Jamac kirjoitti:Mun aikana lukiossa ei SAANUT käyttää graafisia laskimia edes.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Meikäläisen lukioaikoina piti pärjätä vielä laskutikulla.
Viesti Kirjoittaja macister »
Jamac kirjoitti:Mun aikana lukiossa ei SAANUT käyttää graafisia laskimia edes.
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Nii no joo vois kelata että asia on noin mut sit herää kysymys että mitäs jos aiheesta jää joku nalkkiin eli tahallisesti pimittämällä totuutta - valehtemalla olis pidetty osakkeiden arvot balanssissa.... eli olisko liian riskiä rupee aiheesta kehittelee satuja...macister kirjoitti:Eiköhän nuo lehdistölle toimitetut hormoniturinoinnit ole tasoltaan samaa luokkaa kuin taannoisen Neuvostoliiton aikaiset selitykset johtajiensa sairastumisesta milloin flunssaan milloin johonkin muuhun, totuuden ollessa jotain aivan toista.
Viesti Kirjoittaja adele »
Siis Jobs leikattiin heinäkuussa 2004 haimassa olevan kasvaimen takia. Jobs määritteli taudin "islet cell neuroendocrine tumor"iksi. Olen myös nähnyt artikkelista, jossa on puhuttu "islet cell neuroendocrine cancer". Joka tapauksessa, alusta saakka on ollut selvää, että Jobsin syöpä tai kasvain haimassa kuului siihen 3%:iin haimassa esiintyvistä kasvaimista, jotka eivät anna välitöntä kuolemantuomiota. Normaalissa haimasyövässä elinaika lasketaan diagnoosin jälkeen kuukausissa, ei vuosissa. Mutta tässäkin tapauksessa olen nähnyt, että mediaani elinaika on ollut 5 vuotta leikkauksesta.sinitiainen kirjoitti:Täytyy palata vielä tarkentamaan sellainen asia, että jos Jobsilla on todettu haiman neuroendokriininen eli saarekesolukasvain, ovat ennuste ja hoitomahdollisuudet siinä aivan erilaiset kuin eksokriinisen haiman kasvaimissa eli varsinaisissa haimasyövisssä, jota nimitystä ei noista neuroendokriinisista kasvaimista yleensä käytetäkään. Jobsin tautihistoriaan en ole paneutunut sen syvällisemmin kuin että tuosta edeltä luin juuri Adelen viestin, nyt vasta kokonaisuudessaan.
Viesti Kirjoittaja samij »
joskus tulee mieleen tälläisiä sijoittajakaunaviestejä lukiessa että hahmottaakohan kirjoittaja että apple on yhtiö ja sellaisena olemassa ihan vain pelkästään sen takia että se sattuu sijoittajia miellyttämään...Sherukka kirjoitti:Sijoittajat ovat idiooteista suurimmat, ketä kiinnostaa mitä mieltä ovat!?![]()
OT: Tätä miestä ei rahalla viedä suuntaan tai toiseen. 8)
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Tahtoisin kyllä miettiä asioita sillä tavalla että apple on olemassa meitä kuluttajia varten ja meidän takia se on pystyssä.samij kirjoitti:joskus tulee mieleen tälläisiä sijoittajakaunaviestejä lukiessa että hahmottaakohan kirjoittaja että apple on yhtiö ja sellaisena olemassa ihan vain pelkästään sen takia että se sattuu sijoittajia miellyttämään...Sherukka kirjoitti:Sijoittajat ovat idiooteista suurimmat, ketä kiinnostaa mitä mieltä ovat!?![]()
OT: Tätä miestä ei rahalla viedä suuntaan tai toiseen. 8)
Itse kirjoittelen välillä (kuten nyt) tällä Lenovolla. Kaunaa on pörssijärjestelmää vastaan koska se ohjaa liiakseen yrityksiä loputtoman tuloksen tavoitteluun ja itse ihmiselle tarkoitetun hyödykkeen laatu ja tarkoitus kärsii. Parempia järjestelmiä syntyisi jos tästä riesasta ja älyttömyydestä (pörssi) päästäisiin eroon. Itse suuntaisin kehityksen ihmisläheisempiin asioihin. Pakko tunnustaa että pörssiyritykselle töitä tehdään ja valitettavasti sen vaikutus heijastuu joka puolelle eikä kovin positiivisesti.samij kirjoitti: sitä pehmoista apple läppäriä jolla viesti on kirjoitettu ei olisi olemassa jos idiooteista suurimmat sijoittajat eivät olisi valinneet tuollaiseen yhtiöön sijoittaa. kuten ei mitään muutakaan ompputuotetta. eikä tietsikoita ylipäätään kuten ei myöskään nettiä. eikä oikein mitään minkä kaunaviestijät ottavat itsestään selvyytänä.
Useimmat sijoittajat eivät välitä mitä ne yritykset tekevät johon rahaa pumpataan, tärkeintä on voitto.samij kirjoitti: jos ottaa sijoittajien omaisuuden hoitaakseen, kuten steve on tehnyt, menettää auttamatta osan yksityisyydestään, vaikkei se miellyttävältä tuntuisikaan. jos steve haluaa rauhoittaa elämäänsä niin apple varmasti pystyy järjestämään sellaisen tehtävän jossa steven tarve yksityisyyteen ja intohimo applen kehittämiseen yhdistyvät sopivammalla tavalla. tj:n tehtävä ei ikävä kyllä ole sellainen eikä sellaiseksi muutu vaikka kuinka haluttaisi.
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”