Toi mun nahka on kuule parisen vuotta vanha, ja lähes joka toinen päivä käytössä. Kun laitan koneen siihen sisään, on se toki ryhdikkäämmän näköinen. Tosahan se oli ku käytetty kor..Suurensin verkkokaupan sivulta tota kuvaa, ja siinä se vaikutti niistä tarjokkaista lähinnä omaani muistuttavalta.wanders kirjoitti:Tucano Second Skin on aika pelkistetty tuote, mutta siinä(kin) voi kiinnittää huomiota ainakin kahteen asiaan:
1) Valmistusmateriaaliin
2) Ulkonäköön
Mielestäni tuo Amanitan linkittämä ja omin valokuvin esittämä second skin eroaa aika paljon toisistaan, vai onko tuo jotenkin modattu versio (näin tietysti voisi olla kun kyseessä on moderaattori). Noista itse linkittämistäni kuvista eka on ihan törkeän näköinen, samoin en pidä oikeanpuoleisen tavasta miten Air on typotettu MB-kirjainten kanssa.
Aikoinaan ei ollut muuta värivaihtoehtoa Varimportissa kun ton ostin, enkä silloin viitsinyt odotella punaista, semmosenkin ois myöhemmin saanut. Mulle nää on vaan suojia, kukaan ei niitä oikein edes näe, turvallinen kuljetus on pääasia.