Minulla on ollut tässä puolisen vuotta tuo Adium ja se on toiminut kuin junan vessa tähän asti eli kun painan Adium kuvaketta mistä sen pitäsi lähteä käyntiin niin Adium ei vain suostu lähtemään käyntii se jää vain siihen latailemaan sitä
eli onko tietoa mikä on mennyt minun Adiumiin
I am he as you are he as you are me and we are all together.
Minulla sama homma ja alkanut ilmeisestikin eilen. Eli mulla ainakin valittaa että ei pysty lataamaan MSN-ystäväluetteloa ja sen takia ei yhdistä. Kokeilin myös poistaa tunnuksen ja asentaa uusiks mut ei auttanut. Myös kaiken maailman asetuksilla yrittäny mut ei oo vielä yhdistäny...
White MacBook 2.2Ghz Intel Core 2 Duo | 4Gt 667 MHz DDR2 SDRAM | Mac OS X Version 10.5.1
pempe kirjoitti:Minulla on ollut tässä puolisen vuotta tuo Adium ja se on toiminut kuin junan vessa tähän asti eli kun painan Adium kuvaketta mistä sen pitäsi lähteä käyntiin niin Adium ei vain suostu lähtemään käyntii se jää vain siihen latailemaan sitä
Käynnistä sitten Adium. Jos käynnistyy, vika oli tuolla. Jos ei, voit raahata asetustiedoston takaisin vanhaan paikkaan.
Hieman raskaamman version tästä asetusten siivoamisesta saa testattua raahaamalla tuon asetustiedoston lisäksi työpöydälle myös koko kansio [käyttäjätunnuksesi] > Library > Application Support > Adium 2.0