![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Uusia moderaattoreita
-
Re: Uusia moderaattoreita
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Moderaattorin pitää olla vähintään 15 vuotias. Palaahan siis asiaan 7 vuoden päästä!hezzuhopo kirjoitti:Olen vapaaehtoinen mode jos semmosta tarvitaan !!!Ilmoitus on pysyvä
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
REPSahdusEvilPet kirjoitti:Moderaattorin pitää olla vähintään 15 vuotias. Palaahan siis asiaan 7 vuoden päästä!hezzuhopo kirjoitti:Olen vapaaehtoinen mode jos semmosta tarvitaan !!!Ilmoitus on pysyvä
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
SamaJone kirjoitti:REPSahdusEvilPet kirjoitti:Moderaattorin pitää olla vähintään 15 vuotias. Palaahan siis asiaan 7 vuoden päästä!hezzuhopo kirjoitti:Olen vapaaehtoinen mode jos semmosta tarvitaan !!!Ilmoitus on pysyvä
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

Koska saa aloittaa?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
-
-
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Oli tästä jotain keskustelua aikaisemminkin jo, mutta ilmoittuadun nyt kuitenkin erikseen vielä vapaaehtoiseksi. Kuten tuli jo esille, moderaatio (siis, kylläkin ehkä enemmänkin ylläpito)-kokemusta on 7 vuoden ajalta omalta foorumiltani.mirko kirjoitti:.. vapaaehtoiseksi voi myös ilmoittautua tähän ketjuun, tai yksityisviestillä minulle tai Amanitalle. Hän on toiminut modena huhtikuusta 2007 lähtien.
En ehkä olisi aktiivisin mode toimissani, mutta ehkäpä tässä ajassa on kehittynyt jonkinlainen vastuu ja tieto siitä miten näissä hommissa toimitaan, ettei ne natsat nyt varmaan pahitteeksi olisi (imo tietenkin).
Eniveis ja enihau

-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Mode valvoo öitä. Mode tahkoo töitä. Se on sen tehtävä. Näin se on nähtävä.
Ymmärsinhän minä tuon leikinlaskunkin toki jo alkumetreiltä. Mutta toisaalta, mahtaako se niin leikkiä ollakaan? Lopulta?
Jokainen joka ei halua modeksi, saa multa pari pistettä siittä, että haluaa pystyä tulemaan toimeen muiden kanssa ilman auktoriteetteja. Ilman etukäteen määrättyjä välikäsiä.
Mua ärsyttää byrokratia ja paapominen, mutta ei silti aina kuitenkaan selkeät säännöt ja välittäminen.
En myöskään pidä ajatusten tuputtamisesta, varsinkaan auktoriteetin varjolla. Jos haluaa paljonkin antaa ajatuksiaan ja mielipiteitään, kannattaisiko varoa ns. virkamiehen tehtäviä?
Humputtelukin on mukavaa näin sinisenä taviksena. Pienet ylilyönnit ei tuo niin punaista leimaa, eikä joudu silmätikuksi. Korkeintaan häädetyksi hetkiseksi.
Vapaus, tasa-arvo ja omenia!
-
Viesti Kirjoittaja atheos »

http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Nimitetään kaikki modeiksi? Aina olis joku selvempi tai rauhallisempi paikalla; fiksu tahi kaiketi oikeudenmukainen. Tai sitten kuten yllä jo aamoiltu, Jone modettaa ittiänsä nilikkaan, eikä pääsekkään foorumille enää sunnuntaina aamullaatheos kirjoitti:Ehkä modeja siksi onkin pestattu niin paljon ettei se homma olisi niin intensiivistä kuin normaalisti ja niiden vähien modejen ei tarvitsisi hikoilla ja valvoa öitään pitäessä kurittomia homppulaisia aisoissaSe on kuitenkin ihan ymmärrettävää että kun korvaustakaan ei hommasta tule niin siihen ei jokainen mode välttämättä kuluta kaikkea vapaa-aikaansa joten mitä enemmän modeja sitä todennäköisemmin joku on paikalla pitämässä jöötä.
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Jonen kirjoitelut koko foorumille varmaan vähenisivät dramaattisesti modeutumisen johdostamikastus kirjoitti:Tai sitten kuten yllä jo aamoiltu, Jone modettaa ittiänsä nilikkaan, eikä pääsekkään foorumille enää sunnuntaina aamulla
Samoin voisi käydä itselle. Minä bannaisin kaikki, ja sitten ei olisi ketään kenen kanssa jutella... Joutuisin tyytymään omenamehuun, lifesaveriin ja alfa-foorumiin
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tämä kaikki ei onnistu ilman meitä.
Suuri osa moderaattorien toimista jää jäsenistöltä täysin huomaamattomaksi, nykyinen moderaattorimäärä on onnistuneesti kyennyt vastaamaan kasvavan jäsenistön aiheuttamien toimenpiteiden suorittamisesta. Yritämme pitää foorumin sisällön asiallisena, hengen hyvänä ja viihdyttävänäkin, tyylin selkeänä ja helposti luettavana. Foorumin ylin tarkoitushan on jakaa ja saada informaatiota Applen tuotteista. Jotta tämä toteutuisi onnistuneesti, ja jotta avuliaat asiantuntijat viihtyisivät ja tuntisivat halua jakaa neuvojaan, on moderaattorin "virka" tuon kaiken mahdollistajana välttämätön.
Mitä tulee lupautumiseen olla moderaattori, lienee meillä kullakin omat syymme. Itse erittäin aktiivina ja Maceista kiinnostuneena foorumilaisena, seurankipeänäkin, kiinnostuneena tämän toimen "konehuoneilusta", imarrelluksikin itseni tunteneena kutsun kuultuani, olin valmis kokeilemaan jotakin aivan uutta, saada olla hienon porukan keskellä hääräämässä.
Vallanhimo, auktoriteetin halu, ajatusten tuputtaminen, mikään näistä ei silloin tullut edes mieleeni! En tunnista noita asioita edelleenkään itsessäni. Toimeen olen tullut ainakin lähes kaikkien kanssa jo ennen modeksi tuloanikin.
Hetkeäkään en ole tähän työhön ryhtymistä katunut, en minuuttiakaan! Aikaa kuluu, kuluisi uskoakseni kaikissa tapauksissa, foorumilla. Koska tässä tulee seurattua foorumin elämää tarkemminkin, tarttuu omaankin päähän runsaasti rakkaasta aiheesta tietoa. Kenties juuri tämä homma on avannut ovia huippuhienoihin foorumituttavuuksiin, joita en vaihtaisi mihinkään.
Yhdessä puuhassa on yhdistyneenä monta mielenkiintoista osatekijää, siinä se.
Kas siinä kurkistus yhden moden mode-maailmaan.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Olen varma, että moderaattorienkin olisi hyvä olla erilaisia. Siksi minut pitäisi valita modeksi. Minä ajattelin juuri noita kaikkia asioita, mitä Ama ei ajatellut, kun tarjouduin hommiin! 8) 8)amanita kirjoitti: Vallanhimo, auktoriteetin halu, ajatusten tuputtaminen, mikään näistä ei silloin tullut edes mieleeni! En tunnista noita asioita edelleenkään itsessäni. Toimeen olen tullut ainakin lähes kaikkien kanssa jo ennen modeksi tuloanikin.
-
On(m)pa hyvin kiteytetty ja omakohtainen. Taidan(m)pa tykätä modepersoonastasi vähäsen. Mikä ei tietysti poista mitään ylläsanomaani angsteistani. Agendastani. Ohjelmastani. Tarkoittamastani. Totuudesta nyt puhumattakaanamanita kirjoitti:Kas siinä kurkistus yhden moden mode-maailmaan.
-
- Ylläpitäjä
-
Tottakai, vaikka kaksi, mutta otatko sen tässä ja nyt, ja kaikkien nähden peittelemätiamanita kirjoitti:Nämä kaksi voivatkin siirtyä kerallani foorumin baariin, jossa EN poikkeuksellisesti tarjoakaan mitään, vaan odotan saavani lasillisen kummaltakin....ropsottajalta.

-
- Ylläpitäjä
No jos nyt sitten näin julkisesti, kaikkien nähden ja peittelemättä otan sulta. Kiitos! Skål!mikastus kirjoitti:Tottakai, vaikka kaksi, mutta otatko sen tässä ja nyt, ja kaikkien nähden peittelemätiamanita kirjoitti:Nämä kaksi voivatkin siirtyä kerallani foorumin baariin, jossa EN poikkeuksellisesti tarjoakaan mitään, vaan odotan saavani lasillisen kummaltakin....ropsottajalta.Skål.
-
Oleppa hyvä. Plesör is main. Asiani loputtua siirrynkin sitte paariin.amanita kirjoitti:No jos nyt sitten näin julkisesti, kaikkien nähden ja peittelemättä otan sulta. Kiitos! Skål!
-
PS. Toivon, että minut otetaan huomioon, kun sijaista valitaan. 8)
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Hassua muuten. Itse ihmettelin kanssa, että jotain "outoa" hänen nickissään on, mutta en tajunnut mitäkuriton kirjoitti:Miksi NeNithelo on väritön?

-
Viesti Kirjoittaja MVi »
Juuh, otti palkatonta virkavapaata ja haluaa liikkua lomallaan ihan vaan siviilinä.TheKraken kirjoitti:Hassua muuten. Itse ihmettelin kanssa, että jotain "outoa" hänen nickissään on, mutta en tajunnut mitäkuriton kirjoitti:Miksi NeNithelo on väritön?Ihan olin unohtanut, että hänkin modena häärinyt. Taisi eläkeikä painaa jo päälle?
-
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »

Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka