Kovalevyn osiolle palautettu Tiikerin asennuslevykuva?

Viesti Kirjoittaja mercury »
Kovalevyn osiolle palautettu Tiikerin asennuslevykuva?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ai vaihdoitko tiikerin kuvakkeet niistä vanhoista, jotka autoin säätämään paikalleen?hezzuhopo kirjoitti:Itehän minä hain kaikki ohjelmat ja ikonit ei menny ku puoli päivää
Tuo oli ainoa tapa asentaa tikru ko. koneeseenmercury kirjoitti:Kovalevyn osiolle palautettu Tiikerin asennuslevykuva?
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
ite muka vierestä koitin kattoa kun te seti värkkäsitte mutta nukahin sit siihen !! 8) strutsi ne kuvakkeet sillon yöllä sääti !!Erño kirjoitti:Ai vaihdoitko tiikerin kuvakkeet niistä vanhoista, jotka autoin säätämään paikalleen?hezzuhopo kirjoitti:Itehän minä hain kaikki ohjelmat ja ikonit ei menny ku puoli päivääTuo oli ainoa tapa asentaa tikru ko. koneeseenmercury kirjoitti:Kovalevyn osiolle palautettu Tiikerin asennuslevykuva?
Viesti Kirjoittaja eskop »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jees, tää oli tiedossa, ja itse teen samaa ihan nykykoneillakin ulkoisen levyn avulla asennusjuttujen nopeuttamiseksi.Erño kirjoitti:Tuo oli ainoa tapa asentaa tikru ko. koneeseenmercury kirjoitti:Kovalevyn osiolle palautettu Tiikerin asennuslevykuva?
Itse asiassa minä säädin Strutsia, joka sääti ne kuvakkeet. Vielä välissä piti käyttää iChatin screen sharing-ominaisuuttakin.hezzuhopo kirjoitti: ite muka vierestä koitin kattoa kun te seti värkkäsitte mutta nukahin sit siihen !! 8) strutsi ne kuvakkeet sillon yöllä sääti !!
Viesti Kirjoittaja eskop »
Viesti Kirjoittaja Kaahis »
Viesti Kirjoittaja Niila »
Hieno tausta..saiskos sitä ilman tekstejä?Kaahis kirjoitti:Taitaapi olla eka postaus tähän ketjuunMutta pitemmittä puheitta, tässä vähän työpöytää...
http://koti.mbnet.fi/kaahis/screenshot.jpg
Viesti Kirjoittaja Kaahis »
No kaipa sen saa kunhan poistan ne tekstit siitäNiila kirjoitti:Hieno tausta..saiskos sitä ilman tekstejä?Kaahis kirjoitti:Taitaapi olla eka postaus tähän ketjuunMutta pitemmittä puheitta, tässä vähän työpöytää...
http://koti.mbnet.fi/kaahis/screenshot.jpg
Viesti Kirjoittaja elasto »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja dasda »
Viesti Kirjoittaja mikko> »
Mistäs tää kuva on sopisi hyvin mun aluMacbookin kanssa.
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja dasda »
tässäpä tämämikko> kirjoitti:Mistäs tää kuva on sopisi hyvin mun aluMacbookin kanssa.
Viesti Kirjoittaja mikko> »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”