Kävin ohimennen käpälöimässä MB unibodyä, kansi oli oikein jämäkkä (saranoita myöten), samoin itse runko. Trackpad (minusta siinä ei ollut lasipintaa) vai mikä glasspad senytonkaan, oli aika tavallisen oloinen, eikä sinänsä herättänyt suurempia ahaa-elämyksiä. Näppäimistö on juuri samanlainen tuntumaltaan kuin nämä uusimmat ulkoiset näppäimistöt, taitaa olla väriä lukuunottamatta ihan identtinen, sinänsä ok, joskin puhtaasti kirjoitushommiin pidän kyllä perinteistä kuppimaista näppäimen muotoilua parempana.
Mutta se näyttö... jos nyt rehellisiä ollaan, niin se ei ollut kyllä häävi. Pienikin katselukulman muutos pystysuunnassa aiheutti melkoisen muutoksen itse kuvassa. Harmi, ettei MBP:tä ollut vertailtavissa, toivon mukaan siinä näyttö edustaa hyvää kannettavatasoa.
MacBook vs. MacBook Pro?
Keskustelua kannettavista
-
Re: MacBook vs. MacBook Pro?
Viesti Kirjoittaja a.miller »
-
Viesti Kirjoittaja dasda »
Omaan aluMBP:n näyttöön olen todella tyytyväinen. Katselukulmat ovat sivuilta ja ylhäältäpäin katsottuna hyvät ja värien toisto on huomattavasti parempi kuin ulkoisessa Benq 22".a.miller kirjoitti: Harmi, ettei MBP:tä ollut vertailtavissa, toivon mukaan siinä näyttö edustaa hyvää kannettavatasoa.
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Omassa Unibody MacBookissa (sigun kone) ei ole ollut mitään ongelmia. Itse olen käyttänyt viimeiset 12 vuotta Windowsia ja siirto mäkkiin onnistui aika todella luontevasti... sitä ei vaan voi tajuta, miten kaikki tuntui toimivan niin pirskatin hyvin "out of the box". Lisäksi on tullut jo osteltua reilusti loistavia softia, eikä paluuta kyllä enää Windows-puolelle ole tiedossa.
Ainut miinus tässä MB:ssä on tosiaan älyttömän huono näyttö, kuten täällä on useaan otteeseen mainittukin. Kyllä tähän huonoon näyttöön tottuu, mutta jos tätä vertailee esimerkiksi Sony Vaiojen (tänään näin tuollaisen Vaio Z:n näytön) näyttöihin, niin melkein itku pääsee
Anyhoo, tästä on hyvä aloittaa!

Ainut miinus tässä MB:ssä on tosiaan älyttömän huono näyttö, kuten täällä on useaan otteeseen mainittukin. Kyllä tähän huonoon näyttöön tottuu, mutta jos tätä vertailee esimerkiksi Sony Vaiojen (tänään näin tuollaisen Vaio Z:n näytön) näyttöihin, niin melkein itku pääsee

Anyhoo, tästä on hyvä aloittaa!

Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka