Kumpaas tuossa avatarissa?amanita kirjoitti:Miehän nauran aina...paitti milloin irvistelen....
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Kumpaas tuossa avatarissa?amanita kirjoitti:Miehän nauran aina...paitti milloin irvistelen....
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä tarkastelen tiukasti foorumin tapahtumia naama peruslukemilla virnistellen. 8)Pasteur kirjoitti:Kumpaas tuossa avatarissa?amanita kirjoitti:Miehän nauran aina...paitti milloin irvistelen....
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja wanders »
No huh huh, luulin että tämä on mac-aiheinen foorumi mutta tuon perusteella tämä onkin mies-näkökulmainen mac-foorumi.amanita kirjoitti:Foorumi on ensi sijassa tietokoneaiheinen foorumi, jossa tiukan asian lomassa hassutellaan, kinastellaan ja joskus turkasen kovasti kiukustutaankin, kuuluu asiaan ja se tulee kestää jokaisen kirjoittajan.
Jäsenistössä on väkeä laidasta laitaan, tiettyä toleranssia siten täytyy olla kommenttienkin suhteen. Tämä on enemmistöltään miehinen foorumi ja tyyli sen mukaista, sekin on hyväksyttävä. Eri sukupuolet kommunikoivat ja monasti ymmärtävätkin asiat eri lailla, sekin on muistettava.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Epäilen.. ellet tätä ole aiemmin osannut ynnätä yhteen käyttäjäkunnasta.wanders kirjoitti:No huh huh, luulin että tämä on mac-aiheinen foorumi mutta tuon perusteella tämä onkin mies-näkökulmainen mac-foorumi.amanita kirjoitti:Foorumi on ensi sijassa tietokoneaiheinen foorumi, jossa tiukan asian lomassa hassutellaan, kinastellaan ja joskus turkasen kovasti kiukustutaankin, kuuluu asiaan ja se tulee kestää jokaisen kirjoittajan.
Jäsenistössä on väkeä laidasta laitaan, tiettyä toleranssia siten täytyy olla kommenttienkin suhteen. Tämä on enemmistöltään miehinen foorumi ja tyyli sen mukaista, sekin on hyväksyttävä. Eri sukupuolet kommunikoivat ja monasti ymmärtävätkin asiat eri lailla, sekin on muistettava.
Nyt ymmärrän monta asiaa aikaisempaa paremmin.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Fakta on faktaa, sekin on hyväksyttävä. Macittaret ovat 13 %:n vähemmistö, se todetaan ja toivotaan osuuden kasvavan.wanders kirjoitti:No huh huh, luulin että tämä on mac-aiheinen foorumi mutta tuon perusteella tämä onkin mies-näkökulmainen mac-foorumi.amanita kirjoitti: Tämä on enemmistöltään miehinen foorumi ja tyyli sen mukaista, sekin on hyväksyttävä. Eri sukupuolet kommunikoivat ja monasti ymmärtävätkin asiat eri lailla, sekin on muistettava.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Mutta veikkaanpa että totuus on vieläkin toisenlainen. Kysely on off-topicissa ja uusia naiskäyttäjiä "patistellaan" sinne antamaan täppänsä äänestykseen. Kun tilanne katselee "käyttäjät" osiossa niin nopsaan huomaa että kirjailevien käyttäjien naispitoisuus ei todellakaan ole 13%. 100 määrältään suurimman kirjalijan joukosta taitaa olla vain. 4-5% naisia. Sama jatkuu kun listaa käy läpi lisää ja voisi olla että kirjailevien naisten prosentti onkin oikeasti tosi alhainen. Ja siitähän tässä on kyse koska puhutaan miehisestä keskustelutyylistä, eikä niinkään lukemistyylistä jossa olisi myös merkitystä pelkillä foorumiin rekkauksilla. Pelkkä kirjautuminen kun ei tuo sisältöä.amanita kirjoitti: Fakta on faktaa, sekin on hyväksyttävä. Macittaret ovat 13 %:n vähemmistö, se todetaan ja toivotaan osuuden kasvavan.
Täällä siis pääosiltaan on miehinen keskustelutyyli, siksipä minä tällä viihdynkin pyrkien tuomaan muiden macittarien kanssa tuulahduksen toisenlaistakin tyyliä.
Minä olen nämä asiat ymmärtänyt jo foorumille tullessani.
Viesti Kirjoittaja MNi »
Tää alkaa mennä tietty aiheesta jo aika kauas, mutta kyllästytti keltaiset ja punaiset sen verran että hoidin ne pois itseltäni.Pikkuroope kirjoitti:Agree, toi keltainen tai joku väri pistää vähän liian monessa paikassa mulla nyt ainaki silmään, ainakin vielä..
Koodi: Valitse kaikki
a.username-coloured {
color: #00518B ! important;
}
.lastpost a.username-coloured {
font-weight: normal ! important;
}
.icon a.username-coloured {
font-weight: normal ! important;
}
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Second that!Anniel kirjoitti:Kuva nro 2 ei toimi.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No nyt toimii mutta aukesi tooooodella hitaasti.Pasteur kirjoitti:Second that!Anniel kirjoitti:Kuva nro 2 ei toimi.
Viesti Kirjoittaja MNi »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Miehinen kirjoitustyyli, joka joidenkin kirjoittajien teksteissä kyllä tulee esiin, ei ole mitenkään haitannut. Milloin kommentit on kohdistettu suoraan minulle, on aniharvaa poikkeusta lukuunottamatta minua puhuteltu aina asiallisesti ja kauniisti, joskus ihan erityisenkin kauniisti. Oikeastaan ainoina poikkeuksina nuo aiemmin mainitut.amanita kirjoitti:Fakta on faktaa, sekin on hyväksyttävä. Macittaret ovat 13 %:n vähemmistö, se todetaan ja toivotaan osuuden kasvavan.wanders kirjoitti:No huh huh, luulin että tämä on mac-aiheinen foorumi mutta tuon perusteella tämä onkin mies-näkökulmainen mac-foorumi.amanita kirjoitti: Tämä on enemmistöltään miehinen foorumi ja tyyli sen mukaista, sekin on hyväksyttävä. Eri sukupuolet kommunikoivat ja monasti ymmärtävätkin asiat eri lailla, sekin on muistettava.
Täällä siis pääosiltaan on miehinen keskustelutyyli, siksipä minä tällä viihdynkin pyrkien tuomaan muiden macittarien kanssa tuulahduksen toisenlaistakin tyyliä.
Minä olen nämä asiat ymmärtänyt jo foorumille tullessani.
Viesti Kirjoittaja jereme »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olemme ennakkoluuloton foorumi, jossa ei syrjitä minkään väristä kirjoittajaa, oli väri sitten sininen, oranssi, punainen tai vaikka vihreä.jereme kirjoitti:Uskaltaakos täällä enää mitään kirjoittaakaan, kun joka toinen vastaantulija on erivärinen![]()
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Viesti Kirjoittaja mirko »
Kiitos vastauksesta, perustelut ovat ymmärrettävät. Ehkä hiillyin hetkeksi epätietoisuuden varjossa, mutta palaan takaisin ruotuunmirko kirjoitti:Kysymys on puhtaasti työn jakamisesta useammalle ihmiselle. Osa vanhoista moderaattoreista on nyt viettänyt ja viettää edelleen ihan kunnolla ja ansaitusti lomaa modehommista. Kenties ensimmäistä kertaa moneen vuoteen.
Jokainen voi auttaa ja keventää moderaattoreiden työtaakkaa omalla toiminnallaan. Off-topic -aluetta saa käyttää...
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
No pitikö se nyt kaikki heti paljastaa..?Machist kirjoitti:Minun mielestä homma pysynyt kasassa hyvin ja modet asiallisia.
Ei kenestäkään pahaa sanottavaa.. jatkakaa samaan malliin niin pysyy foorumi siistinä
Viesti Kirjoittaja Machist »
mikastus kirjoitti:No pitikö se nyt kaikki heti paljastaa..?Machist kirjoitti:Minun mielestä homma pysynyt kasassa hyvin ja modet asiallisia.
Ei kenestäkään pahaa sanottavaa.. jatkakaa samaan malliin niin pysyy foorumi siistinä
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”