Mac G4 Cube osaa hyödyntää?
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Tämä koskee myös G4 Quicksilverin 2002–malleja.AppleFarmer kirjoitti:Koneet (Power Mac G4 (Mirrored Drive Doors), Xserve, Power Mac G5) vuodesta 2002 >>> ymmärtävät isompien lättyjen päälle.
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Viesti Kirjoittaja yueyay »
Lukeeko se oikean tyyppisiä rw-levyjä?yueyay kirjoitti:Voisiko joku kertoa, kun en topicissani saanut vastausta, että miksi G4-pöytäkoneeni ei ymmärrä PC:llä poltettuja CD-RW -levyjä? Poltan .avi-tiedostoja single session -levynä (ei multisession), jolloin pitäisi toimia, mutta mac os x sanoo, ettei levy sisällä luettavaa materiaalia.
Olen varmistanut, että levyasema on ehjä ja se lukee RW-levyjä.
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”