Ilmainen vuoden lisenssi saatavilla kyseiseen softaan ala Waves. Onko Waves ikinä antanut mitään aikaisemmin ilmaiseksi? Vaatii tietenkin tunnarit sivuille, mutta ne nyt saa helposti tehtyä. Authorisointikin on jopa serialilla tietääkseni :O En vielä ole ennättänyt asennella, mutta kehuja olen ylipäätään tuosta GTR sarjan tuotteista kuullut.
Tästäpä vaan lataamaan: http://www.wavesgtr.com/html/product_gtr_solo.html
iMac 21,5" (Late 2009) "Half of life is fucking up - the other half is dealing with it."
Tuo on kyllä erittäin hyvä kitaramallinnus ohjelma ja olin tuota aikaisemmin jo ostamassa siihen 149 taalaan hintaan, mutta onneksi maltoin silloin, kun nyt tuon saikin sitten vuodeksi käyttöön ilmaiseksi. Itseäni näistä mallinnussoftista tämä on kyllä eniten miellyttänyt ja tällä sololla saa myöskin jo tehtyä todella paljon kaikkea.
Onko joku saanut jo serialin?
Itse odottelen vielä serialin tupsahtamista laatikkoon, mutta ei näy ei
Noh, täytyy huomen aamulla katsastaa sähköposti, josko se postipate kiikuttais emailin perille yön aikana.
[edit] serial saatu. Kivat soundit saa kyl ohjelmalla aikaan. 8)
Viimeksi muokannut koppa5, 25.1.2009 klo 23.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*iMac core 2 duo 20"* *iPhone 5S* *Airport Express 2gen*
atheos kirjoitti:Ei enää laillisia Waveseja mulle ikinä nimim. 2 bundlea aikanaan autorisoinut :S
Ihan kivoja palikoita tekevät mutta nuo kopiosuojaukset ovat jo ihan naurettavia (vaikka myönnettäköön että myös tehokkaita).
Jaa, olin just ostamassa Diamondia ja TDM-paketti on aika kallis. RTAS pakettia aattelin. Onkos noissa ollut jotain ongelmia rekistöröinnissä?
iLok avaimelle pitääpi käyttöoikeus siirtää iLok-tilinsä kautta että softa aukeaa. Mulla on pelannut ihan ok. iLok avaimensa voi ahkerimmat hävittäjät ja tuhoajat "vakuuttaa" 30$/12kk. Tällöin saa kadottamansa avaimen tilalle heti netin kautta "toiset käyttöoikeudet" jotka siirtää jollekin tikulle.
Eipä mulla mitään ongelmaa laillisten Wavesien kanssa ole ollut. Ekaa kertaa kun bundlen asentelin niin en saanut plugareita aluksi toimimaan millään. Asentelin kaikki alusta ja sitten huomasin, että kappas olis pitänyt bootata kone asennuksen jälkeen... Bootin jälkeen toimi vallan mainiosti.
iMac 21,5" (Late 2009) "Half of life is fucking up - the other half is dealing with it."
koppa5 kirjoitti:Onko joku saanut jo serialin?
Noh, täytyy huomen aamulla katsastaa sähköposti, josko se postipate kiikuttais emailin perille yön aikana.
Mulla taisi onnistua. Piti avata se pdf-file ja siitä sitten. Vuosihan tuota aikaa taitaa olla.
koppa5 kirjoitti:Onko joku saanut jo serialin?
Mulla taisi onnistua. Piti avata se pdf-file ja siitä sitten. Vuosihan tuota aikaa taitaa olla.
Ei mulla kyllä minään pdf-filuna se tullut vaan ihan siinä postissa se luki. Ja sinä, jolle ei ollut se sähköpostiin tullut vielä niin kannattaa käydä siellä Wavesin sivuilla niin oman accountin kautta löydät myös sen serialin.
No, mulla meni kahden bundlen iLok-autorisointiin varmaan kokonainen työpäivä kun ei toiminut ihan niinkuin ohjeissa. Ei tullut koodeja tai muitakaan systeemejä ja kun tuli niin oli jotain vikaa ja mitä lie. Ei kai sen pitäisi niin hankalaa ollakaan mutta kun sillä kertaa joku bitti oli vinossa niin sekoitti kyllä tehokkaasti koko systeemin. Ihmisten ja maksavien asiakkaiden kiusaamista sanon minä.
Jaa ja kummaa. Se filen mukana tuli joku Pdf-file ja siinä loggautuminen yms. No hallelujaa, mulla se toimii ainakin vuoden. Jatkan Kotilaisen Esan kuuntelua. Ja päivänkakkara en edes jaksa, polkee kaikki maihin se mies!
Cathi777 kirjoitti:. Ja sinä, jolle ei ollut se sähköpostiin tullut vielä niin kannattaa käydä siellä Wavesin sivuilla niin oman accountin kautta löydät myös sen serialin.
Oon nyt vartin verran yrittänyt tuolta sitä osoitetta luovia, mutta ei vaan löydy. Olisko jotain navigointiohjeita?
Cathi777 kirjoitti:. Ja sinä, jolle ei ollut se sähköpostiin tullut vielä niin kannattaa käydä siellä Wavesin sivuilla niin oman accountin kautta löydät myös sen serialin.
Oon nyt vartin verran yrittänyt tuolta sitä osoitetta luovia, mutta ei vaan löydy. Olisko jotain navigointiohjeita?
Kun olet kirjautunut sisään omilla tunnuksillasi niin sen jälkeen klikkaat sitä my account-painiketta ja sen jälkeen tulevat omistamasi tuotteet esiin ja näet myös suoraan ne serialit.
Kun olet kirjautunut sisään omilla tunnuksillasi niin sen jälkeen klikkaat sitä my account-painiketta ja sen jälkeen tulevat omistamasi tuotteet esiin ja näet myös suoraan ne serialit.
Ei kyllä tule ainuttakaan tuotetta. Tältä näyttää, kun klikkaan My Account-nappia:
TheKraken kirjoitti:
Ei kyllä tule ainuttakaan tuotetta. Tältä näyttää, kun klikkaan My Account-nappia:
Voisiko sitten olla, että se ei ole sulla rekisteröinyt sitä vielä, koska juuri tuossa näkymässä mulla näkyy se tuote siinä alhaalla omassa listassaan.
TheKraken kirjoitti:
Voisiko sitten olla, että se ei ole sulla rekisteröinyt sitä vielä, koska juuri tuossa näkymässä mulla näkyy se tuote siinä alhaalla omassa listassaan.
Minä siis klikkasin tuosta Downloads ja sitten siitä klikkasin sen GTR:n. Sieltä klikkasin Mac-linkistä latauksen päälle ja sitten sitä "To authorize GTR Solo 1-Year Free, click here"-linkkiä, joka johdatti sivulle, jossa vain opastetaan mitä tehdään sitten kun se koodi mailiin tupsahtaa.
EDIT: Äh. Oma tyhmyyttä. Pitikin klikata sitä linkkiä siinä sivulla, eikä syöttää niitä tunnareita sinne ruudun reunassa olevaan räppänään.
Tässä vahvistinmallinnusohjelmista kiinnostuneena seurasin linkkiä ja huomasin nottei rekisteröinti onnistunut, koska serialia ei löytynyt luodun Waves-accountin kautta eikä tipahtanut geemailiin. Olinko vain pässi luullessani nottei iLokia tarvita ton plugarin hyödyntämiseen vai muuten vain hölmöläinen?
Kiits vaan ohjauksesta etukäteen!
EDIT: Homma kuosissa. Mailasin WAVESin supportiin notta mikä on ku ei räpätti räpätä ja seuraavana iltapäivänä oli vastaus inboxissa. ´Dear XXXX, I just authorized your account and here is your serial as requested. Thanks... ja pläp pläp´. Aika makiaa palvelua vai mitäs oletta mieltä? Laitoimpa kits vaan -tyyppistä palautetta takaspäin samantien. Et mie piän tuollasista immeisistä...
Viimeksi muokannut sese-mie, 11.2.2009 klo 18.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mutta sen lisenssin saaminen tosiaan vaati vähän tanssimista alasti täysikuulla juhannussalon ympärillä. En enää edes itse muista mitä kautta lopulta se minulle tipahti. Mailiin ei tainnut tulla koskaan, mutta sinne sivuille näkösälle kyllä.
nallemaija kirjoitti:Siis miten ihmeessä tää pitää tehdä?! Ei oo serialia s-postissa, ei my accountissa, ei missään. Miks tääki on pitäny tehdä näin vaikeeks?!
sese-mie kirjoitti:EDIT: Homma kuosissa. Mailasin WAVESin supportiin notta mikä on ku ei räpätti räpätä ja seuraavana iltapäivänä oli vastaus inboxissa. ´Dear XXXX, I just authorized your account and here is your serial as requested. Thanks... ja pläp pläp´. Aika makiaa palvelua vai mitäs oletta mieltä? Laitoimpa kits vaan -tyyppistä palautetta takaspäin samantien. Et mie piän tuollasista immeisistä...
Ei minullakaan ihan heti serialia tippunut postilaatikkoon. Olin onneksi sen verran kiireinen, etten ehtinyt sitä asentelemaankaan heti. Jos serialia ei parin päivän sisällä kuulu niin pistä sähköpostia wavesin tukeen. Osoite pitäisi löytyä Wavesin sivuilta ainakin kun olet kirjautunut sinne sisään.
nallemaija kirjoitti:Siis miten ihmeessä tää pitää tehdä?! Ei oo serialia s-postissa, ei my accountissa, ei missään. Miks tääki on pitäny tehdä näin vaikeeks?!
Mä en tajunut koko asiaa, mutta sen mukana tuli pdf-ohjeet tms. ja siellä oli linkki ja sillä menin ja toimii. Ja saat sitten postiakin viikon välein ainakin. En ymmärtänyt systeemiä. Tuurilla varmaan.