Noniin tuli sitten brittein eBaysta huudettua iBook Olettaisin siinä olevan kuitenkin brittipistokkeen, joten onkos tietoa mistä saisin adapterin jonka tökätä kotimaiseen rasiaan? Käsittääkseni noita ei aivan joka puljusta kuitenkaan löydä.
Tai tietenkin jos joltain löytyy semmoinen ylimääräisenä niin voisin jokusen euron maksaa (ei uutenakaan varmaan kalliita )
Ihan perus-adapterin luulisi saavan vaikka Biltemasta. Tai sitten voit liittää laturiin parranajokoneen johdon pistokkeen paikalle, liitin on sama. Eihän nämä tietenkään ole kauhean nättejä. Ihan oikeaa pistoketta (tai koko laturia) voit tietty etsiä Hopeisen Omenan myyntipalstaltakin. Tällainen kauppa myy myös ihan oikeita pistokkeita ja latureita: http://www.thebookyard.com (Ja myy se kaikkea muutakin.) Ja taitaa kiinalaiset ystävämmekin myydä noita: http://www.dealextreme.com/
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Maza kirjoitti: Tai sitten voit liittää laturiin parranajokoneen johdon pistokkeen paikalle, liitin on sama.
Kiitos! Mulla ei tosiaan o ennestään mitään käsitystä omppulaitteista (tää on ensimmäinen johon pääsen elämäni aikana käsiksi!)
Dealextremea itseasiassa olin jo tutkailemassa mutta sivut ovat alhaalla...
Maza kirjoitti: Tai sitten voit liittää laturiin parranajokoneen johdon pistokkeen paikalle, liitin on sama.
Kiitos! Mulla ei tosiaan o ennestään mitään käsitystä omppulaitteista (tää on ensimmäinen johon pääsen elämäni aikana käsiksi!)
Dealextremea itseasiassa olin jo tutkailemassa mutta sivut ovat alhaalla...
Juuri tuollainen. Hieman lisää ulottuvuuttaa saat kuitenkin mercuryn mainitsemalla maadoitetulla pistokkeella, siinä on reilun metrin mittainen johto. Voi vaan olla, että pistoke on halvempaa tilata Kiinasta, kuin Oulusta.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Juuri tuollainen. Hieman lisää ulottuvuuttaa saat kuitenkin mercuryn mainitsemalla maadoitetulla pistokkeella, siinä on reilun metrin mittainen johto. Voi vaan olla, että pistoke on halvempaa tilata Kiinasta, kuin Oulusta.
Joo, itsekin näemmä hieman myöhäistyin. Mutta tuon aion tilata itsekin, sekä myös US-plugin, jos tulee joskus vaikka tarvetta...
Tosiaan, on tämä kummaa kun HongKongista tulee paljon halvemmalla kuin postitus Oulusta
Hei (anteeks oon aika innoissani nyt ) kysyn vielä että onkohan noista tarvikeakuista mihinkään? Hintaeroa tuntuu kuitenkin olevan reilusti alkuperäisiin akkuihin verrattuna...
DealExtremen iBookin akku on mainittu ja tilattukin tässä ketjussa, mutta kokemuksia ei ainakaan vielä postattu. Kysy vaikka yksärillä sen tilanneelta.
Itse tilasin tuolta DX'stä Lumixiin akun ja ainakin se tuntuu pelittävän hyvin Maksoi naurettavan vähän, kun vertaa hintoja esim Saksasta. Kannattaa lukea niitä kommentteja joita ihmiset ovat sinne kirjoittaneet. Kyllä ne tuntuvat pitävän paikkansa.
teemue kirjoitti:Niin no se vielä tulikin tässä mieleen että varmaan näppiksessäkin on UK layout. Mut varmaan ihan asetuksista saa säädettyä suomilayoutin käyttöön?
Jeps, onnistuu. UK-näppisleiska on fyysisesti samanlainen kuin FI/SE, eli toimii ihan sataprosenttisesti.