Prossu: 2,4Ghz Core 2 Duo
Muistia: 2x 2Gb, eli muistit tapissa.
Kovalevy: 160Gb
Näytönohjain: GeForce 8600M GT 256Mt
Näytön pinnoite: Matta
Käyttikset: OSX 10.4 & 10.5
Akun kapasiteetti näyttäisi olevan n. 90% latauskertoja 74. Eli ihan rapsakka kalu vielä..
Koneen laturi kosahti viime keväänä, joka korvattiin takuun piikkiin uudella. Koneessa minun käytössäni (olen koneen toinen omistaja) ilmeni nukkumisongelmia (joita näyttäisi olevan monissa muissakin MacBook -linjaston koneissa): Koneen mentäessä nukkumaan kannen suljettua, ei kone joka kerta herännyt unesta, vaan sen joutui pakottomaan kiinni virtanappulaa painamalla. Nyt vian pitäisi olla korjaantunut, kun koneeseen vaihdettiin uusi logiikkakortti. Kuten kuvasta (3.) voi huomata, on koneen etulaidassa superdriven yllä pienoinen rako, se on syntynyt viimeisen huoltokeikan aikana (kone kävi nukkumisongelmien takia kaksi kertaa huollossa ennenkuin korjasivat...) huollon kanssa on sovittu, että voin lähettää koneen sinne ilmaiseksi, jolloin laittavat raon ojennukseen. Eli jos koneen ostajaa tuo haittaa, voin sen itse postittaa sinne huoltoon, mutta onnistunee myös niin, että uusi omistaja käyttää konetta Tectorilla, ei kuulemma mene montaa minuuttia tuon korjaamisessa, pelkkä kosmeettinen haitta.... Jos kävisi niin, että tuo nukkumisongelma uusisi, niin pitäisi mennä tuon takuupoikkeuksen piikkiin. Takuu on siis loppunut loka/marraskuussa. Ja kone on alunperin ostettu yritykselle. Ei applecarea.
Koneen mukaan tulee laturi tuolla pienemmällä päällä, DVI to VGA -adapteri, sekä asennuslevyt ja leopardin upgrade-levy.
HP: 1080€ sisältäen postituksen suomesssa (sijaitsee tällä hetkellä Kainuussa). (Järkeviä tarjouksiakin toki saa esittää)
Vaihdossa voi tarjota macceja tai optiikkaa Nikoniin. (Ensisijaisesti kiinnostaisi alumiiniset iMacit, MacMini, PowerMac G5, MacBook Air...)
Lisää kuvia:
1.
2.
3.
4.