aika leuhkaa. Muista laittaa se tohon kupin viereen niin että sen kaikki näkee...Viizei kirjoitti:Kahvilassa iiiiPhonella
Itse maistelen itse keittämääni kahvia konttorissa. YÄK!
Viesti Kirjoittaja mylman »
aika leuhkaa. Muista laittaa se tohon kupin viereen niin että sen kaikki näkee...Viizei kirjoitti:Kahvilassa iiiiPhonella
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Itseasiassa pidin pöydän allamylman kirjoitti:aika leuhkaa. Muista laittaa se tohon kupin viereen niin että sen kaikki näkee...Viizei kirjoitti:Kahvilassa iiiiPhonella
Viesti Kirjoittaja mylman »
Mikäs siinä. Siitä lähtee liian helposti keskustelua. Usein keskustelun aloittajalla on myös se mielipide valmiina. ja mielipiteitä on melko usein vain kaksi vaihtoehtoista. On viisautta pitää vakat kynttilän alla.Viizei kirjoitti:Itseasiassa pidin pöydän allamylman kirjoitti:aika leuhkaa. Muista laittaa se tohon kupin viereen niin että sen kaikki näkee...Viizei kirjoitti:Kahvilassa iiiiPhonella
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Oma periaatteeni on sama. Kirjoittelinkin jonnekin tänne aikoinaan miten "kiusallista" huomiota Mac tietokoneet keräävät täällä Intiassa jossa ei juurikaan näitä rautoja näy. Toisaalta - kun taas katsoo paikallisia ja nimenomaan julkisilla paikoilla - nämä käyttävät puhelimiaan ja muitakin juuri niin että varmasti kaikille tulee selville millä laitteilla pelataan. Jos tänne myytäisiin kullattuja tai edes kullan värisiä Maccejä niin kyllä varmaan kauppa kävisi.mylman kirjoitti:Mikäs siinä. Siitä lähtee liian helposti keskustelua. Usein keskustelun aloittajalla on myös se mielipide valmiina. ja mielipiteitä on melko usein vain kaksi vaihtoehtoista. On viisautta pitää vakat kynttilän alla.Viizei kirjoitti:Itseasiassa pidin pöydän alla
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Uskaltaako tälle enää kahvia tarjoilla, silmätkin noin pullistuneet, ei tee kaffe hyvää noin pienille lapsilleCarde kirjoitti:Kaffia tekisi mieleni mun, levoton. Kuka keittäisi?
Miten niin uskaltaako? nyt en ymmärtänyt kysymystä? *hrmph* pienille lapsilleAnniel kirjoitti:Uskaltaako tälle enää kahvia tarjoilla, silmätkin noin pullistuneet, ei tee kaffe hyvää noin pienille lapsilleCarde kirjoitti:Kaffia tekisi mieleni mun, levoton. Kuka keittäisi?![]()
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hulttiot?! Syö sinä vaan särkylääkettäs!Carde kirjoitti:Jou Ape, kunkku ja muut hulttiot.
Lähen kohta niksauttajalle jos se vaikka saisi tuon selän taas kasaan kerran. Jos se ottaa vastaan ja saa tuon kondikseen niin kyyyllä sitä voisi iltasella vetästä nupin turvoksiin vodkalla.KunkkuJ kirjoitti:Hulttiot?! Syö sinä vaan särkylääkettäs!Carde kirjoitti:Jou Ape, kunkku ja muut hulttiot.
ps. lähdetäänkös taas illalla järjestyksen pitoon baariin?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Aiemmin mainittu pesuvati vois olla hyvä. Tai ämpäri.mercury kirjoitti:Heräämisen avuksi vois keittää muutaman kupposen kahvia, tai vaikka viistoista.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Iltapäivää muru!darthmother kirjoitti:Ja huomenta byby