Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Voi hienoa, että ihanaa seuraa on myös Turussa. Oulussakin on. Ainakin näin olen kuullut kerrottavan, ja jos oikein pinnistän, niin olen jopa sellaisessa ollut. Haa - useasti. Hehehee. Lähes useimmiten, en kuitenkaan aina.amanita kirjoitti:Ruokailin tossa oikein ihanassa seurassa, nyt taidan ottaa kupin kahvia ja Calvadosin.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Näin me tehhään. Jalostettaan se ölöjy juotavaksi emmeeksi, ja pannaan jakkoon. Tai ei, jos se on votkua rajan takkoo (niinku luulen), on se niin hyvvää lientä, ettei tohi panna mittään sekkoon. Venäjän votko on ku rajantakusta kaviaaria. Jaa. Vai mitä?KunkkuJ kirjoitti:Moiks! Otetaankos parit lasilliset porukalla?![]()
![]()
Toverit rajan takaa jättivät useamman pullon jotain kirkasta. Haluatteko maistaa? 8) En kyllä tiedä, mitä noissa pulloissa on, etiketeistä ei ota selvää erkkikään.
Justiinallapa ompi puteleinensa kavereita tännään, jos se onki näinkö huutamati ihanamanita kirjoitti:Kunkku antaa noi omituiset putelit sitten Justiinalle, ja on tänään huutamati!
Itärajan takusta tavaraako? Jos on pullotettu etikettien ja standarttien kanssa, niin toson haluava lasi ojennettuna. Ja nam vaan. Jos jotaki muuta, ni otan senkin kyllä. Kiitos tästäkin.KunkkuJ kirjoitti:Joko se Ama on taas änkyrätuulella?Miten voi olla huutamatta justiinan kanssa? Semmoinen kälättäjä, ettei omaa ääntä saa kuuluville huutamatta!
![]()
Vaan ei välitetä siitä. Otetaanhan taas! Lasit tännepäin, riittää tästä toisillekin! 8)
Mullon omat pullot. Mutta seuraksi otan omasta pullosta, jonka olen toki siirtänyt lasiin - eli kaatanut. Kera kaupan karpalon. Kippish. Kopsh!KunkkuJ kirjoitti:Heh, läyushibn vieö' uhden pullon. Ei ole maussakehumishta, mut ohtetaaha taash!![]()
Kukajuuhaluaa?