On ihan tiedossa että sellaista serveriä se ei ehdota mistä lähetys onnistuisi koska en ole Soneran lähtevää serveriä listalle laiskuuttani laittanut.MacFinn kirjoitti:Sulla on eri Leopardi tai Mail kun mulla. Jos olen vieraassa verkossa, Mail ehdottaa olemassaolevaa muuta lähtevän postin palvelinta. Ja jos ei kelpaa pyytää uutta. Ja kun pääsen tuttuihin verkkoihin, mailit lähtee. Sä et vaan osaa!![]()
Katoitko tileistä lähtevän postin palvelimet? Ja vaikka poistit ylimääräiset?
Joka tapauksessa tili menee jostain maagisesta syystä rikki kun valitsee tilanteessa että lähetä myöhemmin. Tai en minä itse asiassa tiedä jos se menee rikki jo siitä että olen muussa wlan verkossa kuin kotona, mutta se nyt on jo todella kaukaa haettu. Ärsytys on todella suuri, Mail valittaa että se mun ISP:n lähettävän postin palvelin ei hyväksy sähköpostiosoitettani (enää). Jos luon uuden käyttäjän ja teren postilaatikon niin taas kelpaa. Mutta jos teen tällä tilillä ko tilin uudelleen niin ei auta. Mitenkähän tän sain joulun jälkeen pelaamaan. Kyllä se taisi olla niin että Mail:n asetustiedosto pois ja vanhat koneella olevat postilaatikot se taisi osata tuoda sitten muutoin. Helekkari, Time Machinestahan löytyy varmaan tuo vanhempi Mail:n asetustiedosto...
On tämä Mäkkimiehen arkea vuonna 2009 kun saa sunnuntai illat SÄÄTÄÄ ja konffata. Kyllä pännii.
Tähän kun lisää Adoben CS4 paketin joka on täyttä roskaa ainakin Macillä, niin ei hyvää päivää. Ei näin. Photarin olen nyt puolentoistakuukauden aikana joutunut lopettamaan useammin kuin Photoshop 7:n viiden vuoden aikana, kun se vetää omia aikojaan toisen prosessoriytimen tehot tappiin. Photarin ja InDesignin valikot on noin puolet hitaammat kuin vanhemmissa versioissa. InDy CS4 jumittanut kannssa jo enemmän kuin mulla muut yhteensä. CS4 myös päästää ikkunoiden yläpalkin omien valikkojensa alle piiloon niin että niitä ei saa sieltä pois kuin muokkaamalla vaivalla tehdyn palettien asettelun, joka sitten autopaskamaagisesti tallentuu saman tien vaikak sitä todellakaan en ole pyytänyt sitä tallentamaan.
Ottaa mielenterveydenpäälle tuollainen ryssiminen. Jos olisin pomottamassa tuolla niin en hetkeäkään miettisi antaa suoria potkuja kaikille ketkä on noiden iditoottimaisuuksien takana. hitsinpitsi! Tämä on Applen tila nyt. Hulluksi ovat tulleet kaikki ja minä perässä.