Mistä löytäisin sekä Macissa että Windowsissa toimivan langattoman näppis & hiiri -yhdistelmän, desktopin? Olin jo päätymässä Logitechin MX 5500:een, mutta se tukeekin sitten vain Windowsia. Pääfokuksena on hyvä hiiri - tuossa Logitechissa (jota olisi saanut Play.comista 116 eurolla) olisi hiiri ollut Mac/Win, mutta kiippari ei. Kiipparikaan ei saa olla mikään 90-luvun rumilus.
Täytyy ilmeisesti ostaa paketti erikseen, jos haluaa toimivan molemmissa OS:seissa.
Mistä Pro Desktop (näppis ja hiiri) Mac & Win -yhteensopiva?
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Mistä Pro Desktop (näppis ja hiiri) Mac & Win -yhteensopiva?
Viesti Kirjoittaja Bubba Hicks »
Macbook Pro | Adobe CS4
-
Re: Mistä Pro Desktop (näppis ja hiiri) Mac & Win -yhteensopiva?
Viesti Kirjoittaja masterofsuspense »
Itse olen aina suosinut enemmän Mac näppiksiä Win näppisten yli, lähinnä siksi koska käytän hyvin hyvin harvoin Win-näppäintä. Eli sama langaton Mäkki näppis on itellä käytössä kolmessa koneessa joissa jokaisessa on eri käyttöjärjestelmä (Mac, Win ja Linux).
Hiireksi suosittelen lämpimästi tuota Logitechin G9 hiirtä, paras hiiri jota olen koskaan käyttänyt. Vaikka hiiri on pelaajille suunnattu on se omasta mielestä parasta mitä perus työpöytä hiiri. Eli jos langattomuus ei ole ehdoton, niin itse ainakin hommaisin tuollaisen G9 hiiren ja langallisen/langattoman mäkki näppiksen. Hiiressä on säädettävät painot ja vaihto "kuori" joka tuo mukavaa lisä säätömahdollisuutta. Itsellä hiiri liikuttaa kursoria mm. Photoshopissa, Mayassa ja Illustraattorissa, tähän hommaan hiiri on kuin tehty huolimatta sen peli taustasta.
Hiireksi suosittelen lämpimästi tuota Logitechin G9 hiirtä, paras hiiri jota olen koskaan käyttänyt. Vaikka hiiri on pelaajille suunnattu on se omasta mielestä parasta mitä perus työpöytä hiiri. Eli jos langattomuus ei ole ehdoton, niin itse ainakin hommaisin tuollaisen G9 hiiren ja langallisen/langattoman mäkki näppiksen. Hiiressä on säädettävät painot ja vaihto "kuori" joka tuo mukavaa lisä säätömahdollisuutta. Itsellä hiiri liikuttaa kursoria mm. Photoshopissa, Mayassa ja Illustraattorissa, tähän hommaan hiiri on kuin tehty huolimatta sen peli taustasta.
-
Re: Mistä Pro Desktop (näppis ja hiiri) Mac & Win -yhteensopiva?
Viesti Kirjoittaja atheos »
Sen verran täsmennystä että kaikki USB-väyläiset langalliset ja langattomat Windows-näppiksetkin toimivat kyllä OS X:ssä, ainoa juju on siinä että erilaiset ylimääräiset pikanäppäimet ja muut lisätoiminnot eivät välttämättä toimi ja tietysti näppäimissä on sitten erilaiset merkinnät erikoismerkkien ja noiden osalta.
Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka