Ode90 kirjoitti:Tämmösen Tilasin viime viikolla ja asensin eilen. Nuo on käsittääkseni lähes samaa tavaraa kuin nuo invisibleShieldit, mutta aika tuntuvasti halvempia. Asennuksessa kesti vähän aikaa, mutta tulos on omasta mielestäni todella hyvä. Ainakaan vielä ei ole mitään valittamista.
Miten hemmetissä sai tuon asennettua hyvin? Nyt meinaan ketuttaa niin maan paholainen koko hemmetin kalvo. Eikös se heti kättelyssä napannut kiinni tuohon luurin pintaan... ja sitä kun yritti siitä irrottaa niin eikös se nyt sit alkanut venymään... ja sit lennähti sormille... tuli jälkiä sinne sisäpintaan. nyt löytyy kyseiset kuoret roskista enkä jumankavita mokomia hirvityksiä suosittele tasan kenellekkään. Omat kädet kun eivät ole 100% vakaat niin tuosta ei tule tasan mitään. Kertokaas nyt mistä mä revin ittelleni näyttöön kalvon joka ei liimaannu heti ensiosumalla tuohon pintaan?
Käytä jotain nestettä.
InvisibleSHIELDin mukana tulee oma suihkupullo, mutta voihan tuossa käyttää ihan vettäkin. Oon joskus asentanut HTC:hen käyttäen vettä suihkupullossa. InvisibleSHIELD asennus.
Ode90 kirjoitti:Tämmösen Tilasin viime viikolla ja asensin eilen. Nuo on käsittääkseni lähes samaa tavaraa kuin nuo invisibleShieldit, mutta aika tuntuvasti halvempia. Asennuksessa kesti vähän aikaa, mutta tulos on omasta mielestäni todella hyvä. Ainakaan vielä ei ole mitään valittamista.
Miten hemmetissä sai tuon asennettua hyvin? Nyt meinaan ketuttaa niin maan paholainen koko hemmetin kalvo. Eikös se heti kättelyssä napannut kiinni tuohon luurin pintaan... ja sitä kun yritti siitä irrottaa niin eikös se nyt sit alkanut venymään... ja sit lennähti sormille... tuli jälkiä sinne sisäpintaan. nyt löytyy kyseiset kuoret roskista enkä jumankavita mokomia hirvityksiä suosittele tasan kenellekkään. Omat kädet kun eivät ole 100% vakaat niin tuosta ei tule tasan mitään. Kertokaas nyt mistä mä revin ittelleni näyttöön kalvon joka ei liimaannu heti ensiosumalla tuohon pintaan?
Käytä jotain nestettä.
InvisibleSHIELDin mukana tulee oma suihkupullo, mutta voihan tuossa käyttää ihan vettäkin. Oon joskus asentanut HTC:hen käyttäen vettä suihkupullossa. InvisibleSHIELD asennus.
Noh, mitä tästä opimme? Ensi kerralla... kysy ensin Joku kalvo kai tuohon näytön pintaan pitäisi nyt vielä hommata ihan oman mielenrauhan takia. Kotelon suhteen vähän nihkeilen kun itse en mitään nahkakasseja jne. suostu hommaamaan.
Tilasin juuri tuolta more-things.com:ista sellaisen sählön sinisen silikooni suojan ja näytön suojan,
onko minkälaisia kokemuksia noista silicon caseista?
Tai yrityksen luotettavuudesta?
Tänään asensin iphonen päälle tuon BSE:n koko suojan. Kalvot oli suhteellisen helppo laittaa, tosin takasuoja ei ole ihan millilleen sopiva vaan jättää toiselta puolelta n. 2mm kromikehystä näkyviin kun kalvo on asetettu paikoilleen käyttäen kameranlinssiä ja muita reikiä "paikannukseen". Tuo ei itseäni ainakaan tällä hetkellä haittaa, mutta se tosin harmittaa kun etukalvossa on näytön keskellä vielä aivan pikkuisia kuplia ja etupuolen alareunassa, home-napin vieressä, vähän sellaista röpelön näköistä juttua. Tuo "röpelö" ei kuitenkaan sormella tunnu joten toivotaan, että se siitä vielä häviää. Takakalvoon tuli yhteen yläkulmaan saman tyylistä röpelöä ja yksi hieman isompi kupla lähes keskellä takakuorta... saa nähdä mitä noille tapahtuu ajan kanssa - vai tapahtuuko mitään. Ainakin tuolle isommalle kuplalle ajattelin tarjota vähän lämpöä hiustenkuivaajalla, jos se ei siitä itsestään häviä, ja katsoa sitten mitä tapahtuu.
Yllättävän hyvän tuntuinen tuo puhelin on kädessä noitten kalvojenkin kanssa. Siltä osin olen kyllä tuotteeseen täysin tyytyväinen. Kun vielä pääsisi noista muutamasta kosmeettisesta virheestä niin sitten olisi asiat hyvin. Kulmat sain muuten laitettua rypyttömästi varsin kivuttomasti, ei ongelmia sillä saralla.
Ainakin apple storesta saa tuota Griffin Clarifi koteloa.
Hinta muistaakseni siinä 35e tuntumassa, itse tilasin vaihtelun vuoksi juuri tuon kotelon ja Incase Slider Casen kumpikin toimivia.
Hinta taisi olla kummallikin noin 35e ilman postia siis.
Tietääkö kukaan onko noissa apple storessa myytävissä ja more-things.com sivulla myytävissä näytön suojissa eroa.
Oma lähetys tulossa more-things.comista joka sisältää juuri sen suojan ja yhden ultra slim silicon casen lisäksi(sähkön sininen).
Olen omistanut about 2 kk Belkinin mustan vyöklipsillisen kotelon. Kaikinpuolin käytännöllinen pakkaus, mutta... Vähitellen on alkanut kaihertaa esteettistä minääni, että kaunis puhelin on piilossa, tiedätte tunteen Noh, puhelin ulos kotelosta, ja mitä näenkään! Kotelo on naarmuttanut takaa JUURIKIN omppu-logoa ja 16GB-tekstiä. Siis viddu - varokaa tätä tuotetta!
jerppi_ kirjoitti:Ainakin apple storesta saa tuota Griffin Clarifi koteloa.
Hinta muistaakseni siinä 35e tuntumassa, itse tilasin vaihtelun vuoksi juuri tuon kotelon ja Incase Slider Casen kumpikin toimivia.
Hinta taisi olla kummallikin noin 35e ilman postia siis.
Tänään tuo Clarifi kotelo on 11 euron alennuksella (24eur) Apple Storessa. Ihan hyvä tarjous mielestäni, tuli itselleni tilattua sellainen. Näyttää myös tuon kohdalla 'Free shipping', eli taitaa tulla ilman postikulujakin vielä. Tätä en voi varmistaa, sillä kokonaistilaukseni ylitti sen 122eur rajan, mikä yleensä on vaadittu postikuluitta toimitukseen.
Olen ollut tyytyväinen pussiin: sopii meikäläisen rauhalliseen käyttöön, vähän tyttömäinen mutta juuri sopivasti. Mutta nyt noin viikko sitten sattui irtoamaan se nyörirenkula kankaasta. Ensin harmittelin asiaa mielessäni, mutta sitten tajusin ottaa yhteyttä valmistajaan. Ei mitään, pyysivät vielä ottamaan kuvan ja sen jälkeen lupasivat laittaa uuden tulemaan.
Että kohta olisi myynnissä "hieman käytetty" iPouch.
Haussa olisi asiallinen "armband" mallinen kotelo iphonelle mutta moiset tuntuvat olevan aika kiven alla, yksi on apple storessa mutta se on haukuttu pystyyn.
Eli onko kellään kokemusta sopivatko nuo ipod touch armband kotelot puhelimeen? Eikö ne kuitenkin ole melko saman mallisia, Tässä yksi esimerkki.
beej kirjoitti:Haussa olisi asiallinen "armband" mallinen kotelo iphonelle mutta moiset tuntuvat olevan aika kiven alla, yksi on apple storessa mutta se on haukuttu pystyyn.
Eli onko kellään kokemusta sopivatko nuo ipod touch armband kotelot puhelimeen? Eikö ne kuitenkin ole melko saman mallisia, Tässä yksi esimerkki.
Jonkun verran on kokoeroa, iPhonen, iPhone 3G:n ja Touchin välillä, joten ei välttämättä kannata ostaa jotain jota ei ole juuri omalle vehkeelle sovitettu. eBay on pullollaan sopivan hintaisia, halpoja, ja tosi halpoja lisävarusteita iPhonelle. Ei tule kalliiksi kokeilla.
Ostin itselle silikonisuojan Veikon Koneesta. Näppärän kokoinen, melko huomaamaton, musta. Aika kortsu tietty noihin kalvoviritelmiin verrattuna. Suojaa muusta suunnasta kuin suoraan näytön puolelta, eli näyttökalvon voi lisätä jos haluaa. Maksoi 9,90, saa päälle viidessä sekunnissa. Puhelin pysyy toi päällä kädessä ja pöydällä paremmin. Samoin taskussa. Hintansa väärti, ajaa asiansa.
MacBook Pro 13", OSX Mavericks
iPad Mini iOS 7
Magic Mouse
Airport Express
iPhone 5S 64, iOS 7 + Sonera
Logic Pro X
MainStage 3.0.3
r.i.p. iPhone 4, iPhone 3Gs & iPhone 3G & Macbook 2.16GHz/2Gt white, OS X Leopard 10.5.8
Olen kiinnostunut tilaamaan itselleni kotelon Vaja Caselta.
Aiemmin tilanneilta kysyisin millaisia rahtikuluja ovat perineet ja onko kotelot jääneet tulliin?
mtok77 kirjoitti:Olen kiinnostunut tilaamaan itselleni kotelon Vaja Caselta.
Aiemmin tilanneilta kysyisin millaisia rahtikuluja ovat perineet ja onko kotelot jääneet tulliin?
Aika kalliita on, mahtaa olla sit kyl laatuaki
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
Vaja Casen kotelot ovat kyllä hienoja. Jotenkin vaan heidän valikoimansa läppämalliset yksilöt hiukan arvelluttavat. Onkohan se jotenkin ihan kauheen hölmön näköistä kun se läppä roikkuu pitkin naamaa kun puhelimeen puhuu?
Vaja Casen kotelot ovat kyllä hienoja. Jotenkin vaan heidän valikoimansa läppämalliset yksilöt hiukan arvelluttavat. Onkohan se jotenkin ihan kauheen hölmön näköistä kun se läppä roikkuu pitkin naamaa kun puhelimeen puhuu?
Vain himpun verran hölmömmän näköistä kuin iPhoneen puhuminen yleensä
Vain himpun verran hölmömmän näköistä kuin iPhoneen puhuminen yleensä
Kannattaa varmaan puhua semmosia tosi fiksuja juttuja niin se vähän kompensoi. Näyttää hölmöltä, kuulostaa fiksulta.