Sonera iPhone -ostokokemuksia
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: Sonera iPhone -ostokokemuksia
Viesti Kirjoittaja terppa69 »
Ihan jeppis peruspuhelin, pirun arka vaan käytölle. Menee ehkä konttorirotilla, mutta oikeasti töitä tekevällä kunto kuukauden jälkeen on kuin merkkipuhelimilla vuoden jälkeen. Noo, kuka näitä kännyjä vuotta pidempään jaksaa katsoakkaan. Rakkine on toiminut ihan hyvin, tosin en tiiä onko vika vai ominaisuus että lasi joustaa yläpäästään noin millin verran, kun taas alapää on jämäkästi kiinni? Kameran olisi saannut jättää puhelimesta pois, on meinaten sen verran huonolla optiikalla. Tätä akku hommaa en ymmärrä, taitaa olla firmalla rankka rahastus mielessä??? Olen tottunut reissuilla missä ei ole virtaa saatavilla varaamaan pari vara-akkua messiin, mutta eipä tähän paljon akkuja vaihdeta lennosta. En oikein ymmärrä hypetystä puhelimesta, vaikka se on jo tuossa kuukausia kakkospuhelimena pyörinyt????
-
Viesti Kirjoittaja BAP »
Jokohan mä tänään saisin sen mun IPhonen. Meen tossa 10.30-11.00 Kysymään taas. Jos ne ei nyt prkl anna sitä niin puran koko sopimuksen ja lähden itse hakemaan italiasta sen 

-
Viesti Kirjoittaja Soppamies »
Just tulin himaan uuden 16gt iLuurin kans. 8)
Koko tapahtumaan meni noin 6min. Siitäki muutama minuutti siihen ku myyjä unohti sopparin edelliselle tiskille.
On tää paljo ohuempi kuin olin kuvitellut. Miten jengi tota käyttää, yhellä vai kahella kädel?![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Koko tapahtumaan meni noin 6min. Siitäki muutama minuutti siihen ku myyjä unohti sopparin edelliselle tiskille.
On tää paljo ohuempi kuin olin kuvitellut. Miten jengi tota käyttää, yhellä vai kahella kädel?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja BAP »
Nyt on mullakin oma ILuuri kädessä. Hyvitykseksi noista soneran sohlailuista sain tollasen 10€ maksavan silikoonikotelon. Vaikuttaa muuten ihan hyvältä! Nyt ei muuta kun asentelemaan 

-
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Itse kävin noin apaut viikko takaperin hakemassa paikallisesta verkko(ei kalaverkko)kaupasta luurin, meni joku kymmenisen minuuttia ja luuri oli hanskassa. Akkukin oli applemaiseen tapaan valmiiksi täynnä :> Unohtui sopia siinä paikalla nettiä liittymän kylkeen, ja soittelin surinan aspaan. Iloinen tytteli vastasi välittömästi, ja 2 min päästä puhelusta tuli tekstari että netti on nyssitte kytketty. Toistaseksi ei ole valittamista surinasta.
MacBook Poro & iPad
-
Viesti Kirjoittaja ian_rush9 »
Itse hankin luurin Soneran nettikaupasta ilman minkäänlaisia ongelmia.
Kuten joskus aikaisemminkin olen täälä kommentoinut, työpuhelimeni liittymän hallinta kuuluu eräälle konkurssiin menneellee saarivaltiolle, ja sen kanssa ongelmia riittää (onneksi sitä tarvitsee käyttää vain työaikana). Tosin soittaessa kyseiseen asiakaspalveluun saa yleensä kulutettua yhden työpäivän ja vastaukseksi pahoitelut laskutusongelmista.
Tuntuu kyllä siltä, että yleisesti palvelu on huonontunut / hidastunut kaikissa asiakaspalveluissa ( kokeilkaa vaikka Canal+ jos haette extremeä)![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kuten joskus aikaisemminkin olen täälä kommentoinut, työpuhelimeni liittymän hallinta kuuluu eräälle konkurssiin menneellee saarivaltiolle, ja sen kanssa ongelmia riittää (onneksi sitä tarvitsee käyttää vain työaikana). Tosin soittaessa kyseiseen asiakaspalveluun saa yleensä kulutettua yhden työpäivän ja vastaukseksi pahoitelut laskutusongelmista.
Tuntuu kyllä siltä, että yleisesti palvelu on huonontunut / hidastunut kaikissa asiakaspalveluissa ( kokeilkaa vaikka Canal+ jos haette extremeä)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Karvalakki MBP rulettaa!
-
Viesti Kirjoittaja BAP »
Ian_rush! Tiedän myös tämän! Canalilla toimii kaikki niin loistavasti!
Joskus puhunut niiden aspan kanssa puhelimessa n. 2,5h!
Oli kyllä hermot koetuksella....

![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja J3re »
Kävin tos eilen hakemas 16 gigasen iphonen. Pääsin himaan sen kanssa, laitoin luurin latauksee/päälle tuli soneran jotain välitystietoja,
noh menin siitä sit aukaseen sen viestin ja totesin, että en pääse enää takasin päävalikkoon ei home nappi pelannu ollenkaan. Kokeilin sit siinä aikani säätää, käynnistin puhelimen pari kertaa uudestaan jnejne,
ei mitään vaikutusta, ei vaan nappi pelannu. No tänään sit menin liikkeeseen takas sanoon, ettei puhelin oikei pelitä ja ei mitään muutaku suoraa takuuseen, uutta luuria ei kuulemma voinu antaa.
kyl suoraa sanottuna vähä keljuttaa
519e sinne ja saakutti voinu ees toimia ollenkaan, saa nähä koskaa saan takasin sen, perus joku maanantaikappale muuta varmaa tuu oleen ku vikaa.
noh menin siitä sit aukaseen sen viestin ja totesin, että en pääse enää takasin päävalikkoon ei home nappi pelannu ollenkaan. Kokeilin sit siinä aikani säätää, käynnistin puhelimen pari kertaa uudestaan jnejne,
ei mitään vaikutusta, ei vaan nappi pelannu. No tänään sit menin liikkeeseen takas sanoon, ettei puhelin oikei pelitä ja ei mitään muutaku suoraa takuuseen, uutta luuria ei kuulemma voinu antaa.
kyl suoraa sanottuna vähä keljuttaa

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Hyvin on toiminut 12.7 hankittu ja kokonaan maksettu Soneran "kytky". Asiakaspalvelu on myös toiminut, kunhan saa asiat heille perusteltua niin että menee perille asti
Nyt toimii Soneran sekä muilla korteilla (lukitus aukaistu Soneran toimesta), jos Soneran verkko ei pelitä.

Nyt toimii Soneran sekä muilla korteilla (lukitus aukaistu Soneran toimesta), jos Soneran verkko ei pelitä.
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Millaisia tilanteita sitten ollut?egoste kirjoitti:jos Soneran verkko ei pelitä.
-
...........
Viesti Kirjoittaja eskop »
.........
Viimeksi muokannut eskop, 8.1.2014 klo 14.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Data ei toiminut kunnolla, kun taas Elisan verkossa data toimii mainiosti samassa paikassa.Viizei kirjoitti:Millaisia tilanteita sitten ollut?egoste kirjoitti:jos Soneran verkko ei pelitä.
Tsekkaavat kyllä, että onko iLuuri oleskellut "vakituisesti" tuolla ongelma alueella, eli turhia reklamaatioita ei kannata lähetellä. Soneran palvelu on kyllä mielestäni ollut ihan korrektia ja asiantuntevaa vaikka välillä rautalankaa onkin joutunut käyttämään. Elisalla vasta onkin tullut huonoja kokemuksia aspan jne. toiminnasta. Heidän Verkko kyllä pelittää omilla liikkuma alueilla mielestäni paremmin.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka