JEE!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ostopaikka?Anghorn kirjoitti:Äsken hain postista Canon Speedlite 420EX -salaman. Hyvät kaupat tein.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Karpalomehun ja jäiden kanssa ihan hyvää.Aries kirjoitti:
Digicameran Myydään-palstalta käytettynä. Käytännössä käyttämätön yksilö 125 euron (hp 150e) hintaan.arisel kirjoitti:Ostopaikka?
Käytetty/uusi? Hinta?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Hinta/laatu-suhde on kyllä paikallaan...Anghorn kirjoitti:Digicameran Myydään-palstalta käytettynä. Käytännössä käyttämätön yksilö 125 euron (hp 150e) hintaan.arisel kirjoitti:Ostopaikka?
Käytetty/uusi? Hinta?
Viesti Kirjoittaja Ippeli »
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja iCook »
On perskutarallaa kumma kun tuo Apple roudaa koko ajan myyntiin jotakin, joka pitäs hankkia.Crimson kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
On kyllä ja mitä nyt pari päivää olen käyttänyt, niin oikein tyytyväinen olen. Ihan ensimmäinen "kunnon" salama, niin tarvetta ei ollut millekään ammattivehkeelle, eikä opiskelijan budjetti oikein muutenkaan sellaiseen riittäisi.arisel kirjoitti: Hinta/laatu-suhde on kyllä paikallaan...![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Oijoi, Tapsa on aina loistava valintaptkmit kirjoitti:Tapio Rautavaaran kaikki levytykset 14 CD:llä. Paketissa vielä kirja Rautavaarasta.![]()
Ei ollut kyllä oma ostos vaan minulle ostettu.![]()
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja route-electrique »
Viesti Kirjoittaja jtk »
Toki vain suomentaja ja toimittaja, ei kirjoittaja...sinitiainen kirjoitti:Kun näen Cosmon täällä jossakin paikallaolijoissa, kysyn varmuudeksi, onko hän nähnyt, että hänen hiljattainen ostoksensa on huomioitu, korkeimmalta taholtajtk kirjoitti:Erinomainen ostos! 8)Cosmo kirjoitti: Jadepeili (Jyrki Kallio)
- Jyrki Kallio
Cosmo ei ole tainnut tätä huomata. Siksihän tämän tähän nostin, että kirjan kirjoittaja on itse homppulainen, noista nimistä ja sanakäänteistä päättelen, laisinkaan en häntä tunne.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »