Myöskään iTunesista en löydä paikkaa mistä poistaa.
Tämä ihan mahdollista myyntiä ajatellen.

Viesti Kirjoittaja 35tgfdg5sef »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja gbreal »
Millä näen IP-osoitteen, jolla yhdistän iPhoneeni WinSCP:n avulla?gbreal kirjoitti:Jos luurisi on murrettu, pääset esim. WinSCP:llä poistamaan kameran kuvia hakemiston "/private/var/mobile/Media/DCIM" alta. Lataa ne ensin koneelle ja katso että poistat oikean tiedoston nimen perusteella.
iPhonen asetuksista, kohta wi-fi, painat siitä nuolesta yhteyden vieressä, siellä lukee.vam kirjoitti:Millä näen IP-osoitteen, jolla yhdistän iPhoneeni WinSCP:n avulla?gbreal kirjoitti:Jos luurisi on murrettu, pääset esim. WinSCP:llä poistamaan kameran kuvia hakemiston "/private/var/mobile/Media/DCIM" alta. Lataa ne ensin koneelle ja katso että poistat oikean tiedoston nimen perusteella.
Tarvitseeko tuo jonkun tietyn käyttäjätunnuksen ja salasanan vai voinko kirjautua ilman niitä? Jos tarvitsee, niin mitkäköhän ne ovat? =)Pikkuroope kirjoitti:iPhonen asetuksista, kohta wi-fi, painat siitä nuolesta yhteyden vieressä, siellä lukee.vam kirjoitti:Millä näen IP-osoitteen, jolla yhdistän iPhoneeni WinSCP:n avulla?gbreal kirjoitti:Jos luurisi on murrettu, pääset esim. WinSCP:llä poistamaan kameran kuvia hakemiston "/private/var/mobile/Media/DCIM" alta. Lataa ne ensin koneelle ja katso että poistat oikean tiedoston nimen perusteella.
Siis ne ovat juu kyllä ne tunnukset. Onhan puhelimeen asennettu openSSH ja ssh on päällä? Ja ftp-ohjelmasta sftp-yhteys valittuna, ei siis perus ftp, joka siellä on oletuksenavam kirjoitti:Tarvitseeko tuo jonkun tietyn käyttäjätunnuksen ja salasanan vai voinko kirjautua ilman niitä? Jos tarvitsee, niin mitkäköhän ne ovat? =)Pikkuroope kirjoitti:iPhonen asetuksista, kohta wi-fi, painat siitä nuolesta yhteyden vieressä, siellä lukee.vam kirjoitti:Millä näen IP-osoitteen, jolla yhdistän iPhoneeni WinSCP:n avulla?
E: Löysin googlesta username 'root', password 'alpine', nuo kun syötän, tulee Yhteysvirhe enkä pääse siis puhelimeeni käsiksi. Osaako joku sanoa, mikä syynä? Puhelin on murrettu.
No, se on automaattisesti päällä, kun sen asennat. Oletko asentanut SBSettingsin, kannattaa.vam kirjoitti:Ei oltu asennettu, nyt menossa puhelimeen.. mistä tiedän onko se päällä?
En ole.. mutta tosiaan tuolla mainitussa polussa on itse otetut valokuvat, mistä löydän ne jotka olen siirtänyt iTunesilla puhelimeen eikä saa poistettua itse puhelimen avulla (ei näy roskakoria) eli Valokuvakirjastossa olevat kuvat?Pikkuroope kirjoitti:No, se on automaattisesti päällä, kun sen asennat. Oletko asentanut SBSettingsin, kannattaa.vam kirjoitti:Ei oltu asennettu, nyt menossa puhelimeen.. mistä tiedän onko se päällä?
Etkö voi vaan poistaa niitä iTunesista synkronoitavista, tai sieltä kansiosta, joka on synkronointilistassa?vam kirjoitti:En ole.. mutta tosiaan tuolla mainitussa polussa on itse otetut valokuvat, mistä löydän ne jotka olen siirtänyt iTunesilla puhelimeen eikä saa poistettua itse puhelimen avulla (ei näy roskakoria) eli Valokuvakirjastossa olevat kuvat?Pikkuroope kirjoitti:No, se on automaattisesti päällä, kun sen asennat. Oletko asentanut SBSettingsin, kannattaa.vam kirjoitti:Ei oltu asennettu, nyt menossa puhelimeen.. mistä tiedän onko se päällä?
Viesti Kirjoittaja hyxal »
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”