Tunnen muutaman fanaattisen filministin, eli rohkenen kysyä onko kuvasi vapaaohjelmssa?Aperture kirjoitti:Siirtelen G9 pokkarilta kuvia MBP:lle - olen tylsistynyt hotellihuoneessani - silmäilen telkasta CNN kanavaa - hieman Homppua pikku postauksineen. Taidan ottaa myöskin pienen viskin siivun mielentilan hienosäätöön.
Mitä teet juuri nyt?
-
Re: Mitä teet juuri nyt ?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Ja itsekeskeinen kun olen, ja Homppuun kiintynyt, en osaa lähteä vain hiljaisesti kirjoittamatta sitä tänne näkösille.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Kiikeaselkoisia varjoituksiahatey kirjoitti:Täällä on kyllä viimeaikoina ollu aika vaikeaselkoisia kirjoituksia.....
-
Palaan vielä vähän tuohon iltaiseen, selittääkseni.sinitiainen kirjoitti:Otan lomaa täältä HO:n OT:stä.Tänään ja muutamana edeltävänä päivänä olen miettinyt, miksi täällä enää viipyilenkään, kun tuntuu, etten osaa ymmärtää niin isoa osaa siitä mitä luen.
Ja itsekeskeinen kun olen, ja Homppuun kiintynyt, en osaa lähteä vain hiljaisesti kirjoittamatta sitä tänne näkösille.
Aiemmin, kun olen tehnyt täältä lähtöä, on syy ollut yksin itsessäni, siinä mitä omilla kirjoituksillani olen suoraan tai epäsuorasti saanut aikaan. Nyt tällä kertaa ei. Tunnen vain aivan tyhmäksi itseni kun luen yhden toisensa jälkeen viestejä, joista en saa mitään otetta, ja osasta vain pahan mielen. Tässä ei ole mitään henkilökohtaista, enkä tunne mitään antipatiaa ketään kohtaan, en näiden kirjoittajaakaan, päinvastoin, hän on aina ystävällisesti jaksanut minuun suhtautua, mistä syystä varmaan vasta nyt aamulla tuli sellainenkin mahdollisuus mieleeni, että olisin voinut soveltaa vihamiestoimintoa häneen, eli jättää tekstinsä huomiotta.
Ja siitäkin syystä olen varmasti väärä henkilö tällaista asiaa ottamaan esille, että itsekin mielelläni, usein ihan huomaamattani, satuilen täällä OT:n ketjuissa, etenkin senjälkeen kun Pikkulinnun bongaussivut lakkasivat olemasta. Ehkä, ja varmaankin, ärsytän itsekin kovinkin osaa lukijoista nyt kun minuakaan ei ole niin helppo enää sulkea pois silmistä. Ja sellaisen kuvan olen saanut, että näitä toisen kirjoittajan tekstejä, joita itse, niiden olemassaoloa täällä, en ollenkaan aina ymmärrä, suurin osa lukee kuitenkin mielellään ja jäisi niitä kaipaamaan, jos niitä jotenkin rajoitettaisiin. Olen itse sillätavoin rajoittunut ja ehkä jotenkin ahdasmielinenkin, että osaa niiden sisällöstä pidän sellaisena, ettei ainakaan lasten silmille se sovi, ja etten näitä sivuja niiden takia osaisi oikein kenellekään käydä kehumaan tai suosittamaan. Nuo tekstit ovat kirjoittajalleen varmaan tärkeitä, mutta jos olisi minun vallassani päättää, mitä niiden kanssa tehdään, koettaisin ohjailla ne jotenkin saman otsikon alle, etteivät tukkisi kaikkia aktiivisina olevia ketjuja. Kun ainakin itselle tulee sellainen olo, ettei niiden hänen oudoimpien tekstiensä jälkeen tee mieli hetimmiten mitään itse siihen perään kirjoittaa. Mikä tietysti saattaa toisia hyvinkin huojentaa, kun olen itsekin varmasti liikaa täällä äänessä.
Minulla olisi ollut vielä toinenkin syy nyt vaieta ja poistua vähin äänin, mutta en osannut. Olen itse saanut saanut aiemmin yhden varoituksen, nyt lokakuussa, kun sivusin toistuvasti viesteissäni sitä, että koin tulleeni täällä sivuilla kiusatuksi ja olin siinä käsityksessä, että ylläpito ei asiaa huomioinut. Sain tuon oman varoituksen saatuani tietää, että asiaan kyllä oli puututtu, eikä oman varoitukseni jälkeen minua ole enää mitenkään häiritty. Ja sitä näistä kahdesta, jonka kanssa minulla pitempään oli vaikeaa, pidän tätänykyä ihan kaverina, asiat on saatu yksityisviestein puhuttua selviksi ja sovittua. Näitä taustoja vasten kuitenkin menettelin varmasti vähintäinkin epäviisaasti kun toisen kirjoittajan viesteihin mitenkään puutuin.
Lainasin tähän vielä nyt kerran itseäni, vaikka lainaamisen tarpeettomuudesta muokkausmahdollisuuden ollessa olemassa hiljattain muistutettiin. Pelkään kuitenkin, kuten tuolla edelliselläkin kerralla, että muokattua viestiä ei monikaan enää uudelleen huomaa lukea.
Ja huomasin nyt aamulla, että se, joka nyt lukee tätä tekstiäni, saattaa varmaan ihmetellä, mistä oikein kirjoitankaan, kun itsestäni nyt näyttää, että huomattava osa noista puheena olevista kirjoituksista on moderoitu kokonaan pois, siirtämättä niitä Yösydännä-ketjuunkaan, jossa tätä kirjoittaessani viimeinen viesti on päivätty 24.1. iltayölle.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »

-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Piirrät asiaa!mercury kirjoitti:Lähden tästä vessaan toimittamaan asioita...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Elikkä tämä kohta pätee sitten tässä ketjussa seuraavat pari tuntia...Marbo kirjoitti:Soitan saunalahden asiakaspalveluun.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Meillä on foorumilla "Vihamies"-käytäntö. Voit laittaa sen päälle omista asetuksistasi, niin ei tarvitse saada epätoivottuja viestejä näkyville. Ylläpitopalstalle voi osoittaa ylläpidolle osoitetut kommentit. Pyrimme parhaan kykymme mukaan poistamaan epäkorrektin materiaalin ketjuista.sinitiainen kirjoitti:.......................sinitiainen kirjoitti:Otan lomaa täältä HO:n OT:stä.Tänään ja muutamana edeltävänä päivänä olen miettinyt, miksi täällä enää viipyilenkään, kun tuntuu, etten osaa ymmärtää niin isoa osaa siitä mitä luen.
Minulla olisi ollut vielä toinenkin syy nyt vaieta ja poistua vähin äänin, mutta en osannut.
Kukaan ei täällä liene niin merkittävä henkilö, että omat mielenliikkeet olisi tarpeellista joka vuorokausi erikseen kerrata ja ilmoittaa mielialamuutokset.
Aina on mahdolista toivoa nimimerkin aktivoinnin tilapäistä poistoa, jos itsehillintä pettää kirjoittelun suhteen.
Voimia Tintille jaksaa itsensä kanssa!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Ei sentään, meni siinä nyt joku 15min.Macco kirjoitti:Elikkä tämä kohta pätee sitten tässä ketjussa seuraavat pari tuntia...Marbo kirjoitti:Soitan saunalahden asiakaspalveluun.

-
Tuosta aiemmin kirjoittamastani ei varmaan se käynyt oikein selville, miksi ylipäätään kirjoitin. Syy on se, että minusta nuo aivan sekavilta omiin silmiini näyttävät lukuisat viestit antavat väärää kuvaa koko sivustosta, ainakin satunnaiselle kävijälle, tekevät ainakin itselleni raskaaksi täällä sivuilla liikkua, ja ainakin sellainen tuntu tulee, että ovat myös varsinaiselle ymmärrettävälle kirjoittelulle esteenä. Enkä toisaalta halua tällä millään sitä sanoa, että omani olisivat yhtään sen arvokkaampia taikka paremmin paikkansa täällä ansaitsevia kuin nuokaan, monen mielestä varmasti päinvastoin.
-

Päätelkööt kuka mitäkin, ketä tarkoitan kännispämmääjällä....
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
- Ylläpitäjä
Siirrytään kertoilemaan, mitä just nyt tehdään. Suunnittelen töiden jatkamista.
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Lähden kylille tästä fillaroimaan.. pitää kropan ihmeen notkeena, kun yrittää pysyä fillarin selässä mahdollisimman pitkään.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
-
- Ylläpitäjä
Kuulostaapa Jonen tilanne mukavalta!! Kiva!!Jone kirjoitti:Päivässä oli NIIN paljon hyviä juttuja ja uutisia. Päätin että koska huomenna on vapaata jos pikkasen suhailen vielä tänään(vapaapäivällä) niin tempasen ehtoolla itteni mukavaksi eli pleksiskaput öriöri. Linnoittaudun "työhuoneeseen" kaljakorin kanssa ja soitan/sävellän itteni pökerryksiin wanhempaa progea koskettimin ja laulellen. Voi olla että saattaa myös raportinomainen roiske lurtsahtaa kännitopiciin mene ja tiedä. Nyt suihku ja ukko kylille.. JA tänään saa olla tyttöset rauhassa. On kaljan ja musiikin vuoro.
Piti vain kysymäni, että onko yhdistelmä kalja, musiikki ja tytöt siis ylitse Ponen kestokyvyn? Emmeinaan ihan heti usko.
Mukavaa iltaa kaikissa kokoonpanoissa kuitenkin! Lips, lips, alkoi heti tehdä mieli pientä namipaukkua. Mutta nyt ei ole sen aika. EI!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kahvakuume yltyy, kun kevät etenee....
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Yritän heräillä nokosiltani.Anniel kirjoitti:Tsekkaan JIM:ltä alkavan uuden dokumentaarisen Poliisit-sarjan.
Meni jonkun aikaa ymmärtäessä, että dokumentaarinen poliisit-sarja ei ole sama kuin dokumentaarinen Pasila-sarja...
-
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
-
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
-
Viesti Kirjoittaja Carde »

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka