Myyn Imation SuperDisk -levykeaseman, joka liitetään tietokoneeseen USB -kaapelilla (mukana). Laite lukee ja kirjoittaa sekä tavallisia (HD) korppuja että SuperDisk -levyjä. Mukana myös muuntaja sekä yksi SuperDisk 120MB -levy.
Levykeasema toimii MacOS 8.1 ja uudempien käyttöjärjestelmien kanssa. MacOS 9 ja X eivät tarvitse erillisiä ajureita, MacOS 8.1:lle ajurit löytyvät valmistajan kotisivuilta.
Sopii hyvin sellaiselle, joka tarvitsee tietojen siirtämistä korpuilta/ vanhemmasta Macistä uudemmalle Macille. Itse olen käyttänyt laitetta vain ko. tarkoitukseen eikä tuota tarvetta enää ole.
Jos tarvitset SuperDisk -levykeasemaa, tee tarjous.
Laite sijaitsee pääkaupunkiseudulla. Maksu ja toimitus joko postiennakolla tai niin että lähetän laitteen kun sovittu hinta ja arvioidut postikulut ovat tilillä.
M: Imation SuperDisk -levykeasema (MYYTY)
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
M: Imation SuperDisk -levykeasema (MYYTY)
Viesti Kirjoittaja hirski »
Macintosh -käyttäjä vuodesta 1985 alkaen.
-
Re: M: Imation SuperDisk -levykeasema
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Mites DD korput? (ne about 800 kiloset) Kait se niitäkin lukee, vai lukeeko? Pitäisi saada roina kulkemaan Plussasta iBookkiin.
Millaista hintaa olit ajatellut?
Saako tuollaisia 120 MB -levyjä enää mistään? Enpä taida kyllä niitä tarvita. Tärkeintä on että DD pelaa..
Millaista hintaa olit ajatellut?
Saako tuollaisia 120 MB -levyjä enää mistään? Enpä taida kyllä niitä tarvita. Tärkeintä on että DD pelaa..
-
Viesti Kirjoittaja hirski »
Valitettavasti SuperDisk -levyasema on sen verran uusi (muistaakseni vuodelta 1999) että siihen aikaan ei enää ilmeisesti pidetty tärkeänä DD-korppujen käyttömahdollisuutta.
Valmistajan www-sivujen mukaan laitteen ja levyjen valmistus on loppunut 2003 eikä varmuutta 120 MB-levyjen saatavuudesta ainakaan jatkossa ole. Ajurit ja muuta tukea löytyy http://www.imation.com -sivustolta.
Olen itse kuitenkin pärjännyt hyvin yhdellä ko. levyllä, jolla on saanut mukavasti siirretyksi suurempia määriä kahden USB-liitännällä olevan Macin välillä. Montaakaan siirtoa ei laitteella ja levyllä ole tehty.
Uutena laite maksoi noin 1.000 mk, mutta nykyisin esim. USB-muistitikkuja saa muutamalla kympillä. Levyaseman etu on kuitenkin siinä että sitä voi käyttää tietojen siirtoon uudempien ja vanhempien Maccien välillä.
Valmistajan www-sivujen mukaan laitteen ja levyjen valmistus on loppunut 2003 eikä varmuutta 120 MB-levyjen saatavuudesta ainakaan jatkossa ole. Ajurit ja muuta tukea löytyy http://www.imation.com -sivustolta.
Olen itse kuitenkin pärjännyt hyvin yhdellä ko. levyllä, jolla on saanut mukavasti siirretyksi suurempia määriä kahden USB-liitännällä olevan Macin välillä. Montaakaan siirtoa ei laitteella ja levyllä ole tehty.
Uutena laite maksoi noin 1.000 mk, mutta nykyisin esim. USB-muistitikkuja saa muutamalla kympillä. Levyaseman etu on kuitenkin siinä että sitä voi käyttää tietojen siirtoon uudempien ja vanhempien Maccien välillä.
Macintosh -käyttäjä vuodesta 1985 alkaen.
-
Viesti Kirjoittaja Rantsu »
Mulla voisi olla käyttöä tuollaiselle. Voisin maksaa siitä 30 euroa jos kunto on siisti, eli ei mitään kolhuja tai lohkeamia kuoressa tms.
-
Viesti Kirjoittaja JarmoP »
Saitko viestini? Soita, ellet saanut jo levyasemaasi myytyä.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jos Superdisk-asemalle on käyttöä, niin täältä löytyy pari ehjää. Meilata saa.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
6 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka