Tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta tulokkaalta, varsinkin kun Mail alkaa ainakin itseä pikkuhiljaa rasittaa, ihan vaan vaikka siksi että liitteiden tallennuskin on ovelasti tehty hankalammaksi Leopardissa verrattuna Tiikeriin.
Tuohan näyttää ihan hyvältä. Mietityttää kuitenkin että puhuuko samaa kieltä osoitekirjan ja iCalin kanssa. Mailissa on parasta kun saa niin helposti lisättyä jonkin kokouksen yms iCaliin parilla klikkauksella. Mun mielestä tossa mailissa on kyllä aika helppoa toi liitteiden tallennus leopardissa.
Eipä minuakaan Mail muuten töki mutta taitaa mokoma vuotaa aika paljon muistia (välillä käyttää satoja megatavuja vain ollessaan päällä) eikä suostu käynnistymään piilotettuna ilman kikkakolmosia. Pitäähän tuo toki tsekata jahka tulee ulos. Thunderbird ei ainakaan ole toistaiseksi iskenyt yhtään.
Näyttää erittäin asialliselta. Nimim. Mailiin myös kypsynyt
Mailissa ihmetyttää se, että oltuaan pidemmän aikaa päällä ei enää osaa hakea uusia viestejä, vaan koko ohjelma pitää käynnistää uudelleen, jolloin paljastuukin että on tullut iso nippu viestejä postilaatikkoon. Näyttää myös siltä, että erillisten imap-kansioiden uusien viestien lukumäärän -ilmaisin päivittyy ko. kansion kohdalla aina miten sattuu - lähinnä vasta sillon kun avaa kyseisen kansion - ei automaattisesti.
"You have been selected to participate in our private beta program."
Hah Eiköhän nuo ole lähettänyt saman meilin kaikille, jotka ovat betaa varten rekisteröityneet.
Cathi777 kirjoitti:No niin, nyt tuli ilmoitus sähköpostiin, että pääsisi betaa testaamaan, katsotaan että minkälainen ohjelma sieltä sitten kuoriutuu.
No ei kauhean hyvin tunnu toimivan, kun ei tee muuta kuin pomppii tuossa dockissa eikä tunnu käynnistyvän ollenkaan.
Nyt toi paska ei sitten vastaa eikä sitä saa myöskään millään sammumaan. Tuntuu, että nää betat on kyllä aina sama kuraa kaikilla, ei toimi sitten alkuunsakaan.
Edit: Sekottaa tyylikkäästi sitten koko konetta, kun muutkin ohjelmat lakaa nyt sitten käynnistyessä.
Minulla asentui ihan kiltisti, toi asetukset Thunderbirdistä eikä jumitellut. Vaikuttaa ihan pätevältä softalta. Pidän varsinkin kuva- ja liitetiedosto-näkymästä. Laittaisivat vaan vähän tyylikkäämmän ikonin ohjelman...
sivullinen kirjoitti:Minulla asentui ihan kiltisti, toi asetukset Thunderbirdistä eikä jumitellut. Vaikuttaa ihan pätevältä softalta. Pidän varsinkin kuva- ja liitetiedosto-näkymästä. Laittaisivat vaan vähän tyylikkäämmän ikonin ohjelman...
Mä vedän kanssa aikaisemmat sanani takaisin. Kun asentelin koneen uudelleen käynnistyksen jälkeen tuon uudestaan niin sitten alkoikin toimimaan ja uusien sähköpostitilien toimintaan saaminen oli todella helppoa, kun käytössä on Gmailin ja Mobilemen tilit. Todella helppo oli nämä käyttöön ottaa. Lisäksi itseäni miellytti välilehtitoiminnot ja kätevät kuvahaut. Enempää en ole vielä ehtinyt testaamaan, mutta syrjäytti tämä Mailin ainakin välittömästi.
Taitaa tosiaan postituslistaphjelmistokin olla beta-vaiheessa kun luulisi noiden latauslinkkien lähtevän kaikki kerralla. Vai lieneekö joku ihmeellinen porrastus sitten kun osa on päässyt lataamaan ohjelman ja osa ei...
Ps. Jos siinä vahvistusmailissa on joku ei-uniikki latauslinkki niin saa pistää YV:nä kun mulle eivät nyt tahdo antaa sitä linkkiä 8)
atheos kirjoitti:Taitaa tosiaan postituslistaphjelmistokin olla beta-vaiheessa kun luulisi noiden latauslinkkien lähtevän kaikki kerralla. Vai lieneekö joku ihmeellinen porrastus sitten kun osa on päässyt lataamaan ohjelman ja osa ei...
Ps. Jos siinä vahvistusmailissa on joku ei-uniikki latauslinkki niin saa pistää YV:nä kun mulle eivät nyt tahdo antaa sitä linkkiä 8)
Joku hash-stringi tuossa näyttää olevan, joten en tohdi laittaa jakoon
No, ei se mitään, sain omani. Aika pahoja deal breakereita ovat kyllä vertikaalisen näkymän puute sekä se että kaikkien tilien inboxeja ei saa yhteen koottuun näkymään vaan viestit pitäisi katsoa tili kerrallaan. Minulla kun on seurattavana 6 tiliä joista mikään ei kuitenkaan kauhean aktiivinen niin kaikki saapuneet samassa näkymässä olisi hieno juttu. Thunderbird ei tähän venynyt eikä nähtävästi Postboxkaan joka muutenkin on näemmä enemmän modailtu Thunderbird kuin varsinainen oma ohjelmansa.
Hölmöä sinänsä että toistaiseksi kaksi softaa ovat osoittautuneet käyttökelpoisiksi käyttöliittymältään... Apple Mail ja Windows Live Mail