Toinen siis originaali 300 MHz Blueberry ja toinen 366 MHz Graphite. Näistä vois kasata 366 MHz Blueberryn.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hehe, pientä ja sievää.sinitiainen kirjoitti:Kävin autokaupassa ihastelemassa pientä ja sievää autoa.(Edit. En punaista)
Katsoitko jotain tiettyä merkkiä, vai riittikö että on suuri ja ruma ?Carde kirjoitti:Hehe, pientä ja sievää.sinitiainen kirjoitti:Kävin autokaupassa ihastelemassa pientä ja sievää autoa.(Edit. En punaista)
Katselin kanssa autoja, ne oli kyllä suuria ja rumia, just niinku mulle tehtyjä
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Turussa jäätä? Siellä ikuisen vesisateen ja sohjon ilmentymässä?amanita kirjoitti:Olin luistelemassa Kupittaan luistelumadolla, siis juu, madolla. Kivasti kiemurteleva jäälenkki mahdollistaa hauskan talviulkoiluelämyksen lumettomassa Turussa. Pikkkulikkana tuli luisteltua vaikka ja kuinka, nyt oli kyllä hakemista tossa menossa, tyylistä ei voi mainita mitään, mutta kivaa oli!
Et oo vissiin aikoihin täällä käynyt!! Sohjoa ei ole mielestäni ollut ollenkaan. Ton madon alla lienee jäädytyslaitteisto, mutta kyllä merikin näillä pakkasilla on jäätynyt. Ja aurinko paistoi tänään lähes koko päivän. Joku tuolla eräällä lähilahdella jo kipitti pitkin jäätä, henkensä kaupalla kylläkin mielestäni. Täällähän voi muuten lasketellakin, melkein keskellä kaupunkia Hirvensalon "Alpeilla". Senkin jo olen korkannut tälle kaudelle. Talvi on kivaa!hatey kirjoitti:Turussa jäätä? Siellä ikuisen vesisateen ja sohjon ilmentymässä?amanita kirjoitti:Olin luistelemassa Kupittaan luistelumadolla, siis juu, madolla. Kivasti kiemurteleva jäälenkki mahdollistaa hauskan talviulkoiluelämyksen lumettomassa Turussa. Pikkulikkana tuli luisteltua vaikka ja kuinka, nyt oli kyllä hakemista tossa menossa, tyylistä ei voi mainita mitään, mutta kivaa oli!
amanita kirjoitti: Et oo vissiin aikoihin täällä käynyt!! ........
........ Talvi on kivaa!![]()
Wautzi! Jos tuut uudemmankin kerran lentsikalla, tuun kyllä treffaamaan kentälle!!!
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Ettei tämä menis vaan rouvan piikkiin? Jotain keskivartaloliikuntaa?Luigi Benzini kirjoitti:Laihdutin n.57 grammaa! Kävin ...kus. ...pas. Röökillä!
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Rouvat on tässävaiheessa koodannu puhelimet täyteen soitonestoja! Ei mitään sellaista! Yök!Paapa kirjoitti:Ettei tämä menis vaan rouvan piikkiin? Jotain keskivartaloliikuntaa?Luigi Benzini kirjoitti:Laihdutin n.57 grammaa! Kävin ...kus. ...pas. Röökillä!