Hei!
Mulla on Ebaysta ostettu iPhone 3G 16GB ja Geveyn turbosim. Tällä systeemillä olen estänyt lukituksen ja käytttänyt Saunalahden simiä. Suurin ongelma on se, että jos verkko yllättäen putoaa, sen saa takaisin vain ottamalla simin ulos ja hakemalla verkon toisella puhelimella ja toistamalla tämän toimenpiteen 1-10 kertaa, jotta verkko löytyy. Manuaalinen verkonetsintävalikko puuttuu puhelimestani kokonaan varmaankin johtuen tuosta turbosimistä?
Turbosimini on testattu toimimaan 2.1. firmwarella. Eilen latasin iTunesin uusimman version 8.0.2. Sitten aloin synkronoimaan puhelinta ja sen jälkeen en ole yhteyttä saanut puhelimeeni ollenkaan. Kun haen sen vanhalla Nokiallani ja siirrän simin takaisin iPhoneen ja buuttaan puhelimen, heti tulee EI VERKKOA -ilmoitus ja sama homma taas alusta.
1.Miten saan iTunesin edellisen version takaisin?
2. Miten saan iPhoneni jailbreikattua niin, että saan siinä toimimaan Saunalahden simini ja puhelimen takuu säilyy?
3. Jos lataan 2.2. puhelimeeni ja se ei toimi silläkään, miten saan 2.1. takaisin?
-Mikko
Turbosim ja iPhone 3G:n Saunalahti-ongelmia
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Turbosim ja iPhone 3G:n Saunalahti-ongelmia
Viesti Kirjoittaja mikkotrumpet »
-
...........
Viesti Kirjoittaja eskop »
.............
Viimeksi muokannut eskop, 8.1.2014 klo 14.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Turbosim ja iPhone 3G Saunalahti ongelmia
Kiitti. Ehkä pitänee siis jailbreikata...
Ajattelin, että jos asennan 8.0.1. iTunesin takaisin, niin saan puhelimen taas toimimaan mun turbosimillä.
Tai sit ostan 2.2 firmwarella toimivan turbosimin. Mut jos tosiaan suosittelet jailbreikkausta ja Saunalahden sim toimii sen jälkeen varmasti ja kaikki synkronoinnit myös ja vanhat ohjelmat säilyy, niin sitten kyllä. Toimiiko? Ja onko ne Pwnage tool -ohjeet, jotka löytyy täältä ok?
-Mikko
Ajattelin, että jos asennan 8.0.1. iTunesin takaisin, niin saan puhelimen taas toimimaan mun turbosimillä.
Tai sit ostan 2.2 firmwarella toimivan turbosimin. Mut jos tosiaan suosittelet jailbreikkausta ja Saunalahden sim toimii sen jälkeen varmasti ja kaikki synkronoinnit myös ja vanhat ohjelmat säilyy, niin sitten kyllä. Toimiiko? Ja onko ne Pwnage tool -ohjeet, jotka löytyy täältä ok?
-Mikko
-
Niin Macilla (iBook G4) oon jailbreikkaamassa... Mitäs erityisohjeita siihen vai tarviiko?
Mites se varmuuskopiointi tapahtuu? iTunesillako?
-Mikko
Mites se varmuuskopiointi tapahtuu? iTunesillako?
-Mikko
-
Niin ja asennanko siis ensin ihan normaalisti iTunesin kautta 2.2 firmwaren ja sen jälkeen jailbreikkaus Pwnage toolilla?
-
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Huokaus. Mä olen nyt hieman ymmälläni tästä Soneran kytky-iPhonen unlockausesta, jotta siinä toimisi muidenkin (esim Elisan) Simmi. Tarvitaanko siihen nyt siis TurboSIM tms simkortti viritys vai taritaanko siihen YellowSnow vai tarvitaanko siihen molemmat? Millä menetelmällä saa parhaan toimintavarmuuden?
-
Re: Turbosim ja iPhone 3G:n Saunalahti-ongelmia
moi!
Mä just tänään jailbreikkasin mun iPhonen 3Gn quickpwn:llä ja sit Cydiasta Yellowsn0w, johon löytyi ohjeet youtubesta. Sit puhelin kiinni ja Saunalahden sim sisään ja toimi heti loistavasti! Yhteys löytyi heti. Ei siis mitään turbosimejä enää. Suosittelen!!
-Mikko
Mä just tänään jailbreikkasin mun iPhonen 3Gn quickpwn:llä ja sit Cydiasta Yellowsn0w, johon löytyi ohjeet youtubesta. Sit puhelin kiinni ja Saunalahden sim sisään ja toimi heti loistavasti! Yhteys löytyi heti. Ei siis mitään turbosimejä enää. Suosittelen!!
-Mikko
-
Re: Turbosim ja iPhone 3G:n Saunalahti-ongelmia
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Sama täällä. Elisan simmi alkoi pelaamaan oikein loistavasti.mikkotrumpet kirjoitti:moi!
-Mikko
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka