Tässä välissä uni muuttui ja kului aika lailla aikaa uni-aika-asteikolla... En muista mitään..
Kunnes kuva leikkautuu jonnekin satakuntatyyppiseen juhannusfestivaalin teltta-alueelle, missä kamera kuvaa lähikuvana neljää totaalisen aamukrapulakänniä potevaa jamppaa jotka on teltassa sellaisessa kännikasassa, ilman mitään makuupusseja tai varusteita, olivat vaan ryypänneet koko ajan. Yksi niistä alkoi heräilemään ja kaikki tapahtui nopeesti, filmi leikattiin suoraan kohtaukseen jossa kaverit oli jo autossa lähdössä kotiin päin ajaen leirintäalueelle johtavaa nurmikoitunutta hiekkatietä. Taas filmi leikkantui ja oltiin tilanteessa jossa jampat, joista yhtäkkiä yksi olinkin minä, ajoivat autolla, mikä nyt selkis sellaiseksi vanhemmaksi bemariksi, Turku-Rauma tietä pitkin jossain ennen Mynämäkeä. Oli hirmu kuuma päivä. Tässä vaiheessa kaikkien muiden päät alko pullistella sellaisia muhkuroita ja kasvojen iho oli kanssa aivan punainen. Se oli se ydinlataus jotenkin vaikuttanut. Niistä tuli saman tien hiukan outoja noin henkisiltä ominaisuuksiltaan ja mölisivät kaikki että eivät voi ajaa. Joku läksi kuitenkin ajamaan ja se veti ihan vähäjärkisenä pitkin keskiviivaa kaasu pohjassa. Mynämäen kohdalla kun on ne ryhmityskaistat ja viivoitettua asvalttia, niin katselin että onko poliisimoottoripyörä passissa (???). Ei ollut. Sitten mietin että miksi en minä mennyt ajamaan kun mun pääni ei ole ainakaan vielä sulanut muhkuroille sen säteilyn takia. Samalla päätin hakea kaupasta jääteklö kun päivä oli niin kuuma.
Sitten taisin herätä, ja totesin että olipa kiva herätä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)