![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tuijottelen vaan, että taidatte olla niitä mopomiehiä .. kun tuo kypärä päässä istutte siellä samovaarin vieressä..KunkkuJ kirjoitti:MITÄ NOI NAISET TUOLLA TUIJOTTELEE?ELÄ KUULE MULLE ALA KURITON!
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kantajia, onko heitä?KunkkuJ kirjoitti:KROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH..........
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Viesti Kirjoittaja PaJuSa »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Ettet nyt mennessäsi yhtikäs varonut kun kuulokkeet oli korvilla minulla enkä ymmärtänyt väistää.PaJuSa kirjoitti:Jossei too tytsy joka istuu tossa kuunsirpillä ja pitää tollasta Vicksin väristä huntua morjensta mua niin mää lähen kyllä kämpille! Moro!
Morjens ja huomenta PaJuSa!PaJuSa kirjoitti:Jossei too tytsy joka istuu tossa kuunsirpillä ja pitää tollasta Vicksin väristä huntua morjensta mua niin mää lähen kyllä kämpille! Moro!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja septic »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se voitti muistaakseni jonkin arvostetun lehden lonkero-vertailunkin. Olisko ollut Iltalehti?septic kirjoitti:Aloitellaan A. Le Coq:n lonkulla, on kyllä älyttömän hyvän makuinen lonkku
Viesti Kirjoittaja Maza »
On lonkeroita ja on "lonkeroita". Ne markettien käyneet mehut pitää jättää sinne marketteihin. Ainoa oikea lonkero tehdään ginistä ja greippilimsasta.septic kirjoitti:Aloitellaan A. Le Coq:n lonkulla, on kyllä älyttömän hyvän makuinen lonkku, kun kokemukset lonkuista rajoittuvat ihan markettilonkeroihin. Hintaakin tietysti vähän enemmän.
Lonkerovertailuista en tiedä, Iltalehden arvostuksesta sen sijaan tiedän sen verran, että sitä ei ole.Macco kirjoitti:Se voitti muistaakseni jonkin arvostetun lehden lonkero-vertailunkin. Olisko ollut Iltalehti?septic kirjoitti:Aloitellaan A. Le Coq:n lonkulla, on kyllä älyttömän hyvän makuinen lonkku
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sarkasmia, jonka pointti oli tämä:septic kirjoitti:Lonkerovertailuista en tiedä, Iltalehden arvostuksesta sen sijaan tiedän sen verran, että sitä ei ole.Macco kirjoitti:Se voitti muistaakseni jonkin arvostetun lehden lonkero-vertailunkin. Olisko ollut Iltalehti?septic kirjoitti:Aloitellaan A. Le Coq:n lonkulla, on kyllä älyttömän hyvän makuinen lonkku
Maza kirjoitti:Ainoa oikea lonkero tehdään ginistä ja greippilimsasta.
Viesti Kirjoittaja Vaku »
Sarkasmin ymmärsin, mutta tämä jäi kokemuksen puutteessa ymmärtämättä.Macco kirjoitti:Sarkasmia, jonka pointti oli tämä:septic kirjoitti:Lonkerovertailuista en tiedä, Iltalehden arvostuksesta sen sijaan tiedän sen verran, että sitä ei ole.Macco kirjoitti:Se voitti muistaakseni jonkin arvostetun lehden lonkero-vertailunkin. Olisko ollut Iltalehti?Maza kirjoitti:Ainoa oikea lonkero tehdään ginistä ja greippilimsasta.
Maza kirjoitti:Ainoa oikea lonkero tehdään ginistä ja greippilimsasta.
Kas, tässäpä minulle uusi, varsin hyödyllinen juttu!Voit sisällyttää vain 3 lainausta toisiinsa.
Viesti Kirjoittaja mylman »