![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Lare »
No, ei ihme että koneesi herää siihen.Jamac kirjoitti:![]()
Päivän paskin!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Koko päivänkö???? Pääset Guinnessin ennätysten kirjaan?Jamac kirjoitti:![]()
Päivän paskin!
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Luulis jo että pääsisamanita kirjoitti:Koko päivänkö???? Pääset Guinnesin ennätysten kirjaan?Jamac kirjoitti:![]()
Päivän paskin!
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Mulla tuki yli vuoden vanhassa MB:ssäManiMicci kirjoitti:Appletuen mukaan virhevastuu ei koske kiintolevyä.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Hmm... kerran oli tällaista asiaa yhden turkulaisen iBookin kovalevyn kanssa. Silloin jopa Turun kuluttajaneuvoja sanoi että kovalevy on kuluva osa eikä voi mitään.NeliX4 kirjoitti:Mulla tuki yli vuoden vanhassa MB:ssäManiMicci kirjoitti:Appletuen mukaan virhevastuu ei koske kiintolevyä.
... samaa koittivat aluksi väittää.
Jamac kirjoitti:ManiMicci kirjoitti:Appletuen mukaan virhevastuu ei koske kiintolevyä.![]()
Päivän paskin!
Kovalevy on sellainen epämääräinen tuote tässä suhteessa. Jos alle kuukaudessa hajoaa, lienee virhevastuu. Vuotta ei tarvitse myyjän tukea. Kaikki siltä väliltä on kiinni myyjän hyvästä tahdosta. (Karrikoiden).mercury kirjoitti:Hmm... kerran oli tällaista asiaa yhden turkulaisen iBookin kovalevyn kanssa. Silloin jopa Turun kuluttajaneuvoja sanoi että kovalevy on kuluva osa eikä voi mitään.
Saahan sitä sanoa. Vaikka vessapaperista... 8)Jamac kirjoitti:Kyllä asia on niin että jos minulle sanottaisiin kovalevystä noin, niin toteaisin vaan että Tietokone ei toimi, ja te laitatte sen toimimaan. Kovalevyistä tai lastulevyistä minä en tiedä, eikä minun kuluttajana tarvitsekaan, tietää mitään.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Miusta se kuulostas että menee näin:Pikkuroope kirjoitti:Nuotintakaas mulle joku toi ihan alku, pelkkä toi pianon alun oikea käsi tai ne kaks sointua siinä, sain erilaisen nuotin ni sekosin enkä millään tunnu nyt löytävän niitä![]()
![]()
![]()
Ihan hyvän näköstä, mutta mutta..Jone kirjoitti:Miusta se kuulostas että menee näin:Pikkuroope kirjoitti:Nuotintakaas mulle joku toi ihan alku, pelkkä toi pianon alun oikea käsi tai ne kaks sointua siinä, sain erilaisen nuotin ni sekosin enkä millään tunnu nyt löytävän niitä![]()
![]()
![]()
Jone kirjoitti:Miusta se kuulostas että menee näin:Pikkuroope kirjoitti:Nuotintakaas mulle joku toi ihan alku, pelkkä toi pianon alun oikea käsi tai ne kaks sointua siinä, sain erilaisen nuotin ni sekosin enkä millään tunnu nyt löytävän niitä![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eihän tuo halpaa ole. Ilmaiseksi luonnehtisin.Paapa kirjoitti:Kirjolohi 5,80 € Sokkarilla. Ostin kilon, kun ajattelin, että saan ainakin kolme ruokaa. Olikohan halpaa?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Tuskin kovin myrkyllistäkään?Macco kirjoitti:Eihän tuo halpaa ole. Ilmaiseksi luonnehtisin.Paapa kirjoitti:Kirjolohi 5,80 € Sokkarilla. Ostin kilon, kun ajattelin, että saan ainakin kolme ruokaa. Olikohan halpaa?
En tiiä oliks tää nyt tosissaan vai ei, mut google ei ainakaan löytäny mitään L5420 50GHz suoritinta, atomilta näyttäis..
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Kyseessähän on siis tietenkin 2.50GHz.
Sitähän minäkin.Toivonen kirjoitti:Kyseessähän on siis tietenkin 2.50GHz.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Me edustetaankin kauniimpaa sukupuolta ja meidän pitää viehättää miehiäSalamijakk kirjoitti:Miksi Naisilla on erimuotoiset hampaat kuin miehillä?
Naisillahan ne ovat sirommat, sileämmät, pitemmät, tasaisemmat rivissä, kauniimmat.... enkä nyt tarkoita puhtausperusteita.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Niinhän sen täytyy tietysti olla, mutta ovatko naisten hampaat enempi kasvissyöjän hampaat kuin miesten. Miesten hampaissa on varmaan sitten enempi pedon raateluominaisuuksia estetiikan hinnalla. Miehen täytyy iskeä hampailla leijonan niskaan ja antaa sitä lihaa sitten naiselle. Tästäpä tämä ihmisen sekasyöjän kalusto on sitten evoloitunut. Tuskin kukaan nainen ihailee ensimmäisenä miehen hampaita. Olisi se vallan merkillistä parin valinnassa, jos nainen käskisi miestä ensin näyttämään hampaansa.laeticia kirjoitti:Me edustetaankin kauniimpaa sukupuolta ja meidän pitää viehättää miehiäSalamijakk kirjoitti:Miksi Naisilla on erimuotoiset hampaat kuin miehillä?
Naisillahan ne ovat sirommat, sileämmät, pitemmät, tasaisemmat rivissä, kauniimmat.... enkä nyt tarkoita puhtausperusteita.